maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Ronaldo on bongattu Saudi-Arabiasta lentokentällä. Siirto alkaa näyttää todennäköisemmältä.
Ensin tippuu wonder ja pari vuotta myöhemmin tippuu kid. Jäljelle jäin vain brazilian.
Itse asiassa hankintaa voidaan pitää onnistuneena jo siinä vaiheessa jos kid putoaa pois ennen wonderia
Kyseisestä pelaajasta en tiedä mitään, mutta paperilla näyttää hyvältä kun on tehnyt keskikentältä 18-vuotiaana 8 maalia brassien B-sarjassa.
Hmph, vai että Realiin olisi tämäkin menossa? Mihin Mbappe siirtyy ensi kesänä, Barcaanko (hymiö)?
Itse lähinnä seuraan vain Romanoa, jolla tuntuu olevan aina luotettavimmat lähteet. Toisin sanoen, kun Romano vahvistaa tämän niin uskon todeksi. En siltikään epäile ettei tilanne muuttuisi moneen kertaan. Liverpool on kahden korkean profiilin keskikenttäpelaajan perässä. Luotto on, että toisen saavat naarattua. Molempia ei ole realistisesti ajatellen tulossa.Eiköhän tämä ole vaan jälleen niitä, kun haetaan uutisia väkisin seuratuimmasta siirrosta. Kaks viikkoa mun veikkaus ja että City-siirto on "lähellä". Tää saaga jatkuu pitkälle kesään vielä.
Eiköhän tämä ole vaan jälleen niitä, kun haetaan uutisia väkisin seuratuimmasta siirrosta. Kaks viikkoa mun veikkaus ja että City-siirto on "lähellä". Tää saaga jatkuu pitkälle kesään vielä.
Otetaan nyt näitä viimeisiä uutisia Ronaldosta ennen kuin siirto varmistuu ja painuu unohduksiin.
Voisi sanoa, että täysin varmasti. Jonkinlainen lähettiläshän hän jo on joten eipä tuosta ole kovin pitkää matkaa lopulliseen sielunsa myymiseen.Mutta eiköhän tuossa ole kohta mukana myös Messi?
Ronaldo tienaa tuossa sen miljardin. Vaikea tuolle summalle on sanoa ei loppuvaiheessa uraa. Ja tällä en siis todellakaan puolustele tuota valintaa. MLS ehkä ei realistinen vaihtoehto koska… noh. Seksuaalirikosepäilyt Jenkeissä.Aika erikoinen tämä siirto Saudeihin on vaikka varmasti tuolta saa isoimmat rahat.
Silti ihmetyttää, että raha on tuossa vaiheessa uraa isoin motivaattori. Ennemmin oletin, että menisi vaikka MLS:n missä olisi kuitenkin ”valokeilassa” ja valtavan huomion kohteena, mistä Ronaldo tuntuu tykkäävän.
Silti ihmetyttää, että raha on tuossa vaiheessa uraa isoin motivaattori. Ennemmin oletin, että menisi vaikka MLS:n missä olisi kuitenkin ”valokeilassa” ja valtavan huomion kohteena, mistä Ronaldo tuntuu tykkäävän.
Kyllä sitä nyt kaikenlaista tuli tähän iltaan
Sancholla selkeä halu pelata UCLää ensi kaudellaGakpo ManUun alkaa olemaan lähellä usean lähteen mukaan. Samoin jo spekuloidaan Gakpon mahdollisesti tullessa Sanchon lähtöä. Ei niin yllättäen Newcastle mainittu.
Ei tuo vielä mahdoton hinta ole markkinaan peilaten. Kesällä taisi olla jotain 35m niin on se kuitenkin melkein tuplasti.
Kyllä Chelsea pari topparia vielä tarvitsee.