Voi vitsi kun sä olet niin hauska!Jos Tami ei eroa, niin eikö olisi sopivampaa erottaa kaikki Sportin kannattajat? Näinollen pääsisi muu suomi nauttimaan loistavasta urheiluviihteestä ilman kitinöitä ja Mestiksen kiinnostavuus pysyisi korkeana.
Voi vitsi kun sä olet niin hauska!
höpö höpö, aina ottajia Tamille löytyy. Viime keväänä Tamin perässä oli KooKoo.
höpö höpö, aina ottajia Tamille löytyy. Viime keväänä Tamin perässä oli KooKoo.
Kaikkein hauskimpia ovat nämä viisaat opastukset sormi pystyssä-tyyliin "ettekö jo pikkuhiljaa ymmärrä että Tami jnejne" Tietoisku: tämän ketjun nimi on Tamin Audi pois täältä, se on Sport-alueella ja sen on avannut Sportin kannattaja jo aikoja sitten. Kyllä me ymmärrämme.Joo tästä on tullut "hauska" ketju. Jokainen käy vuorollaan kertomassa kuinka vihaa Manua ja kuinka dorka tämä on. "Ja mä oon hei aina vihannut sitä".
Ahh, niin hedelmällistä.
Tuossa aikani kuluksi selailin nuota ketjun alkupuolen viestejä. Yhtä hauskimmista pisti silmään tämä lainaamani kirjoitus - asiatekstiä niin kuin aina. Näistä saisi kyllä jonkinmoisen vitsikirjan koottua.Mikä savolaista huolestuttaa Sportin suhteen?
Sekö huolestuttaa, että Sportin talous on vankalla pohjalla ja seuran sponsoroijiksi on saatu niin kovan luokan tekijöitä, että vastaavia ei löydy kaikilta SM-liigajoukkueilta]?
Saas nähdä nyt miten jatkossa... Mitä tekee Hiltunen vai tekeekö mitään. Jälkimmäistä veikataan.
Tähän peräti tunteelliseen purkaukseesi voisi lätkäjellona #79 vastata vaikka Juicen sanoin:
"Sä kysyt miksen ole avoin luonnollinen
Miksi helposti niin painun masennuksiin
Kuule, ei oo helppoa olla mies
Ei oo helppoa olla mies
Ei ei, Ei ei, Ei ei"
Koska syyllistä ei ole nimetty, ovat kaikki syyttömät edelleen jollakin lailla tahriintuneet. Tiedä sitten, onko tuo tapahtuma osallisena vai ei.
Sihvonen kommentoi...
Tuore Hollon tekemä Tami-haastattelu Maikkarin nettisivuilla.
Mulle jäi oheisesta jutusta epäselväksi ainostaan yksi asia: Kuinka monta vuotta Tami on oikeastaan tehnyt tätä duunia?
Narsisti se on: täysin kyvytön myöntämään omia virheitään, aina on syy muissa.
Sen sijaan on ollut aika säälittävää lukea näitä keittiöpsykologien narsisti -tuomioita. Kannattaisi ehkä ensin miettiä hetken ennen kuin alkaa diagnooseja tekemään. Kompetenssia siihen hommaan kun ei taida useammalta tätä termiä viljelleeltä löytyä.
Sen sijaan on ollut aika säälittävää lukea näitä keittiöpsykologien narsisti -tuomioita. Kannattaisi ehkä ensin miettiä hetken ennen kuin alkaa diagnooseja tekemään. Kompetenssia siihen hommaan kun ei taida useammalta tätä termiä viljelleeltä löytyä.
Olen itse miettinyt myös samaa. Tulisi varmasti juurikin tuollainen yhteisöllisyyden tunne, ja buumi/kiima olisi varmasti ainakin hetkellisesti aika kova. Jos tulisi voittoja, tämä voisi kantaa sitten pitkälle kevääseen.Pikkuhiljaa Vaasassa voisi olla otollinen aika kiekkobuumille, osa II. Jos sekä joukkue, kannattajat ja varmasti osa taloudellisista tukijoistakin alkaa olla täynnä Tammista, niin luulisi potkujen jälkeen syntyvän uusi yhteisöllisyyden tunne, "nyt viedään tämä meidän jengi liigaan ilman Tamia".
Ei mulla muuta.
Seuraan tätä Tamminen-casea mielenkiinnolla, myönnän sen. Oikeastaan sääli, koska päätarkoitus eli jääkiekko jää väkisinkin sirkusilveilyn jalkoihin. Ilveilyn, jonka Mr. Tamminen on ihan itse aiheuttanut. Sitä saa mitä tilaa!