Tamin Audi pois täältä!

  • 951 885
  • 3 295

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jos Tami ei eroa, niin eikö olisi sopivampaa erottaa kaikki Sportin kannattajat? Näinollen pääsisi muu suomi nauttimaan loistavasta urheiluviihteestä ilman kitinöitä ja Mestiksen kiinnostavuus pysyisi korkeana.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Jos Tami ei eroa, niin eikö olisi sopivampaa erottaa kaikki Sportin kannattajat? Näinollen pääsisi muu suomi nauttimaan loistavasta urheiluviihteestä ilman kitinöitä ja Mestiksen kiinnostavuus pysyisi korkeana.
Voi vitsi kun sä olet niin hauska!
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Minunkin pitää vielä palata tähän eiliseen pelleilyyn (jos olisin entinen Elina tuossa olisi aivan eri sana). Minusta kyllä näytti, että kentällä oli Sportin puolelta SaPKon pässin naaraspuolinen morsian. Ei, ei kerta kaikkiaan tuolla rosterilla ei voi hävitä Rokille. Ensimmäinen maali oli täysi susi Rokin puolustukselta, ei olisi tarvinnut hartioissa nimen alkavan D:llä vaan E:llä niin kuin Elina, niin maali olisi tullut. Toinen maali pomppi Rokin pelaajien kautta maaliin, en tiedä moneenko koski ennen pörsää, mutta ainakin kahteen. Jos tuollainen joukkue tulee täysin valmistuneena otteluun, niin tulos ei voi olla tämä mikä oli. Se kaljupää, joka siellä Sportin penkin takana hääräsi osasi kyllä hommansa. Jos minä olisin ollut tuomari, niin Sportille olisi tullut ainakin 6 kahden minuutin rangaistusta pelin viivyttämisestä. Ilmeisesti tuomareilla ei riittänyt auktoriteetti tätä pelleä vastaan, koska hän sai ottaa joka helekatin vaihdossa aikalisän. Se nyt on ammattitaitoa, mutta ärsyttävää, jos ei muuhun pysty, kuin suututtamaan tuomarit. Täysin munaton jätkä, joka pitäisi vetää vessan pytystä alas. Minä olen aina oikeassa, mutta joskus joku tulee sanomaan, että nyt sinä Ellu puhut vain selittääksesi olevasi oikeassa. Sitten kun olen sitä muutaman päivän mielessäni kironnut, että olipa tyhmä elukka, kun kehtaa tuollaisia suustaan päästää. Minulla ei ole munaa mennä sanomaan, että minäkin voin erehtyä, mutta menen hänen luokseen ja sanon, että kiitos ja palautahan minut toistekin maantasalle. Tami ei tee tätä ikinä, joten tunnen ylpeyttä itsestäni, että kauheen itsepohdiskelun jälkeen voin todeta olevani p:stä. Toisaalta Rovaniemellä on sen verran sekopäistä porukkaa hallituksessa, että tänne se Tami kyllä kelpaisi ensi kaudelle, mutta minä muutan silloin Vaasaan ja Sport on silloin minun rakkaani.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Voi vitsi kun sä olet niin hauska!

Joo tästä on tullut "hauska" ketju. Jokainen käy vuorollaan kertomassa kuinka vihaa Manua ja kuinka dorka tämä on. "Ja mä oon hei aina vihannut sitä".

Ahh, niin hedelmällistä.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
höpö höpö, aina ottajia Tamille löytyy. Viime keväänä Tamin perässä oli KooKoo.

Kuule kyllä se niin on että tämän maan kiekkopiirit on sen kokoiset että kaikille seurajohtajille on selvää millainen mies on Juhani Tamminen. Ei siksi että Tamilla mitään hätää olisi. Yritysvalmennus on sen verran kovapalkkaista touhua varsinkin kun nimi on tunnettu että kyllä hänellä lompakko kunnossa kestää, vaikka kiekkohommia ei tekisikään. Eikä noissa studioissakaan varmaan ilmaiseksi istuskella.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
höpö höpö, aina ottajia Tamille löytyy. Viime keväänä Tamin perässä oli KooKoo.

Höpö höpö. Ei kukaan halua Tamia valmentajaksi ja Tami kulki jo onnensa ohi, kun ei meidän kaikkien onneksi tullut KooKoon toim.johtajaksi. Veikkaan, että ainakaan KooKoo ei tule enää Tamille tarjoamaan minkäänlaista pestiä (luojan kiitos). Minnekkäs muuten Siffa on kadonnut?
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Joo tästä on tullut "hauska" ketju. Jokainen käy vuorollaan kertomassa kuinka vihaa Manua ja kuinka dorka tämä on. "Ja mä oon hei aina vihannut sitä".

Ahh, niin hedelmällistä.
Kaikkein hauskimpia ovat nämä viisaat opastukset sormi pystyssä-tyyliin "ettekö jo pikkuhiljaa ymmärrä että Tami jnejne" Tietoisku: tämän ketjun nimi on Tamin Audi pois täältä, se on Sport-alueella ja sen on avannut Sportin kannattaja jo aikoja sitten. Kyllä me ymmärrämme.
Tai ainakin melkein kaikki meistä, seurajohdolla ja jollakin kannattajalla voi olla vielä toiset ajatukset.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Mikä savolaista huolestuttaa Sportin suhteen?

Sekö huolestuttaa, että Sportin talous on vankalla pohjalla ja seuran sponsoroijiksi on saatu niin kovan luokan tekijöitä, että vastaavia ei löydy kaikilta SM-liigajoukkueilta]?
Tuossa aikani kuluksi selailin nuota ketjun alkupuolen viestejä. Yhtä hauskimmista pisti silmään tämä lainaamani kirjoitus - asiatekstiä niin kuin aina. Näistä saisi kyllä jonkinmoisen vitsikirjan koottua.

Saas nähdä nyt miten jatkossa... Mitä tekee Hiltunen vai tekeekö mitään. Jälkimmäistä veikataan. Melkein tahallaan saisivat äijät lauantaina hävitä, jotta jotain konkreettista saataisiin aikaan.

Mikähän on esimerkiksi Ultrasien kanta Tamin suhteen? Tuskin hekään kovin mielellään äijää jaksavat enää katsella. Päätykatsomoon vaan jumalatonta lakanaa "Tami ulos".
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Saas nähdä nyt miten jatkossa... Mitä tekee Hiltunen vai tekeekö mitään. Jälkimmäistä veikataan.

Niin, aika heikolta näyttää Hiltusenkin touhu. Halua tehdä Sportista velaton ilmeisesti olisi, mutta ei näytä onnistuvan. No, ei siinä kukaan muukaan Tammisen kanssa onnistuisi. Hiltusen pitäisi kaiken järjen mukaan olla helvetin kova businessman, mutta työn jälki on kyllä kaikkea muuta kuin ammattimaista.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tähän peräti tunteelliseen purkaukseesi voisi lätkäjellona #79 vastata vaikka Juicen sanoin:

"Sä kysyt miksen ole avoin luonnollinen
Miksi helposti niin painun masennuksiin
Kuule, ei oo helppoa olla mies
Ei oo helppoa olla mies
Ei ei, Ei ei, Ei ei"

Nuo ovat kyllä Harri Rinteen sanoja ja Mikko Alatalon laulamia, jotka valitettavasti ovat laskemassa Juicen parin alkupään levyn tasoa.

--

Tammisesta: IS väitti eilen (12.11. 2009) uusimman luottamuspulan syyksi kähmintäskandaalia ja sen jälkihoitoa: "IS Urheilun tietojen mukaan Sportin pelaajistoa on ärsyttänyt erityisesti päävalmentajan käytös." Koska syyllistä ei ole nimetty, ovat kaikki syyttömät edelleen jollakin lailla tahriintuneet. Tiedä sitten, onko tuo tapahtuma osallisena vai ei.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Koska syyllistä ei ole nimetty, ovat kaikki syyttömät edelleen jollakin lailla tahriintuneet. Tiedä sitten, onko tuo tapahtuma osallisena vai ei.

Jotenkin en jaksa uskoa tuohon. Kai se kähmijä on joukkueen sisällä tiedossa ja muut ovat voineet nimen kotona kertoa akoilleen. Yllä oleva on käsitykseni mukaan toimittajan päättelyä. Olisi kiva tietää tarkemmin, miten tähän analyysiin on päädytty. Tänään samaa juttua suolsi HS, tosin IS:ia siteeraten.
 

oka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen kiekko
Sihvonen kommentoi ja antoi mm uuden nimityksen Tammisesta, Mr jääkiekko, koska jääkiekko saa niin paljon huomiota Tamin kautta.

Ei se tee mielestäni ketään hyväksi ja tärkeäksi henkilöksi että saa paljon mediasta palstamillimetrejä, vrt Matti Nykäseen.
Typerän media-väen laiskuutta koska saavat tehtyä työnsä helpommalla näillä Tammis-maisilla henkilöillä. Asiapohjaisen jutun tekeminen vaatiikin jo työtä.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis

Kuka noita Sihvosen kommentointeja enää jaksaa edes kuunnella? Itse diggasin pitkään kaverin tavasta analysoida jääkiekkoa ja kirjoittaa asioista ronskisti, mutta about viimeinen vuosi on vienyt kyllä kaiken uskottavuuden jätkän höpinöistä! Tami on ihan itse sekoittanut pakan nyt siihen kuntoon, että käteen jää "musta pekka", oli meriitit ja osaaminen millä tasolla tahansa!

Tuosta kähmintä-kohusta sen verran, että Tamihan ilmoitti isoon ääneen mediassa itse hoitavansa asian kuntoon ja tavanneensa tämän uhrin, jolle järjesti aitiota yms. Ts. syyllisti pelaajan 100% ja vielä perään uhkaili kys. pelaajaa potkuilla jne. jos homma toistuu.

Sinällään OK, että tällaiseen juttuun puututaan ja se hoidetaan, mutta olisiko mielestänne esim. teidän esimiehellänne ollut oikeus revitellä asiaa ympäriinsä ja nostaa omaa häntäänsä? Kato MINÄ (JKLeijona #79, maajoukkueen kapteeni) hoidan!!! Jos ihan totta puhutaan niin vastaavassa tilanteessa meikäläisen esimies ei tod.näk.söisi enää omilla hampaillaan...
 

ProCoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Oilers, Arsenal
Pikkuhiljaa Vaasassa voisi olla otollinen aika kiekkobuumille, osa II. Jos sekä joukkue, kannattajat ja varmasti osa taloudellisista tukijoistakin alkaa olla täynnä Tammista, niin luulisi potkujen jälkeen syntyvän uusi yhteisöllisyyden tunne, "nyt viedään tämä meidän jengi liigaan ilman Tamia".
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"...Tarjosin korvaukseksi tällaista mahdollisuutta, että joukkue ja organisaatio antaa aition käyttöön hänelle ja ystävilleen täysin korvauksetta, että hän ymmärtäisi minkälaisessa stressissä nämä pelaajat ovat noin 75 kertaa kaudessa. Ehkä se sitten auttaa häntä ymmärtämään, että kun nämä pelaajat ovat suoritusbisneksessä, niin vedettyään helvetin kovan pelin ja voitettuaan kärkijoukkueen, ja seuraavana päivänä on vapaata, menevät muutataman kaljan juomaan. Se oli ihan vain tämän takia...

...Tämä nyt niin kuin selvityksenä teille, että se auttaa tätä kyseistä lähinnä egon puolelta loukkaantunutta anonyymiä daamia ymmärtämään sitä mahdollista seuraavaa kertaa ja sitä, kuinka raju suoritus tämä on ja kuinka kovassa stressissä pelaajat ovat. Niillä on vaativa valmentaja, niillä on 5000 katsojaa vaatimassa heiltä suorituksia. Se saattaa joskus mennä siihen, että ne menee onnistumisen jälkeen kuppilaan ja ottaa neljä giniä liikaa ja shit happens. Tämän takia...
"

Lainaukset MTV3.fi sivustolta, Lex Hollon tekstistä

Poimin linkitetystä tekstistä pari kappaletta, mitkä ovat mielestäni aika karmivia. Eli naisen ahdistelu on oikeutettua kovan työpäivän jälkeen?? Nyt lähtee Tamilta tämä homma lapasesta.
 
Viimeksi muokattu:

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Mulle jäi oheisesta jutusta epäselväksi ainostaan yksi asia: Kuinka monta vuotta Tami on oikeastaan tehnyt tätä duunia?

Heh. Tamminen kyllä antaa taas kaikkien kuulla kunniansa tuossa jutussa. Aika käsittämättömiä vastauksia. Näkee kyllä selvästi että miestä ei paljoa tarvi provosoida että kone lähtee käyntiin. Vastaukset pitenivät loppua kohti, ja samalla myös itse asia noissa vastauksissa jäi nollaan.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Narsisti se on: täysin kyvytön myöntämään omia virheitään, aina on syy muissa.

Näin Tamin "leiriin" kuuluvana, en ole jaksanut nyt näihin päivittelyihin ryhtyä. Mies on linjansa valinnut ja urheilun ammattilaisena ymmärrän kyllä häntä. Ei, en ole lainkaan samaa mieltä siitä miten moni asia olisi ehkä kannattanut hoitaa tai edes samaa mieltä monista asioista, mutta Tami vetää ainakin omaa juttua (ehkä lähestyvään) loppuun saakka.

Sen sijaan on ollut aika säälittävää lukea näitä keittiöpsykologien narsisti -tuomioita. Kannattaisi ehkä ensin miettiä hetken ennen kuin alkaa diagnooseja tekemään. Kompetenssia siihen hommaan kun ei taida useammalta tätä termiä viljelleeltä löytyä.

Ei mulla muuta.
 
Sen sijaan on ollut aika säälittävää lukea näitä keittiöpsykologien narsisti -tuomioita. Kannattaisi ehkä ensin miettiä hetken ennen kuin alkaa diagnooseja tekemään. Kompetenssia siihen hommaan kun ei taida useammalta tätä termiä viljelleeltä löytyä.


Häpeilemättömyys, ylimielisyys, vaativuus ja kateus. Hyväksikäyttö, rajattomuus ja maaginen ajattelu. Näistä piirteistä tunnistat narsistin.

Kaikki täsmää söör Julleen.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen sijaan on ollut aika säälittävää lukea näitä keittiöpsykologien narsisti -tuomioita. Kannattaisi ehkä ensin miettiä hetken ennen kuin alkaa diagnooseja tekemään. Kompetenssia siihen hommaan kun ei taida useammalta tätä termiä viljelleeltä löytyä.

Ai niin, ei saa kommentoida, kun ei ole yhtään lätkämatsia pääsarjatasolla alla. Tai ikinä ei olla valmennettu yhtään joukkuetta. Puhumattakaan siitä, ettei ole kokemusta olla Leijonien kapteeni. Just joo. Miten olen kuullut tuon tarinan miljoonaan kertaan jo puolustelemasi henkilön suustakin.

En kiistä Tammisen merkitystä suomalaisessa jääkiekkoilussa. Olen Sihvosen kanssa siitä asiasta täysin samaa mieltä. Yksikään toinen persoona ei herätä niin valtavaa keskustelua ja huomioita jääkiekon ympärillä kuin Mr. Tamminen. Mutta sitten tullaan siihen mitalin toiseen puoleen. Tammisen valtava ego ja itserakkaus kääntyy häntä itseään vastaan. Fiksutkin hänen kommenttinsa jäävät tuollaisten mauttomuuksien jalkoihin, kuten nyt tuo hänen sovinistinen käsityksensä taannoisesta käpälöintiepisodista yhtenä esimerkkinä.

Seuraan tätä Tamminen-casea mielenkiinnolla, myönnän sen. Oikeastaan sääli, koska päätarkoitus eli jääkiekko jää väkisinkin sirkusilveilyn jalkoihin. Ilveilyn, jonka Mr. Tamminen on ihan itse aiheuttanut. Sitä saa mitä tilaa!
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Pikkuhiljaa Vaasassa voisi olla otollinen aika kiekkobuumille, osa II. Jos sekä joukkue, kannattajat ja varmasti osa taloudellisista tukijoistakin alkaa olla täynnä Tammista, niin luulisi potkujen jälkeen syntyvän uusi yhteisöllisyyden tunne, "nyt viedään tämä meidän jengi liigaan ilman Tamia".
Olen itse miettinyt myös samaa. Tulisi varmasti juurikin tuollainen yhteisöllisyyden tunne, ja buumi/kiima olisi varmasti ainakin hetkellisesti aika kova. Jos tulisi voittoja, tämä voisi kantaa sitten pitkälle kevääseen.

Yksi syy jälleen vaatia Tami ulos ;)
 

Ouninpohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sen sijaan on ollut aika säälittävää lukea näitä keittiöpsykologien narsisti -tuomioita. Kannattaisi ehkä ensin miettiä hetken ennen kuin alkaa diagnooseja tekemään. Kompetenssia siihen hommaan kun ei taida useammalta tätä termiä viljelleeltä löytyä.

Ei mulla muuta.

Kiitos vain "isällisistä" neuvoista. Sinulla on sitten nähtävästi riittävästi kompetenssia alkaa tuomita minun - tai muiden - mielipiteitä. Ihmettelenpä vain, että miten voit tuon asian tietää minua paremmin, onko minulla kompetenssia vai ei? "Pitäkää te rahvas turpanne kiinni, kun ette mistään mitään ymmärrä." Siis aivan samoin kuin Tamikin toteaa, eikös niin?

En ryhdy vänkäämään tästä asiasta täällä yhtään tämän enempää, mutta kantani nyt kuitenkin on tämä, eikä se siitä, arvoisa Tietäjä, valitettavasti muutu: Tamminen on narsisti.

Uskon tulevani toimeen ilman sinun viisastelujasi tästä eteenkin päin.
 

bluesblues

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Espoon Oilers
Seuraan tätä Tamminen-casea mielenkiinnolla, myönnän sen. Oikeastaan sääli, koska päätarkoitus eli jääkiekko jää väkisinkin sirkusilveilyn jalkoihin. Ilveilyn, jonka Mr. Tamminen on ihan itse aiheuttanut. Sitä saa mitä tilaa!

Tämä pätkä kiteytti omat ajatukseni Tammis-kohun ympäriltä. Henkilö nimeltä Juhani Tamminen on yksi suomen seuratuimpia ja kiinnostavimpia henkilöitä ja itse seuraan suurella mielenkiinnolla miehen edesottamuksia myös jatkossakin. Yhden Sportin mestispelin viime vuonna nähneenä pitää todeta, että Tamminen on kasvanut suuremmaksi kuin joukkueensa. K-Vantaan maalatessa osa yleisöstä halusi nähdä vain pettyneen Juhani Tammisen. Uskoisin, että sama ilmiö toistuu monella mestispaikkakunnalla. Itse mestis tai jääkiekkoilu on toisen luokan viihdettä Tammisen rinnalla, valitettavasti. Jos Tamminen lähtee Sportista tulee yleisömäärät tippumaan monella paikkakunnalla, sillä Tamminen houkuttelee paikalla monta satunnaiskatsojaa, joita ei tuote nimeltä jääkiekko kiinnosta juuri yhtään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös