Ei ole tietoa, joten saatan olla väärässä. Jos on väärä esimerkki, niin pahoittelen sitä. Minä en tätä seurakannatus-keskustelua täällä aloittanut tälläkään kertaa. Olen saanut siitä kuulla täällä jatkuvasti, joten ajattelin käydä senkin sitten vähän perusteellisemmin läpi. Ymmärrän toki, että monilla ei ole sama tilanne kuin mitä minulla on ollut, eivätkä he voi ymmärtää sitä, että kannatus-seura saattaa vaihtua matkan varrella moneenkin kertaa. Kun ei ole omaa kokemusta muusta kuin yhden seuran kannattamisesta, niin ilmeisesti on vaikea ymmärtää toisenlaista fanikäyttäytymistä. Kannatinhan minä KooKoo-aikanani KooKoon lisäksi monia SM-liigaseuroja.
Muistan paljon monissa SM-liigafinaaleissa pelejä katsoneena, miten innokkaasti pelaajien omaiset, jotka olivat ympäri Suomea kotoisin, kannattivat juuri sitä seuraa, minkä SM-liigafinaaliottelua olivat tulleet seuraamaan. Mutta, jos tämä ei mene ymmärrykseen, niin antaa olla.
Juhani Tammisen haastattelu myös Ylen sivuilla, alla olevassa linkissä.
http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/2010/01/tamminen_ylivoimaisesti_raskain_kauteni_1394093.html
Syitä haetaan tällä kertaa organisaatiosta ja sen taloudellisesta tilanteesta, sekä "julkisuuteen jysäytetystä pikkukaupungista". :)
En voi millään muotoa pitää sinua HIFK-fanina, tuskin olet koskaan ollutkaan minkään joukkueen oikea fani. Gloryhunter, sitä sinä olet.
Onko todellakin näin? Minä olen aina kuvitellut että eräs määräävä tekijä on johdatellut sinua näissä seuravalinnoissasi. Olen sitten ilmeisesti väärässä, koska täytyyhän sitä miehen (oletan että olet mies) sanaan uskoa.Onneksi tilanne on se, että minä olen päättynyt/päätän aina kulloinkin itse, minkä seuran fani olen ollut/olen.
Voin tulla katsomaan pitkästä aikaa IFK:n finaaliottelua tänä keväänä
Huomaatteko miten keskustelua viedään otsikosta sivuun kun tilanne kääntyy nimimerkin ajatuksia vastaan. Miten tästä Tami -ketjusta tuli fanitus ketju?
Hereillä ukot!! ;)
Ymmärrän, että Dickenson antoi iskun vasten kasvoja näille antiTameille, joilla tuskin kenelläkään on kokemusta yhdestäkään Mestis-tason valmentajasta, korkeammasta tasosta puhumattakaan. Mutta, kuten ensio taisi kirjoittaa, niin saahan täällä mielipiteitään kirjoittaa vähemmälläkin asiantuntemuksella.
Siirryin Vaasan Sportin kannattajaksi Seinäjoelle muuttoni vuoksi. Muutin Seinäjoelle 17.11.2007. Siirryin täällä JA:ssa Sportin kannattajaksi joulukuun 2007 aikana.
"Ähä kutti, antiTamit", toteaa siffa. Ilkeämielisempi saattaisi jopa todeta, että ähä kutti itsellesi, mutta antaa nyt olla, vaikka onhan sitä kritiikitöntä Tammis-palvontaa tullut seurailtua ihan omiksi tarpeiksi. On tietenkin ymmärrettävää, että kattila kiehuu joskus yli, mutta kannattaisiko nyt kuitenkin olla aliarvioimatta kanssakirjoittajia.
Jäsen F tiivistääkin tässä hyvin saman asian, josta itsekin yllä viimeisessä kappaleessa kertoilen.Päinvastoin. Nythän vasta aletaan setviä savuavia raunioita. Raunioita jotka Tamminen jätti taakseen. Muka-nokkelalla liikkeellä Tami siirtyy takavasemmalle ja kaikki on taas muka hyvin.
Sitten totean sen, että täällä Tamin valmennustaitoja moittivat nimimerkit, joilla ei ole omakohtaista kokemusta Tamin valmentamisesta.
- - -
Toivottavasti tämä loppuu tähän samaan tapaan kuin loppuivat väärät puheet "savuavista raunioista" Tamin lähtöjen jälkeen Oulussa ja Porissa. - - -
Toivottavasti tämä loppuu tähän samaan tapaan kuin loppuivat väärät puheet "savuavista raunioista" Tamin lähtöjen jälkeen Oulussa ja Porissa. Joskus on asiat käytävä täällä perusteellisesti läpi, jotta asiat tulevat selvitetyiksi perin juurin.
Tamminen pelastamaan Ilvestä?
Nyt tämä show alkaa saada todella hyviä kierroksia...
Tami-Ipa ja Spora vastakkain karsinnassa?
Melkein kuvittelisin että siffa ja Tami voisivat olla yksi ja sama henkilö, niin samantyyppistä paskanjauhamista ja ympäripyöreää selittelyä tulee molemmilta.
Hahah. Herranjumala, tästähän tulee vielä tooodella hauskaa. Elikkäs jos vaikka olisi tälläinen kuvio, että UTJ-ikiSportti Tami versus Tamin johtamat tupsukorvat karsinnoissa. Tamihan voisi olla samaan aikaan vaikka molempien palkkalistoilla ;)Tamminen pelastamaan Ilvestä?
Nyt tämä show alkaa saada todella hyviä kierroksia...
Tami-Ipa ja Spora vastakkain karsinnassa?
No niin. Eihän tästä puuttuisi sitten enää muuta kuin että Kiekkoleijona alkaa vaihteeksi vaahdota suljetun liigan puolesta.
YLEn haastattelussa Tami mainitsi haluavansa seuraavan kerran valmentaa organisaatiossa, jossa hän voi keskittyä puhtaasti urheilulliseen puoleen.
Et ole sitten seurannut keskusteluja täällä. Vinkkinä vaan, että olen ollut viime keväästä alkaen pelaajapolitiikasta eri mieltä kuin Tami ja hänen kanssaan samaa mieltä olleiden kaikkien muiden (ehkä mendietaa lukuunottamatta) Sport-fanien kanssa.
Ei siinä ole mitään kattilan kiehumista, kun totean, että Dickenson tietää mistä puhuu, kun hän kehuu Tammisen valmentamista. On siellä muitakin, erittäin kokeneita, pelaajia, jotka tietävät Tammisen olevan huippuvalmentaja. Sitten totean sen, että täällä Tamin valmennustaitoja moittivat nimimerkit, joilla ei ole omakohtaista kokemusta Tamin valmentamisesta. Tuskinpa heillä on omakohtaista kokemusta kenelläkään Mestis-tason valmennuksesta, korkeammasta tasosta puhumattakaan. En kuitenkaan mitenkään ole rajoittamassa keskustelua tästäkään aiheesta, päinvastoin.