Mikä helvetin hinku tuolla Sjöblomilla on työntää tuo oma turpa aina kuvaan, urheilijoitten pitäis olla pääosassa!
Mun mielestä Saarinen ei haastatteluissa niinkään työntynyt itse kuvaan, sen sijaan nyt palautuu mieleen eräs uliseva hörökorva! ; )Jussi Saarinen opettanut?
Joopa, paljon niitä uusintoja tulee. Toki johtuu talvikisojen kohdalla paljolti siitä että lajeja ei ole lähelläkään niin paljon kuin esim. kesäkisoissa ja yhtä aikaa ei ole niin paljoa tapahtumia. Viimeksi kesäkisojen aikaan Yle pystyi aika tehokkaasti pyörittämään kahden viikon ajan sitä 24/7 kisalähetystä TV2:lla, suoraa lähetystä pystyi periaatteessa työntämään ulos jostain puolilta päivin aina sinne seuraavaan aamuun saakka, ja kun kesäkisoissa on se kolminkertainen määrä lajeja niin telkkarissakin tuli ihan joitan lyhyitä päivittäisiä koosteita lukuunottamatta melkein koko ajan jotain sellaista mitä ei televisiosta oltu aiemmin nähty.Uusintojen määrä on kyllä jäätävä niin Ylellä kuin vitosellakin. Iivon hiihtoja nyt työnnetään eetteristä jo kolmatta kertaa. Ehkä noita pitää pyörittää, kun järkevääkään ohjelmaa ei saada tuotettua. Kunhan eivät pyöritä noita enää huhtikuussa C More - tyyliin.
Kyllä Saarinenkin tätä harrasti silloin kun sai suorissa lähetyksissä pelaajia haastatella. Saarisen takaraivo näkyi aina kun vaikkapa jotain jääkiekkoilijaa haastateltiin, toki monesti varmaan johtui siitäkin kun haastatteli hallissa ja oli kova meteli, mutta usein kyllä näkyi muutenkin.Mun mielestä Saarinen ei haastatteluissa niinkään työntynyt itse kuvaan, sen sijaan nyt palautuu mieleen eräs uliseva hörökorva! ; )
Voi kuule, kyllä Wiener Stadthalle muisti pitää huolen, että näkyy haastatteluissa.Mun mielestä Saarinen ei haastatteluissa niinkään työntynyt itse kuvaan, sen sijaan nyt palautuu mieleen eräs uliseva hörökorva! ; )
Joopa, paljon niitä uusintoja tulee. Toki johtuu talvikisojen kohdalla paljolti siitä että lajeja ei ole lähelläkään niin paljon kuin esim. kesäkisoissa ja yhtä aikaa ei ole niin paljoa tapahtumia. Viimeksi kesäkisojen aikaan Yle pystyi aika tehokkaasti pyörittämään kahden viikon ajan sitä 24/7 kisalähetystä TV2:lla
Mun mielestä Saarinen ei haastatteluissa niinkään työntynyt itse kuvaan, sen sijaan nyt palautuu mieleen eräs uliseva hörökorva! ; )
Olisikohan jopa playerin kautta katsottavissa? En ole varma, mutta yksi striimi on varattu paivittain tv5:n lahetyksille ja kaikki muu loytyy taaksepain. Jos loytyy, voi kylla joutua kelailemaanNäkeekö noita TV5 hömpötyksiä ja jääkiekkostudioita jälkeenpäin joltain nettisivulta vielä? Voisin tässä ajankuluksi katsoa esimerkiksi eilisen jakson.
Tämän päivän lähetys löytyi suorana, mutta en onnistunut löytämään edellispäivien lähetyksiä arkistoituna.Olisikohan jopa playerin kautta katsottavissa? En ole varma, mutta yksi striimi on varattu paivittain tv5:n lahetyksille ja kaikki muu loytyy taaksepain. Jos loytyy, voi kylla joutua kelailemaan
On kylla nimetty pain helvettia, noista kierroksista on arpapelia paatella mika on mika. Ja vissiin koko potko yhtena osana eli saa tosiaan kelailla kuin vhs-nauhaa?Tämän päivän lähetys löytyi suorana, mutta en onnistunut löytämään edellispäivien lähetyksiä arkistoituna.
E: Löytyi ainakin tuo missä Hedberg on. Perkele löytyi, töitä vaati, mutta löytyi. Muut jos ei myöskään tiedä, niin olympialaiset 1. kierros, ja siinä pitää sitten alkuun kelata.
Jarmo Lehtinen....sekoilee kammottavasti joka työtehtävässään jos malttaa ihan oikeasti kuunneella mitä se suoltaa!YLE tuottaa nautittavan laadukasta journalismia Puheella radion puolella. Rima oli yllättävän korkealla ennen kisoja jo kokemusten perusteella, mutta laatu pitää. Laji kuin laji, järkevää sisältöä pystytään tuottamaan konstailettomasti ja esimerkiksi Jarmo Lehtinen on koko YLE:n tiimin vahvimpia lenkkejä.
Jarmo Lehtinen....sekoilee kammottavasti joka työtehtävässään jos malttaa ihan oikeasti kuunneella mitä se suoltaa!
Varmaan jostain striimeistä löytyy, mutta ei ainakaan mitään ns. virallisia kanavia pitkin.Ei taida näkyä netistä maksuttomasti Suomi-Norja peli?