bambamcam kirjoitti:
Kannattaa panostaa laatuun. Suosittelen tallentavaa digiboxia ja sen jatkoksi esim.
Panasonicin perusvehje
DMR-ES15. Itselleni on riittänyt ei-tallentava digiboxi ja sen jatkona on ollut DMR-ES10, joka on edellinen malli. Ehdottomasti kannattaa ottaa tallennin, joka tykkää DVD-Rammista. Muuta en ole käyttänytkään. Ei ongelmia, nopea ja helppo käyttää. Hiljainenkin käytössä. Kuvanlaatu 2h asetuksella loistava. Lisäksi on mahdollisuus käyttää pidemmissä tallennuksissa asetusta, joka muokkaa kuvan mahdollisimman hyväksi l. kuvanlaatu on hyvää myös esim 3 tunnin tallennuksissa. Suosittelen Panan vehjettä. Löytyy myös kovalevyllisiä malleja.
http://www.netanttila.com/webapp/wc...entId=10013&categoryId=10352&productId=217977
Unohda suosiolla Daewoot, Bellit ja muut vastaavat viritelmät. Pana, Sony, Pioneer ja JVC. Säästyt monelta murheelta.
Umm, periaatteessahan tuo tallentava digiboksi olisi hyvä ostos, mutta en itse
asiassa tule digiboksia tarvitsemaan vielä hetkeen; kerrostalossa kun saan kaikki haluamani kanavat kaapelin kautta, ja koska opiskelija vielä olen, tulen todennäköisesti asustelemaan kerrostaloissa vielä hetken aikaa....
Toinen asia, mikä tällä hetkellä olisi "tärkeää", olisi, että kuitenkin olisi kovalevyllinen laite mille ohjelmat tallentaa, eli tässä tapauksessa tuntuisi parhaimmalta vaihtoehdolta ostaa kiintolevyllinen tallentava dvd soitin.
Periaatteessahan tuo Panasonicin laite olisi ihan riittävä, mutta asiassa on pienenpieni mutta.... Olen todennköisesti lähdössä jo ensi tammikuussa vaihtoon ulkomaille, ja tulen siellä viipymään ehkä jopa vuoden. Tuona kyseisenä aikana esitetään TVssä Kylmä Ringin kaikki tuotantokaudet... tai no, ainakin kaksi tai kolme ensimmäistä. Sarjahan on ehkä yksi parhaista ikinä, joten olen päättänyt ottaa kaikki kyseisen sarjan jaksot talteen vanhoille päiville. Hmm, kuulostaa sinällään kyllä aika typerältä, mutta....
Eli, mites nuo muut tallentavat kovalevylliset dvd soittimet, kuten esim tämä Philips:
http://www.netanttila.com/webapp/wc...entId=10013&categoryId=10352&productId=176396
Sopisikos kyseinen laite yllä antamiini kriteereihin, ja onkos Philips sitten kuinka
luotettava merkki.