Pikku-Iinan finaalipaikka ei ole yllätys, sympaattisuus toimii aina.
Huhhuh! Saikkonen ja Ståhl pelasti tämän ohjelman aivan totaaliselta pohjakosketukselta. Nyt kun Talentin äänestäjiäkään ei voi ottaa tosissaan ni finaalista voi tulla erittäin mielenkiintonen...
Toi laulava pikkutyttö on niin varma voittaja. Satavarmasti, absolutely, definetely.
Silloin tällöin olen käynyt lukaisemassa tätä ketjua, kun se pysyy näin sunnuntaisin ylhäällä tovin. Jos vaikka joku lahjakkuus olisi löytynyt. Eka kauden jälkeen jo jäi sen verran vaisu fiilis, etten ole ohjelmaa viitsinyt itse seurata. Ihmetyttääkin hiukan, miten te jaksatte katsoa tuota, jos se kerran on kuraa joka kerta? Ja mitä tuo "Tää on mun Suomi!" pitää sisällään? Lahjakkuuttahan täältä löytyy kiistatta, joten mihin se viittaa?
Tämä on kokonaan oma aiheensa, mutta en malta olla kysymättä, että mitä iloa saat suomalaisten kritisoimisesta?Ja mä nyt kritisoin suomalaisia joka päivä. En Suomea, vaan suomalaisia.
Tämä on kokonaan oma aiheensa, mutta en malta olla kysymättä, että mitä iloa saat suomalaisten kritisoimisesta?
Ja mitä tuo "Tää on mun Suomi!" pitää sisällään? Lahjakkuuttahan täältä löytyy kiistatta, joten mihin se viittaa?
Tämän kaltaisilla ohjelmilla on Suomessa sen verran kolkko maine, etten yhtään ihmettele, etteivät oikeat lahjakkuudet niihin lähde. Ja lisäksi on selvä asia, että jostain Briteistä löytyy kymmenkertaisesta massasta absoluuttisestikin enemmän talenttia kuin Suomesta.Tuo viittaa siihen, että tuossa ohjelmassa pitäisi tässä vaiheessa olla jäljellä vaan oikeasti lahjakkaita esiintyjiä. Sen sijaan sieltä löytyy puolet täyttä roskaa ja yhtään oikeasti todella luontaista lahjakkuutta tuolla ei ole. Pari "ihan jees" esitystä ja äänestäjillä ei tunnu olevan mitään hajua siitä kuka oikeasti ansaitsee jatkopaikan ja ketkä on "muuten vaan söpöjä". Tämä on mun Suomi, lahjattomat äänestävät niitä "söpöjä ja ihania".
Aika hyvin ollaan pärjätty viiden miljoonan ihmisen kansaksi.Aika laihassa on suomalainen lahjakkuus nykypäivänä kyllä noin muutenkin.
Samaa mieltä. Luulen, että moni oikeasti lahjakas ei välttämättä halua tulla pinnalle juuri tuota tietä. Eikä se mielestäni ole typerää, vaan ymmärrettävää jos haluaa edetä omia reittejään ja vältellä ylimääräistä julkisuutta.Tämän kaltaisilla ohjelmilla on Suomessa sen verran kolkko maine, etten yhtään ihmettele, etteivät oikeat lahjakkuudet niihin lähde. Ja lisäksi on selvä asia, että jostain Briteistä löytyy kymmenkertaisesta massasta absoluuttisestikin enemmän talenttia kuin Suomesta.
Tenavatähti-kisa vertaus on täysin oikea. Kyllähän näissä skaboissa pitäisi olla ehdottomasti alaikäraja, koska ei tuomareilla ole pokkaa sanoa ton ikäisille mitä oikeasti ajattelevat, pitää vaan kehua, kehua ja kehua ja se sitten tarttuu kaiken maailman mummoihin ympäri Suomen, joiden mielestä on niin ihanaa kun tuollainen nätti pikkutyttö menee tonne lavalle ja laulaa niin kivasti.
Nyt kun noita tenavatähtiä painaa finaaliin, aika selvää on, että jos Talentti vielä Suomessa järjestetään, karsinnoissa tullaan näkemään iso määrä näitä lapsia, tänäänkin monessa kotikatsomossa valtterit ja vilmat on kovaan ääneen huutaneet vanhemmilleen, että tonne pitäisi päästä, minäkin osaan laulaa.
By the way, osta tie, mutta kun käänsin Neloselta Ylen ykköselle ja Urheiluruudulle, huomasin, että Sami Saikkosella ja Kari Männyllä on aivan samanlainen ääni. Kuin kaksi marjaa ketjun kamaa.
Jotenkin tämän motoriikka-Miikkan homma ei ihan kunnolla avaudu.. ymmärrän kyllä mitä tuolla haetaan, mutta olenko nyt ainoa jonka mielestä tuo ei mitenkään mahdottoman hauskaa ole..
No just joo. Sanookaa mitäs sanotte, mutta minun mielestäni tämä Iina tyttö on nimenomaan se mitä tällä formaatilla haetaan. Uskomattoman kyky, se on harva tyttö tai poika, joka tuon ikäisenä hallitsee laulamisensa noin hyvin. Aivan upea, puhdas ja kaunis ääni.
Tuo Matti Näsän imitointi. Koko esityksessä ei ole yhtään mitään hauskaa, eikä tuo tyyppi edes kuulosta alkuperäiseltä ääneltä missään kohdin. Saati näytä samalta. Pitkätukkainen kakara piirtää siskon kajaalilla viikset itselleen ja heittää farkkutakin päälle ja puhuu tampereen murretta lavalla ilman mitään logiikkaa tai huumoria = loistoesitys. Voi jeesus.