Taivas varjele mitäköhän sieltä tulee! – liigajoukkueiden tulossa olevat pelaajajulkistukset/tapahtumat

  • 103 811
  • 262

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
TPS:n FB-storysta: "Monipuolisuutta, erikoistilanneosaamista, omaa sellasen todella hyvän pelintekotaidon, todella iso palanen ensi kauden joukkuetta" - Tomi Kallio.

Perässä teksti Perjantaina 20.5 eli huomenna. Eli silloin varmaan siis sitten Ilomäki tuutista ulos.

Ilomäki tuutataan huomenna ulos ainakin.
 

Sassa Barkov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huomenna klo.10 Tappara tulee haastamaan Kärppien ja Ilveksen kovat julkistustilaisuudet. Itse en ole paljoakaan huhuja kuullut. Kemiläinen toki olisi kova.

Edit. Tapparan tuntien sivuilla tappara.fi (ja ehkä somessa) ilmoitetaan, että Kemiläinen, Turkulainen ja Heponiemi pari vuoden pahveilla sisään ja Savinaiselle ja Luodolle jatkot.
 
Viimeksi muokattu:

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Oma harras toive olis, et saatais Karjalainen takasi kotiin Tampereelle maailmalta.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Parista suunnasta olen nyt kuullut että Ilves olisi järkkäämässä vielä yhtä launchia. Uusia pelaajia sekä pari kovaa jatkoa ilmeisesti luvassa. Jotain tällästä voisi olla luvassa:

Jatkaa:
Haapala
Masin
Emil Järventie (Junnusoppari -> Liigasoppari)

Uusia:
Jokipakka
Eetu Tuulola (Vai joudutaanko odottelemaan heinäkuun puoliväliin mahdollista NHL-sopimusta?)
P-Amerikkalainen puolustaja

Ja jos ihan överiksi vedetään niin ykkössentteri tuohon vielä lisään.
 

Rosmo

Jäsen
Parista suunnasta olen nyt kuullut että Ilves olisi järkkäämässä vielä yhtä launchia. Uusia pelaajia sekä pari kovaa jatkoa ilmeisesti luvassa. Jotain tällästä voisi olla luvassa:

Jatkaa:
Haapala
Masin
Emil Järventie (Junnusoppari -> Liigasoppari)

Uusia:
Jokipakka
Eetu Tuulola (Vai joudutaanko odottelemaan heinäkuun puoliväliin mahdollista NHL-sopimusta?)
P-Amerikkalainen puolustaja

Ja jos ihan överiksi vedetään niin ykkössentteri tuohon vielä lisään.
Tällä viikolla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös