On liian helppoa sanoa hankintaa arvaksi. Se on yhtä latteaa kuin puhua säästä. Kyllä sen verran pitää olla miestä tai naista, että uskaltaa tehdä oman arvion hankinnasta. Jokainen osaa kertoa, että pelaaja voi onnistua tai olla onnistumatta, mutta harva uskaltaa laittaa itseään peliin, kuten
@McTorso.
Minustakin tuo
voipi olla hyvä, tai voipi olla, ettei olekaan -kommentointi on perin tylsää ja osaltaan pelkurimaista. Ihmeellisen paljon sitä kyllä tällä palstalla on.
Toinen asia, mikä on erikoista, niin minun on toivottu kirjoittavan fanipojan mielipiteeni Kärppien osioon, eikä tänne Liigan yleiseen osioon. Sinne mielipiteeni Melnickistä kirjoitin ja joku lainaa sen tänne ja sitten porukalla aukomaan päätä. Semmosta hommaa, vaikkei minun näkemykseni varmasti ollut edes kaikkein positiivisin, vaan jopa toisen seuran kannattaja näki Melnickin parempana kuin minä. Taas päästään siihen, ettei sillä ole aina merkitystä mitä kirjoittaa, vaan kuka kirjoittaa.
Melnick kestää mielestäni hyvin vertailua muihin Liigan ulkopuolelta tulleisiin vahvistuksiin. Neljä viime kautta AHL:ssä kapteenistossa ja pistekeskiarvo ottelua kohden 0,47 ovat lupauksia herättäviä, varsinkin, kun Melnick on laadukas kahdensuunnan sentteri ja alivoimapelaaja. Luistelu ja asenne vahvuutena eivät myöskään kuulosta hassummalta.
Kuten totesin aiemmin, hankala häntä on arpana pitää, kun vahvuudet ovat perin selvästi esillä. Se, onko hän lopulta laadukas kolmossentteri sekä alivoimapelaaja ja tuottelias secondary scoring -osaston mies, vai kovasti tehoileva kärkisentteri, jää nähtäväksi.