Vecchia Volpe
Jäsen
Olisikohan sillä jotain tekemistä asian kanssa, että Kaijansinkko on Porin Pesäkarhujen pelinjohtaja ja Porissa oli viikonloppuna pesisturnaus..? :)
Viestin lähetti vintsukka
Olin kuulevinani että Saukkosen mielestä "Kärppien Harkinsilta odotetaan tänään tason nousua". Eikä Jutikaan huomannut mitään, nyökytteli vain vieressä.
Viestin lähetti #43
Minusta eniten kiekkoyössä on vikana surkea kuvaus, joka tulee varsinkin pienemmissä halleissa ilmi.
Viestin lähetti Kyösti
Kiesus nyt alkaa ottamaan otsalohkoon noiden Saukkosen ja Jutilan jutustelu. Miksi helvetissä pitää sotkee joka lauseeseen lontoonkieltä. "Referiillä ei ollut muuta mahdollisuutta, Vertala lähtee paikkausuopereissoniin.... Onneks on suht hyvää hokii..
Niin ottaa ja lujasti. Mun mielestä olis parasta, kun ne pitäs turpansa kii kokonaan, kuva näkyis ja hallin äänet ja kuulutus kuuluis. Mulle riittäis hyvin.
Viestin lähetti Patelan pipomies
Miksiköhän se Juti kyyneliä vuodatti siinä lopussa. Oliko onnen vai surun kyyneliä? Vaiko kenties roska silmässä?
Viestin lähetti foxsixteen
Niin ottaa ja lujasti. Mun mielestä olis parasta, kun ne pitäs turpansa kii kokonaan, kuva näkyis ja hallin äänet ja kuulutus kuuluis. Mulle riittäis hyvin.
Viestin lähetti mission16W
Ei sitten myöskään näytetty muista peleistä maaleja. Otetaan toki huomioon, että übermahtavassa MTV3+-pelissä niitä ei pahemmin ollut näytettäväksikään, mutta Tepsin maalit olisi ollut ihan kiva nähdä.
Viestin lähetti kaizu
Jep, Tepsihän se mässäili eilen maaleilla ihan olan takaa.
Miksiköhän se Juti kyyneliä vuodatti siinä lopussa. Oliko onnen vai surun kyyneliä? Vaiko kenties roska silmässä?
Miksiköhän se Juti kyyneliä vuodatti siinä lopussa.
Viestin lähetti E3
Kyllähän aina on tiedetty minkä joukkueen boxerit Anulla on jalassa, mutta nyt menee kyllä yli.
Viestin lähetti sepi
Merisään ja uutisten ajan piti kuunnella Saukkosta ja Jutia.
Eihän välierien ensimmäistä kierrosta ole muistaakseni koskaan aiemminkaan näytetty valtakunnanverkossa. Turha siitä on Maikkarille huutaa, jos parantavat palveluaan edes osittain. Lainatkaa kaapeliverkkoon sopivaa digiboksia. Voin palauttaa pleijareiden jälkeen.Viestin lähetti Rebel
Uskomatonta toimintaa MTV3:lta. Normaalikanavalla ei tule lauantaina mitään, vaan se ainoa näytettävä peli on siirretty plussalle, joka sekin on TPS-HPK. Ei hyvää päivää, jokin raja jo ahneudellakin. Häpeä MTV3!