Viestin lähetti The Windy City
Kyllähän Urheilukanavan Mestis-lähetykset hakkaavat HN:n 100-0. Oikeastaan kaikki on tehty paremmin ruutugrafiikoita lukuunottamatta. Myös tunnelma on paljon parempi ja peli mukavampaa seurattavaa, vaikka taso ei tietenkään ole sama kuin liigassa. Itse olen ainakin täysin kyllästynyt Anuun ja Jutiin, HN on alkanut maistua puulta. Mestis-pelejä jopa odottaa innolla, HN on taas siinä ja siinä viitsiikö aikaansa niihin tuhlata.
Täytyy sen verran HN:ää ja SM-Liigaa puolustaa, että kyllähän pääasia on paljon parempaa kuin Mestiksen vastaava, eli itse jääkiekko. Mutta kyllä UK:n Mestis-ottelut ovat toteutettu todella hyvin muuten. Toivoisi vaan enemmän otteluita, kun kerran pudotuspelejä tahkotaan.
Eilisessä UK:n Mestis-ottelussa Sport-KooKoo minulle tuntematon kommentaattori, joka oli Anssi Ritarin aisaparina ärsytti minua suunnattomasti. Muuten pätevän oloinen kommentaattori teki itsestään pellen kehumalla koko ajan Mestistä ja väheksymällä SM-Liigaa. Mm. Mestis-peleissä on kuulemma ainakin 100-kertaa parempi tunnelma ja parempaa peliä pelillisesti. Taisi olla vieläpä vaasalainen kommentaattori.
Kysymys kuuluukin, että miksi Sport yleensä sitten haluaakaan SM-Liigaan..?