T-paitatekstejä

  • 20 243
  • 75

Jori

Jäsen
Suosikkijoukkue
SAIPA
Jenkeissä nähtyä:

I´m so broke, I can´t even pay attention!

Ja kaverille ostettiin viime kesänä festareilta nimpparilahjaks tää perinteinen: positiivisuus on perseestä!

:D ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
...mutta lähtisittekö treffeille tämän miehen kanssa?
 

Liitteet

  • firstdate.jpg
    firstdate.jpg
    17,2 KB · kertaa luettu: 795

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Predator
Näin terveyskeskuksessa yhdellä hoitsulla paidassa tällaisen tekstin:

DON´T TAKE YOUR ORGANS TO HEAVEN - HEAVEN KNOWS THAT WE NEED THEM HERE

... siis minuahan ei ruveta määräilemään! Minä vien urkuni aivan sinne minne haluan...

Parempihan tuo olisi näin:

"DON'T TAKE YOUR ORGASMS TO HEAVEN - HEAVEN KNOWS THAT WE NEED THEM HERE"
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Murmeli


Parempihan tuo olisi näin:

"DON'T TAKE YOUR ORGASMS TO HEAVEN - HEAVEN KNOWS THAT WE NEED THEM HERE"

Haahaa, Murmelihan on hauskalla päällä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Eräs heppu hikoili eilen kuntosalilla yllään musta T-paita. Selässä oli keltainen teksti: OLEN NÄHNYT HYVINKÄÄN KIRKON


... karua...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Rocco
Jonkun mielenterveysliiton tms. väki myi paitoja:

Medication keeps me going

Young, Free and Scitzofrenic

Jeps, en tarkkaan muista minäkään myyvää tahoa, mutta kyseiset paidat ovat osoittautuneet hittituotteiksi, ja niitä on jo tehty ainakin kolme satsia. Itselläni on (parasta aikaakin) päällä tekstillä "hampaassani on radiolähetin" varustettu paita, avopulisoni paidassa lukee "I hear voices". Voices-paitoja on näkynyt aika runsaasti, mutta radiolähettimeen olen törmännyt vain kahdesti. Kerran oli lehdessä joku Kari heiskanen (tjms) kuvassa paita päällä, ja kerran livenä. Oli rokkifestareilla kaiffa ihmeissään kun menin kuiskimaan korvaan, että missäköhän hampaassa se sillä mahtaa olla. Ymmärsi asian ei-vittuiluksi vasta kun paljastin oman paitani!
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
@Freya kyseli junttiketjussa esimerkkejä t-paitateksteistä. Tääll olikin ketju jo asialle pystyssä.

Minulle on muutamia jäänyt mieleen. Yksi oli sellainen, missä etupuolella lukee "Jeesus tulee", ja selkäpuolella "Jeesus menee".

Balilla näkyi paljon "I am not gay but $20 is $20" tekstisiä t-paitoja parikymppisten poikien päällä.

E. @Moderaattorit voi varmaan siirtää tän ketjun kierrätyskeksuksen puolelle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eräs heppu hikoili eilen kuntosalilla yllään musta T-paita. Selässä oli keltainen teksti: OLEN NÄHNYT HYVINKÄÄN KIRKON


... karua...

Hyvään aikaan nousi ketju ylös.

IS: Hyvinkäällä kirkon palonalku saatiin sammutettua – varastorakennus tuhoutui

Näitä hassuttelu paitoja ei taida löytyä omasta vaatekaapista kai enää muita kuin tämä Pietarista kotiutettu "Maailman kohtelian mies"-yksilö.

Joskus teinarina pidin Kouvostoliito yössä aika usein Duudsonien "TYHMÄ!"-paitaa ja kieltämättä sopi siihen viitekehykseen tuona aikana jopa erinomaisesti.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tämä ketju on avattu juuri niihin aikoihin, kun nuo tekstipaidat nousivat uudeksi ilmiöksi, ja olivat kovassa muodissa. Niistähän on tullut Yhdysvalloissa ihan oikeusjuttuja, kun mielensäpahoittaneet ihmiset ovat haastaneet toisiaan raastupaan tekstipaitojen takia

Ja juuri tuohon liittyen olenkin nähnyt kaikkien aikojen parhaan hupi/tekstipaidan, jollaisia jenkeissä ainakin aikanaan oli myyty: "due to my attorney's recommendation my shirt has no text on it". Minulla oli varmaan jo lähemmäs 15 vuotta sitten ajatuksena, että painatan itselleni tuollaisesta paidasta suomenkielisen version: "asianajajani suosituksesta paidassani ei lue mitään". Se on edelleen tekemättä, ja nykyään kun tekstipaitojen aika on jo aikalailla ohi, niin taitaa olla enää turha painattaa..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eräällä tukityöllistetyllä oli joskus paita, jossa luki "Vauhti korjaa virheet". Ironisesti kaverilla ei ollut vauhtia yhtään, mutta virheitä senkin edestä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla oli varmaan jo lähemmäs 15 vuotta sitten ajatuksena, että painatan itselleni tuollaisesta paidasta suomenkielisen version: "asianajajani suosituksesta paidassani ei lue mitään". Se on edelleen tekemättä, ja nykyään kun tekstipaitojen aika on jo aikalailla ohi, niin taitaa olla enää turha painattaa..

Ei toimi suomeksi käännettynä ja meikäläisessä oikeuskulttuurissa muutenkaan.

Amerikan maassa tuo on juuri sellainen mikä on hauska paita, koska se on totta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voiko hupparit lisätä tähän ketjuun? Lähtöportilla eräs kaveri odotteli lentoa pillumagneetti-tekstillä varustetussa hupparissa tässä taannoin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ei toimi suomeksi käännettynä ja meikäläisessä oikeuskulttuurissa muutenkaan.

Amerikan maassa tuo on juuri sellainen mikä on hauska paita, koska se on totta.

Itse asiassa nyt kun muistelen, niin varmaankin juuri tuon takia en sitä koskaan painattanut, koska tulin itsekin siihen tulokseen, että vitsi paukkuisi aikalailla ohi Suomessa..
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Harmittaa vieläkin, kun ostin vuonna 2016 T-paidan, jossa Vote Trump for President + iso Trumpin naama. Tarkoitus oli, että se on hauska vaalien jälkeen, kun ei kuitenkaan tule valituksi.
En ole pystynyt sitä lainkaan käyttämään, koska siinä ei ole enää mitään hauskaa. Anarkistit vielä räkisivät päälleni.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sauna Open Airissa tuli bongattua t-paita, jonka selkämyksessä luki filosofisesti "Haista vittu ihminen"
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mulla oli aikoinaan keltainen t-paita jossa luki Teenage Millionaire. Olin sitä käyttäessäni iältäni 30 molemmin puolin.

Sillä sai kesän riennoissa uskomattoman paljon huomiota niin nuorilta tytöiltä kuin baarien työntekijöiltäkin.

Olisi ollut varmaan aika paljon rauhallisempaa jossain mustassa bändipaidassa.

Ai niin ja samaan aikaan oli sininen t-paita jossa luki valkoisella SALARAKAS. Sekin toimi.
 
Viimeksi muokattu:

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Työpaikalla eräskin todella isokokoinen kaveri toisinaan pukeutui T-paitaan, jossa teksti tylsästi ulkomaankielellä: "I SEE LITTLE PEOPLE". (Tulee mieleen se Kuudes aisti- elokuva, jossa pieni poika pelokkaasti kertoi terapeutilleen: "I see dead people")
 
Eräässä junnujen futisturnauksessa näin kaksi miestä (ilmeisimmin parin pelaajan isät) kanniskelemassa juomapulloja. Molemmilla oli paita, jossa sekä edessä, että takana luki: Huoltojouko.

Kesti hetken tajuta, että kyseessä olivat Huoltojoukot.

Siinäpä omasta mielestäni hauskimmat tekstipaidat mitä on tullut vastaan. No, muita hauskoja ei oikeasti ole tullutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös