T-paitatekstejä

  • 20 243
  • 75

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Viestin lähetti Designer
Voisitko kertoa, minkälainen se kuva oli? Tai voisit vaikka piirtää sen ja laittaa tänne näkyviin, jooko?

Tottakai, kuomaseni!

Kirkkovene suunnittelijalle:

>(I)<


Tuleeko muuten kellekään mieleen yhtään HAUSKAA abi-paitaa, kun en ole koskaan sellaistakaan nähnyt.

Meilläkin oli aikoinaan sellainen postimyynnistä tilattu tylsä "I used to have some bad hABIts but I'm all right now". Se kuitenkin voitti äänestyksen ja pakkohan tuo oli sitten hommata.

Mieleenjääneitä on vain pari...
-ABInas /adidas
-canABIs
-wannABI
 

Rocco

Jäsen
Ai niin... näin tällaisen paidan:

Isolla:

I *sydän* ANIMALS

Alla pienenpienellä ...they are delicious...
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Abi paidoista

Ei voi olla mitään hasssun hauskoja abi paitoja kun lukio huumori on mitä on..tai voihan noi ABIdas paidat jotakin naurattaa..itelleni ei oikein iske noi markkina paidat ym..huumori paidat mutta suotakoon jollekkin ne ilo niistäkin
 

Tenukeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti AnA79
Eteen: Jeesus tulee
Taakse: Ota koppi

Tai sitten selkään painatus:
Olen ehkä hidas mutta olen silti edelläsi

Itselläni on t-paita jossa edessä on painatus

"On vaikeaa olla hoikka kun on niin pirun varakas."

ja selässä

"Kyllä suomalaisen miehen vartalo on kaunis."

:D :D :D

Mistä olet hankkinut.?
Pakko saada tollanen.:D
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Kieltämättä nuo Duudsonit -paidat on kyllä aika ehottomia. Semmosen JÄTKÄ ON ELÄIN! -paidan ihan joutu jo ostamaan tämän extremeduudonit.com -hupparin lisäks. On saanut esitelmissä ja muissa aika hyvän ja uskottavan tatsin yleisöön, kun siinä yrittää paasata jostain filosofisista arvoista ja paidassa lukee JÄTKÄ ON ELÄIN..:D
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kokonaisuutena:
Pelastakaa sakaramiina! -T-paita.
Greenpeace-tyyliin tehty jne.
Itse hankin heti jos näen jossain
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Taidan painattaa itselleni T-paidan, jossa on teksti:
"T-paitateksti on yhdyssana, kuten myös abipaita, markkinapaita ja (paidan määritelmä tähän)paita. Ja lukiohuumori."
 

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Kaksi ihan hauskaa tulee mieleen. Toinen oli että " Will buy drinks for sex" ja toinen oli Barneyn kuva ja teksi " Seven days without a beer makes one weak".
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Meillä oli...

...abi paita, jossa luki, notta ABSOLUT ABI. Jokainen arvaa varmaan, että paidan selkämys oli muutoinkin absolut-vodka pullon näköinen. Toinen hauska olis ollu Obi Wan Abi, Star Wars teemalla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Meidän lukio (TYK) aikanaan teetti yököttävän väriset kangashaalarit, joissa luki I`m A BI. En tiedä olivatko muut hämillään seksuaalisesta suuntautumisestaan, mutta ainakin minä tiedostin olevani jo silloin (ja edelleen) täysin straight. No, yllättäen olen käytänyt kyseisiä haalareita noin 6 tuntia enkä ole nähnyt niitä viimeiseen 7 vuoteen. Liekö mutsi tehnyt niistä kangasrättejä...
 

Lint

Jäsen
Hauskin mitä mä oon nähny, oli yhellä moottoripyöräilijällä liikenteessä. Sen paidan selässä luki isolla: IF YOU CAN READ THIS, THE BITCH FELL OFF!

Motoristille must!


:p
 

93

Jäsen
Viestin lähetti PV

Tuleeko muuten kellekään mieleen yhtään HAUSKAA abi-paitaa, kun en ole koskaan sellaistakaan nähnyt.

ABI - Alcohol Bureau of Intoxication

Muista kuin abipaidoista voiton vievät japanilaiset:
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
abipaita..

Meillä taisi olla historian paskin teksi ko. paidassa:
BAD rABbIts
+playboy-pupu

Jostain syystä en ostanut..

Suunnittelupöydälle jäivät mm.
-ohrABIrtelö +tuopin kuva
-kännissä kuin ABIna +ryyppäävä abina
-lihABIirakka +kuva
-A BIsexual

Ehkä parempi niin..
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Siis,

kyllähän EHDOTTOMASTI rojuin ABIpaitateksti EVER oli meidän loistava ABI 2000!!!!! Mutta kyllä sitä mietittiinkin...
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kanadassa näin t-paidan jossa luki näin:

"Fuck Off - I'm Canadian"

Sama toimisi hyvin myös suomi-versiona... :D

Samoin eräässä CFL (Kanadan jenkkifudisliiga) paidassa luki selässä: "We've got bigger balls", koska CFL-liigan pallot ovat isompia kuin NFL:ssä.

Tämä on myös nähty:

Look at me now - dream about me later
Sekä Losissa mustalla miehellä:

Do not arrest this man
ja
Welcome to LA - we treat you like King (lue: Rodney...)

:cool:
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Näin terveyskeskuksessa yhdellä hoitsulla paidassa tällaisen tekstin:

DON´T TAKE YOUR ORGANS TO HEAVEN - HEAVEN KNOWS THAT WE NEED THEM HERE

... siis minuahan ei ruveta määräilemään! Minä vien urkuni aivan sinne minne haluan...
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Omistin aikanaan paidan, joka oli bändikiertuepaita-tyyppinen ratkaisu...siinä oli iso euroopan kartta, hitlerin kuva ja teksti "A. Hitler European tour 1939-1944" ja neuvostoliiton kohdalla luki jotta "cancelled". Tai jotain sinnepäin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti varjo
Kokonaisuutena:
Pelastakaa sakaramiina! -T-paita.
Greenpeace-tyyliin tehty jne.
Itse hankin heti jos näen jossain

Ah, tämä jumalainen paita. Legendaarisen viimeisen JKOn kotiinlähtövaatetus...

Että silleen...
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Abi-paidoista...

Itse olen tämän vuoden abi.
Mielestäni meidän paitojen "wasted ABIlities" on ihan kohtalaisen hauska, vaikka en kyllä paitaa ite omistakkaan.:D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Spencer
Omistin aikanaan paidan, joka oli bändikiertuepaita-tyyppinen ratkaisu...siinä oli iso euroopan kartta, hitlerin kuva ja teksti "A. Hitler European tour 1939-1944" ja neuvostoliiton kohdalla luki jotta "cancelled". Tai jotain sinnepäin.

Joo, mulla oli samanlainen paita, mutta siinä oli Saddam Hussein pääosassa.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Monte-Cristo
Taidan painattaa itselleni T-paidan, jossa on teksti:
"T-paitateksti on yhdyssana, kuten myös abipaita, markkinapaita ja (paidan määritelmä tähän)paita. Ja lukiohuumori."


Mites kirjotetaanko a) pilkun nussija vai b) pilkunnusssia tai c) pilkun-nussija
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muutama kohtuullinen...

Muistan kuulleeni näitä ketutyttöjen "Meat is Murder" -paitoja hieman mukailleesta "Meat is Dinner" -paidasta.

Turistikohteethan ovat usein täynnä näitä kauppoja, joissa myydään kaikennäköisiä enemmän tai yleensä vähemmän humoristisilla teksteillä varustettuja t-paitoja. Pitkään aikaan ainoa naurunhörähduksen aiheuttanut oli teksti:
"667 - the neighbour of the beast"

--
tt
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös