hockeymaster46
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät ja Fc Barcelona.
Oon vähän hukassa säännöistä mutts mikä kucerikin jäähyssä oli jäähyn arvoista? Eihän kiekko mennyt katsomoon?
Eihän sen katsomoon tarvitse mennä, vaan pelialueen ulkopuolelle. Jos käy verkossa, se on käynyt ulkona, vaikka tulisikin siitä takaisin jäälle.Oon vähän hukassa säännöistä mutts mikä kucerikin jäähyssä oli jäähyn arvoista? Eihän kiekko mennyt katsomoon?
Ekasta lauseesta samaa mieltä, toisesta en. Puutio ja Määttä koko kauden otannalla menee edelle.Kyllä tämä paskiainen on ollut Ässien ylivoimaisesti paras puolustaja tässä HPK-sarjassa.
Mun mielestä koko kauden otannallakin paras Ässäpakki tällä kaudella.
Viljasen kanssa on ollut Ässien paras pakki tässä sarjassa, oh my how the tables have turned. Kucerik vaikuttaa siltä että vihaa ihan kaikkia, varsinkin vastustajia ja on pelannut ihan kivalla kiukulla.Kyllä tämä paskiainen on ollut Ässien ylivoimaisesti paras puolustaja tässä HPK-sarjassa.
Mun mielestä koko kauden otannallakin paras Ässäpakki tällä kaudella.
Sanottaisko vaikka niin, että Rami Määttä on hyvä pakki ja sympaattinen ihminen.Viljasen kanssa on ollut Ässien paras pakki tässä sarjassa, oh my how the tables have turned. Kucerik vaikuttaa siltä että vihaa ihan kaikkia, varsinkin vastustajia ja on pelannut ihan kivalla kiukulla.
Koko kauden otannalla Määttä on kirkas ykkönen.
Niin hakee, ja juurikin sen takia Määttä kellotti tänäänkin kovimman peliajan koko joukkueesta.Siihen taas on jo ihan valmennukselliset syyt, että ykkösparissa luutii Kucherik-Puutio, eikä Määttä-X. Parastahan se valmennuskin hakee koko ajan kentälle, vai olenkohan taas ymmärtänyt jotain väärin?
Kyllä. Kuserikki oli kymmeniä pelejä putkeen tällä kaudella kuin tuo Kerhon Noel. Syötöt meni ei kellekään tai suoraan pitkiksi. Hyökkäyspäähän ei tullut mitään nousuja.Ekasta lauseesta samaa mieltä, toisesta en. Puutio ja Määttä koko kauden otannalla menee edelle.
Eiliset peliajat:Siihen taas on jo ihan valmennukselliset syyt, että ykkösparissa luutii Kucherik-Puutio, eikä Määttä-X. Parastahan se valmennuskin hakee koko ajan kentälle, vai olenkohan taas ymmärtänyt jotain väärin?
Just näin. Rami ei turhaan neppaile tai hae sankarinviittaa (mahdottomissa tilanteissa) vaan tekee luotettavaa peruspakin hommaa ja ennen kaikkea PELAA JOUKKUEELLE!Eiliset peliajat:
Määttä 22:41
Puutio 18:59
Kucerik 18:22
Oikein olet ymmärtänyt, parasta, eli Määttää sinne jäälle heitetään.
Rami on huimasti saanut varmuutta pelata kiekon kanssa omissa ja pystyy rauhoittamaan. Mikäli tilanne riistäytyykin käsistä ja rauhoittaminen ei onnistu, niin pystyy ainakin ajamaan pelin laitaan, eikä vain huiskaise pitkää tai menetä suoraan kiekkoa. Korvaamaton taito.Just näin. Rami ei turhaan neppaile tai hae sankarinviittaa (mahdottomissa tilanteissa) vaan tekee luotettavaa peruspakin hommaa ja ennen kaikkea PELAA JOUKKUEELLE!
Valmennuksen luottopakki.