Mainos

Tästä se lähtee!

• 85 454
  • 356

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vili#16 kirjoitti:
Heh heh. Kyllä sä jaksat viljellä näitä väsyneitä juttuja. Sä oot niin hassu!!

Q on palstan tunnetuin trolli. Viimeisen viikon aikana ko. kaveri on päässyt -päivän parhaat naurut-listalle useammankin kerran. Tällä kertaa, liekö kellonaika syynä, Q:nkin provoilu oli aikas väsynyttä.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Q kirjoitti:
Cobol tekee pohjanoteerauksen. Nortti hauskutti käsilaukku heiluen ja kaikilla oli kivaa. Norton paljasti oikean minänsä. Myös Valtonen teki tunnustuksia joukkueen edessä.

Juuri näin joukkue tekee nousun.
Siis miten joku voi olla näin hauska? huhhuh, ei voi käsittää koko provon sisältämää henkistä hauskuutta. Hurjaa!

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
cobol kirjoitti:
Treeneissä ei muuten edelleenkään ole kypärän remmi liian kireällä. Norton hauskutti tänään kaikkia toteamalla, että hänen maalikiintiönsä tältä kaudelta on nyt täytetty: yksi tehty ja kolme omiin. Nortti vaatikin Virmaselta lisäbonuksia soppariinsa :)

Ei jumalauta, tähänkö on tultu. Mr C antaa jo tälläisiä kommentteja: Nyt kaikki nauraa, rentous on saapunut ja kaikilla on kivaa ja ja kohta tulee se voitto...

Henkilökohtaisesti toivon että teidän konttaus loppuu, mutta että yksi arvostetuimmista kirjoittajista, jolla tuntuu olevan todella ns. sisäpiirin tietoa, kertoo tälläistä nami nami tietoa kaikelle kansalle on jo pohjanoteeraus.

Jokerit joukkueena hoitaa homman jos on hoitaakseen ja kannattajat hoitaa omansa, mutta että yritetään luoda positiivista ilmapiiriä tälläisillä jutuilla kannattajille... Hei vaan ja päivää...

Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
cobol kirjoitti:
Kahdessa länsirannikon ottelussa Jokerit oli hyvin mukana voittaen Lukon 2-1 5vs pelatessa ja voittaen Ässät laukauksissa kohti maalia 51-38. Jäähyihin ja oman pään huonoon pelaamiseen sekä hyökkäyspään tehottomuuteen kaaduttiin molemmissa peleissä. Pelaajien ja valmennuksen mukaan kumpikin peli olisi ollut voitettavissa. Porissa tosin tuomari avusti Ässiä minkä kerkesi pelin ratkaisuhetkillä.

51 laukausta on ihan normaali lukema per ottelu, joten ihan mitään mahtihallintaa siitä ei voi päätellä. Enemmän vetoja kuin kaverilla mutta vähemmän maaleja, se on se mikä lasketaan. Tuomarikin vielä sorsi hävinnyttä joukkuetta. Kyllä nyt on oltu ainutlaatuisen kovan paineen alla ja on se niin väärin.

Kyllä Jokerit vielä tulee mutta ei kai tätä ihan ranttaliksi tarvitse lyödä? Moraalisia voittajia tässä lajissa ei ole.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
archieG kirjoitti:
Henkilökohtaisesti toivon että teidän konttaus loppuu, mutta että yksi arvostetuimmista kirjoittajista, jolla tuntuu olevan todella ns. sisäpiirin tietoa, kertoo tälläistä nami nami tietoa kaikelle kansalle on jo pohjanoteeraus.

Pääosin Jatkoaikaa kirjoitetaan fiilispohjalta. Matikainen on paska ja Virmanen on paska ja kaikille potkut. Itse koitan tuoda myös tänne esille niitä asioita, joita jääkiekossa oikeasti tapahtuu. Tämähän on ainakin toistaiseksi vielä jääkiekkoaiheinen saitti, vaikkakin taso laskee koko ajan. Totta kai valtaosa Jatkoajan todellisista asiantuntijoista olisi virtuaalitaputtamassa selkään, jos mä kirjoittaisin että Tomek veti Currea päin näköä treeneissä ja Kanki taklasi Virmasen kun Masa luisteli treeneihin. Yritän kuitenkin ihan teidän kiusaksenne kertoa sen, mitä pelaajat oikeasti tekevät ja ajattelevat. Varmasti se vituttaa monia, koska ne teot ja ajattelut ovat ristiriidassa oman kuvittelun kanssa. Maailma on erilainen jatkoaikakirjoittajan sillmin: Jokereiden harjoituksissa vallitsee synkkä, suorastaan musta hiljaisuus, jonka sisällä pelaajat laahustavat jäällä kuin vangit Siperian aroilla.

Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Pääosin Jatkoaikaa kirjoitetaan fiilispohjalta. Matikainen on paska ja Virmanen on paska ja kaikille potkut. Itse koitan tuoda myös tänne esille niitä asioita, joita jääkiekossa oikeasti tapahtuu. Tämähän on ainakin toistaiseksi vielä jääkiekkoaiheinen saitti, vaikkakin taso laskee koko ajan. Totta kai valtaosa Jatkoajan todellisista asiantuntijoista olisi virtuaalitaputtamassa selkään, jos mä kirjoittaisin että Tomek veti Currea päin näköä treeneissä ja Kanki taklasi Virmasen kun Masa luisteli treeneihin. Yritän kuitenkin ihan teidän kiusaksenne kertoa sen, mitä pelaajat oikeasti tekevät ja ajattelevat. Varmasti se vituttaa monia, koska ne teot ja ajattelut ovat ristiriidassa oman kuvittelun kanssa. Maailma on erilainen jatkoaikakirjoittajan sillmin: Jokereiden harjoituksissa vallitsee synkkä, suorastaan musta hiljaisuus, jonka sisällä pelaajat laahustavat jäällä kuin vangit Siperian aroilla.

Joopa joo. Seitsemän peräkkäistä tappiota ja kaikki on kivaa....Meillä on IFK puolella muuten oma Cobol. Hän tosin saa palkkaa höpinöistään ja hänellä on ihan omat sivut.

Cobol et varmasti tiedä mitä pelaajat ajattelevat. Pelaajilla ei varmasti ole hauskaa. Ensiksi kirjoitat että kesäharjoittelun hoisi 2 jätkää kunnolla, sitten saamme kuulla että koko jengi on yhtä perhettä vaikka 7 tappiota tullut putkeen (niin et kirjoittanut että on hauskaa, taitavasti loit mielikuvan missä jengin suosituin pelaaja hauskuutti kaikkia). Jalkanen ja Varis (tai ketä ne nyt sitten oli) varmasti ovat ihan helvetin tyytyväisiä näitten ei nimettyjen pelaajien toimiin. Tekee varmasti hyvää joukkuehengelle...

Seuran johto on täysin tietoinen kuka olet ja mitä tänne kirjoitat. Kuitenkin sinulle vuodetaan tietoa. Suomeksi. Jos Virmanen haluaa kertoa faneilleen, että hänellä on uusi mullistava ylivoimakuvio. Cobol tehköön sen. Jatkoajan keskustelupalsa faneilta faneille.....

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Nuorempi Nelson, ei nyt keskitytä minuun, koska siitä se ei lähde. Vaan Jokereista. Se mitä kirjoitin Nortonin tempusta pitää 100 % varmuudella paikkansa. Nortti on mahtava joukkuepelaaja, joka tietää hyvin sen mitä pitää silloin tehdä kun ollaan tappioputkessa. Jos Norton pyrkii herättelemään ja vapauttamaan tempuillaan Jokereiden muita pelaajia, ei kai se nyt ainakaan vielä ole rikos, jos mä niistä tänne kirjoitan?

Jokereiden harjoituksia voi mennä katsomaan käytännössä kuka tahansa. Ei pelaajat siellä mailaa purista, vaan homma pelaa pitkälti myös huumorilla. Norton on ottanut tehtäväkseen pitää jengin pinnalla ja tällaisia keinoja hän käyttää. Sopii mennä vilkaisemaan muidenkin.

[Tässä Nuoremmalle Nelsonille haluamanne versio Jokereiden harjoituksista:

Norton nojaili tyynesti kaukalon laitaan Virmasen luistelessa jäälle. Lähes nyt tekee jotain siitä, Virmanen huusi Nortonille. Vitut lähden, sinä senkin persläpi, Norton huusi takaisin miettien samalla sitä, miten helvetissä ikinä koskaan joutui tänne Pohjolaan. Norton päätti vetäistä agenttinsa ensimmäiseen puhelinpylvääseen heti kun onnistuu karkaamaan. Sitä ennen on saatava passi takaisin Virmasen kassakaapista]

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Seuran johto on täysin tietoinen kuka olet ja mitä tänne kirjoitat. Kuitenkin sinulle vuodetaan tietoa. Suomeksi. Jos Virmanen haluaa kertoa faneilleen, että hänellä on uusi mullistava ylivoimakuvio. Cobol tehköön sen. Jatkoajan keskustelupalsa faneilta faneille.....
Alkupuolen viestistäsi olen aikalailla samaakin mietä, huvittuneemmin tosin. Mutta jo se nyt on perkele, jos täällä pitäisi jollakin tapaa olla oikeanlainen fani, että saa kirjoittaa. Kyllä cobolilla on kuitenkin tälle palstalle paljon annettavaa. Minä kaipaisin tälle palstalle enemmän hänenkaltaisensa tiedot omaavia kirjoittajia. Minusta ainakin olisi pirun kiva arvuutella kuka kirjoittajista on itse Pena -osanneeko tuo sitten käyttää nettiä?

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Komppaan cobolia siinä asiassa, että Norton on tulostaan asti ollut selvästi tuossa jengissä sellainen ilmapiirin rentouttaja. Etenkin Santalan kanssa näyttävät tulevan hyvin juttuun. Treeneissäkin läppä varmasti lentää.

(Tämä loppuosa varmaan pitäisi kirjoittaa "Tää oli tässä" -ketjuun, koska näin kielteiset ajatukset eivät tänne oikeasti kuulu.)

Mulla on sellainen fiilis, että ikäänkuin jälkikäteen mukaan tullut ulkkis, joka yrittää ottaa pukukopin puolella ja treeneissäkin juhalindin roolia voi hyvinkin jakaa porukkaa. Kaikkien mielestä ne jutut eivät ole hauskoja, kaikkien mielestä Norton ei ole hyvä jätkä, kaikkien mielestä se ei tajua yhtään, kuinka vakava asia tällainen konttaaminen on. Toivottavasti olen väärässä.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura

TPS-osiosta laitettiin aikanaan Oloneuvos mäelle vastaavasta syystä. Aika selvä seuran äänitorvihan tässä on kyseessä, ei erityisen puolueeton keskusteluun osallistuja. Eli ei tämä ihan ongelmaton asia ole. Ja toivottavasti Cobol ei ole yhtä aktiivinen tiedonvälittäjä täältä seuraan kuin esim. turkulainen kollegansa.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pressiboxi kirjoitti:
Aika selvä seuran äänitorvihan tässä on kyseessä, ei erityisen puolueeton keskusteluun osallistuja.
Taitaa täällä nyt ylipäätänsäkin kirjoitella vähän kaikenlaisia äänitorvia. Torvia ainakin. Mitä tulee puolueettomuuteen, niin aika harvassa ovat ne kirjoittajat jotka ns. omasta seurastaan kirjoittaessaan ovat ihan puolueettomia tai värilasittomia. Siihenhän jonkun seuran puolesta liputtaminen minun käsitykseni mukaan perustuukin. Mitä tulee tähän kyseessä olevaan kirjoittajaan, niin en nyt ihan viralliseksi äänitorveksi menisi väittämään, sen verran paljon kritiikkiäkin tulee, mutta ehdottoman seurauskollinen kirjoittaja kuitenkin.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pressiboxi kirjoitti:
TPS-osiosta laitettiin aikanaan Oloneuvos mäelle vastaavasta syystä. Aika selvä seuran äänitorvihan tässä on kyseessä, ei erityisen puolueeton keskusteluun osallistuja. Eli ei tämä ihan ongelmaton asia ole.

Ottamatta kantaa Oloneuksen tuotantoon tai siihen, mistä syystä kuka kenetkin laittoi pihalle vai lähtikö peräti itse vittuuntuneena jatkuvaan valitukseenne ja itkuunne, totean osaltani seuraavaa:

1. Hjalliksen ja Virmasen toimintaa olen arvostellut erittäin kärkevästi mm. silloin kun rahaa hukattiin FC Jokereihin, seuroihin ja halleihin ympäri maailmaa sekä Hulkkosen paluun ryssimiseen. Ne olivat asioita, joiden takia johtoa oli syytäkin potkia perseelle. Kaiken lisäksi olin oikeassa, kuten tänä päivänä jokainen voi nähdä.

2. Olen kuitenkin Jokerifani. Olen myös siviilissä jotain aivan muuta ja sen pohjalta tiedän, että kriisihetkellä tarvitaan myös positiivisia asioita ja uutisia. Kaikkein helpointa olisi mennä HIFK-fanien (Carlos, mixu ja kumppanit) lailla koko ajan massan mukana eli kun on ongelmia, kaikille potkut ja kaikki on mahdollisimman surkeaa ja epäonnistunutta. Ja kun menee hyvin, HIFK on paras. Ei mulla ole tarvetta tällaiseen tuuliviireilyyn. Omien puolta pidetään aina. Pelaajien ja valmentajien takana seistään tiettyyn rajaan asti, vaikka pelaajat olisivat turusia ja valmentajat virmasia.

3. Jokereita on nyt niin helppo lyödä, että kyllä sen homman muut voivat hoitaa ilman minuakin. Jättäkää mulle kuitenkin oikeus tuoda toisenlainen mielipide esille. Se ei ole seuran mielipide, vaan ihan omani.

Jatkossa toivon, että keskustellaan asiasta. Asia on Jokerit.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Pressiboxi kirjoitti:
Ja toivottavasti Cobol ei ole yhtä aktiivinen tiedonvälittäjä täältä seuraan kuin esim. turkulainen kollegansa.

Tästä on vielä pakko kysyä: mitähän tämä tarkoittaa? Siis suoraan ja suomeksi. Itse en tajua edes hetken miettimiselläkään sitä, mikä Jatkoajassa on sellaista, jota ylipäätään voisi kuvitella välitettävän Jokereihin? Vai olettaako Pressiboxi jotain sellaista, että siellä ei osata lukea tms?

Vastaa vaikka edelliseen viestiisi edittinä niin ei tarvitse sotkea enempää tätäkin ketjua kaiken maailman asiaan kuulumattomilla löpinöillä.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tällä palstalla on joka joukkueella oma kirjoittajansa joka tuo esille juuri sellaista tietoa mitä joukkue haluaa.Jokainen pitkään palstaa seurannut tietää ketkä ovat nuo henkilöt.
Cobolkin on itse aikanaan kertonut että hän tuo tietojaan julki vasta silloin kun se narreille sopii eli ei tämä palta ole kaikille se "faneilta faneille" vaan toisille se on se että tuodaan suurimmalle jääkiekkosaitille ilmaista tietoa omista joukkueista silloin kun se joukkueille sopii.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
mixu kirjoitti:
.
Cobolkin on itse aikanaan kertonut että hän tuo tietojaan julki vasta silloin kun se narreille sopii eli ei tämä palta ole kaikille se "faneilta faneille" vaan toisille se on se että tuodaan suurimmalle jääkiekkosaitille ilmaista tietoa omista joukkueista silloin kun se joukkueille sopii.

Jos kirjoittaa aiheen vierestä, olisi silti syytä pysyä faktoissa. Nyt valehtelet aivan suoraan. Missä ja milloin olen kirjoittanut, että tuon esille tietoa kun se Jokereille sopii?

Olen kyllä kirjoittanut, että suodatan tietoa ja pyrin siihen, että vaikka tiedän kaikenlaista, en tuo esille negatiivisia asioita, jos niistä on todellista haittaa Jokereille. Samaa noudattaa moni muukin kirjoittaja. Flonaldo, JHag, Isaksson ja moni muu tietää paljon enemmän kuin kirjoittaa, mutta kirjoittaa ennen kaikkea myönteisistä asioita. Minusta se on oikein.

Sopiiko, että minuun liittyvät asiat käydään jatkossa yv-periaatteella?

Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Samaa noudattaa moni muukin kirjoittaja. Flonaldo, JHag, Isaksson ja moni muu tietää paljon enemmän kuin kirjoittaa, mutta kirjoittaa ennen kaikkea myönteisistä asioita. Minusta se on oikein.

Silloin kannataa ihan reilusti myöntää olevansa seuran propagandakoneiston osa. Mitä tulee esim Isakssonin kirjoituksiin, ne ovat ihan samaa kamaa. Joskin olet huomattavasti taitavampi tässä pelissä.

Jotkut lapsukaiset haluavat sinusta uuden Virmasen. Huvittavaa....

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ymmärrä. Jääkiekosta täällä kai keskustellaan. Pelkkä mielipiteiden vaihtokin on kivaa, mutta kyllä kai iso osa hakee myös sellaista tietoa jota ei välttämättä muualta saa. Jokainen tiedonmuru on tervetullut, ja luetun ymmärtäminen on lukijan omalla vastuulla.

Jos siis joku on sitä mieltä että Jokerijoukkueessa ei ole tällä hetkellä valonpilkahdustakaan näkyvissä, niin ei muuta kuin katsomaan Jokerit-Saipa ottelua tänään. Siellä se tämän hetken totuus ja Virmasen uusi ylivoimakuvio paljastuu, eivätkä siihen tänne kirjoitetut höpinät vaikuta tippaakaan.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ole Fart kirjoitti:
Jos siis joku on sitä mieltä että Jokerijoukkueessa ei ole tällä hetkellä valonpilkahdustakaan näkyvissä, niin ei muuta kuin katsomaan Jokerit-Saipa ottelua tänään. Siellä se tämän hetken totuus ja Virmasen uusi ylivoimakuvio paljastuu, eivätkä siihen tänne kirjoitetut höpinät vaikuta tippaakaan.

Näin juuri! Mikähän se Virmasen uusi yv-kuvio muuten on kun en ole asiasta koskaan kuullutkaan? Pitää mennä paikalle todistamaan historiallista tapahtumaa :)

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Varmasti se vituttaa monia, koska ne teot ja ajattelut ovat ristiriidassa oman kuvittelun kanssa. Maailma on erilainen jatkoaikakirjoittajan sillmin:

Tähän on pakko yhtyä. Se todella vituttaa monia, kun pelaajat eivät ajattelekaan niinkuin fanit toivovat. Se on fanin kannalta todella tylsää, kun Jokereiden ja IFK:n pelaajat ovat kavereita keskenään. Se tuntuu todella typerältä, kun ne ei riitelekään tavatessaan kaukalon ulkopuolella. Se on vittumaista, kun treeneissä on kivaa, vaikka ollaankin hävitty. Näin se menee ja on aina mennyt. Tänään Saipalle kuokkaan, muuten alkaa olla vaikeaa jopa liian vaikeaa. Toivotaan, että käy hyvin, onneakin tarvitaan.

Viimeksi muokattu:

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol kirjoitti:
Sopiiko, että minuun liittyvät asiat käydään jatkossa yv-periaatteella?

Jumalauta, mistä täällä nyt oikein on kysymys. Käyvätkö täällä muiden joukkueiden kannattajat vieraassa osiossa höykyttämässä yhtä oman osionsa tietävintä kirjoittajaa. Jo on aikoihin eletty. Cobol kirjoittaa juuri niinkuin haluaa, on vahvasti oman joukkueensa takana eikä ole ensimmäisenä ryhtymässä solvaamaan omiaan, kun alamäki on edessä. Ei tarkoita sitä, että kritiikkiä ei tule, kun sen aika on. Helvetti juuri noinhan jokaisen kannattajan kuuluukin tehdä. Kieltämättä Cobol kuuluu kuitenkin aika harvalukuiseen kannattajajoukkoon. Enemmistö kannattajistahan on luokkaa Mixu, Carlos, Nelson ja kumppanit (lukematon määrä tännekin kirjoittavia), joille omiensa sättiminen on kannattamisen perusajatus. Tsemppiä Cobol, kateellisten panettelua, josta ei tarvitse välittää.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Isaksson kirjoitti:
Tsemppiä Cobol, kateellisten panettelua, josta ei tarvitse välittää.

Huomautin vain että vastaavista seurasidonnaisista syistä TPS-ketjusta kengitettiin aikanaan tuotteliain kirjoittaja. Jatkiksen yleistä riippumatonta linjaa tässä ajan takaa, en kateutta tmv. spedemeininkiä. Sitä paitsi Cobolilla ei kaiketi ole vielä yhtään "Kiitoksia hyvästä yhteistyöstä, Masa/ Hjallis" -limboa tilillään, toisin kuin meidän urhollamme.

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pressiboxi kirjoitti:
Huomautin vain että vastaavista seurasidonnaisista syistä TPS-ketjusta kengitettiin aikanaan tuotteliain kirjoittaja. Jatkiksen yleistä riippumatonta linjaa tässä ajan takaa, en kateutta tmv. spedemeininkiä. Sitä paitsi Cobolilla ei kaiketi ole vielä yhtään "Kiitoksia hyvästä yhteistyöstä, Masa/ Hjallis" -limboa tilillään, toisin kuin meidän urhollamme.

Oikeastaan en kohdistanut kirjoitustani sinulle. Vaan lähinnä sille ajatukselle, mikä tuossa yllä kumpuaa. Siis sille, että mitä paremmin kirjoittaja on perillä seuran asioista sitä epäluotettavammin kirjoittaa. Tällainen logiikka ei minulle kyllä aukea. Mainitsemaasi Oloneuvosta en tunne, enkä aikanaan hänen kirjoituksiaan seurannut, joten siihen en osaa asioita verrata.

Suosikkijoukkue
HIFK
Isaksson kirjoitti:
Tähän on pakko yhtyä. Se todella vituttaa monia, kun pelaajat eivät ajattelekaan niinkuin fanit toivovat. Se on fanin kannalta todella tylsää, kun Jokereiden ja IFK:n pelaajat ovat kavereita keskenään. Se tuntuu todella typerältä, kun ne ei riitelekään tavatessaan kaukalon ulkopuolella. Se on vittumaista, kun treeneissä on kivaa, vaikka ollaankin hävitty. Näin se menee ja on aina mennyt. Tänään Saipalle kuokkaan, muuten alkaa olla vaikeaa jopa liian vaikeaa. Toviotaan, että käy hyvin, onneakin tarvitaan.

Tämä menee nyt ihan aiheen vierestä. Isaksson näköjään kuvittelee olevansa normaalin fanin yläpuolella. Luuletko tosiaan, että esim. minä kuvittelen Pasi Saarisen ja Tony Viran olevan riidoissa kaukalon ulkopuolella? Ja Jokereiden treeneissä on siis kivaa. Se on virallinen fakta. Cobol kuuli(tai Virmanen soitti ja kertoi) keskustelun treeneissä ja kaikki on hyvin.

Tänään sitten nähdään miten treeneissä loistavasti esiintynyt Rämö pärjää kotikentällä. Olisi kiva tietää miten hyvä rämö olisi treeneissä ollut jos Passmore olisi pelannut 3 nollapeliä....

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Isaksson kirjoitti:
Oikeastaan en kohdistanut kirjoitustani sinulle. Vaan lähinnä sille ajatukselle, mikä tuossa yllä kumpuaa. Siis sille, että mitä paremmin kirjoittaja on perillä seuran asioista sitä epäluotettavammin kirjoittaa. Tällainen logiikka ei minulle kyllä aukea. Mainitsemaasi Oloneuvosta en tunne, enkä aikanaan hänen kirjoituksiaan seurannut, joten siihen en osaa asioita verrata.

Ahaa joo. Se on tietysti totta mitä Cobolkin tuossa hahmottelee, että reaalimaailmassa moni asia on toisin kuin JA:ssa. Tätä ilmeisesti ajetaan takaa? Olen samaa mieltä, täällä on melkoinen virtuaalifantasiahärdelli aika monessakin keskustelussa käynnissä. Harmitonta toimintaa periaatteessa, mutta nuo kuivan totiset erottamisaddressit minua esim. hiukan ihmetyttää. Jatkoajassa näistä asioista ei päätetä.

Stigu

Jäsen
Taistele Jokerit?

cobol kirjoitti:
Kaikkein helpointa olisi mennä HIFK-fanien (Carlos, mixu ja kumppanit) lailla koko ajan massan mukana eli kun on ongelmia, kaikille potkut ja kaikki on mahdollisimman surkeaa ja epäonnistunutta. Ja kun menee hyvin, HIFK on paras. Ei mulla ole tarvetta tällaiseen tuuliviireilyyn. Omien puolta pidetään aina

Jokainen fanittaa tavallaan. Itse olen yllä kuvattu ns. tuuliviirikannattaja, enkä voi enkä halua muuttaa tapaani kannattaa IFK:ta.

Ja otskon aiheeseen: "Tästä se lähtee":

Mua on aina ottanut suunnattomasti pattiin Jokereiden kannustushuuto "Taistele Jokerit", sillä mielestäni "taisteleminen" edellyttää, että on ns. altavastaaja-asemassa, mitä Jokerit ei ole pitkään aikaan ainakaan paperilla ole ollut. Onkohan toi kannustushuuto muuten divariajoilta?

No, joka tapauksessa, Jokerit ei nykytilanteestaan pääse ylöspäin muuta kuin "taistelemalla"- nyt on kallispalkkaisten Narripoikien ruvettava näyttämään henkistä kanttiakin-alisuorittajia löytyy erityisesti hyökkäyspäästä. Kaikki selitykset huonosta kesäharjoittelusta, väärästä tuomarityöskentelystä, valmentajanvaihdoksista, ym. ovat mielestäni selittelyä- ainoastaan pelaajien asenne kentällä ratkaisee.

Jokereiden nykyisessä alennustilassa ymmärrän tuon kannustushuudon, ja annan siunaukseni sille. Todettakoon, että paheksun sitä jälleen siinä vaiheessa , kun Jokerit on noussut Play-off-viivan yläpuolelle. Mitä en tietenkään missään tapauksessa toivo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy