Pressiboxi kirjoitti:
TPS-osiosta laitettiin aikanaan Oloneuvos mäelle vastaavasta syystä. Aika selvä seuran äänitorvihan tässä on kyseessä, ei erityisen puolueeton keskusteluun osallistuja. Eli ei tämä ihan ongelmaton asia ole.
Ottamatta kantaa Oloneuksen tuotantoon tai siihen, mistä syystä kuka kenetkin laittoi pihalle vai lähtikö peräti itse vittuuntuneena jatkuvaan valitukseenne ja itkuunne, totean osaltani seuraavaa:
1. Hjalliksen ja Virmasen toimintaa olen arvostellut erittäin kärkevästi mm. silloin kun rahaa hukattiin FC Jokereihin, seuroihin ja halleihin ympäri maailmaa sekä Hulkkosen paluun ryssimiseen. Ne olivat asioita, joiden takia johtoa oli syytäkin potkia perseelle. Kaiken lisäksi olin oikeassa, kuten tänä päivänä jokainen voi nähdä.
2. Olen kuitenkin Jokerifani. Olen myös siviilissä jotain aivan muuta ja sen pohjalta tiedän, että kriisihetkellä tarvitaan myös positiivisia asioita ja uutisia. Kaikkein helpointa olisi mennä HIFK-fanien (Carlos, mixu ja kumppanit) lailla koko ajan massan mukana eli kun on ongelmia, kaikille potkut ja kaikki on mahdollisimman surkeaa ja epäonnistunutta. Ja kun menee hyvin, HIFK on paras. Ei mulla ole tarvetta tällaiseen tuuliviireilyyn. Omien puolta pidetään aina. Pelaajien ja valmentajien takana seistään tiettyyn rajaan asti, vaikka pelaajat olisivat turusia ja valmentajat virmasia.
3. Jokereita on nyt niin helppo lyödä, että kyllä sen homman muut voivat hoitaa ilman minuakin. Jättäkää mulle kuitenkin oikeus tuoda toisenlainen mielipide esille. Se ei ole seuran mielipide, vaan ihan omani.
Jatkossa toivon, että keskustellaan
asiasta. Asia on Jokerit.