cobol kirjoitti:
Tässä on se mitä tarkoitan halulla voittaa:'
"Jaromir Jagr osoitti suuruutensa ottelussa Atlanta Thrashersia vastaan. Edellispäivän harjoituksissa lihaksen venäyttänyt Tshekkitähti kävi välillä pukuhuoneen puolella hoidettavana, mutta palasi jäälle tekemään ottelun voittomaalin." (Jatkoaika)
Eli seuraavaksi ostetaan Jaromir Jagr?
Arvaan että eilen illalla on käyty keskustelu välillä "Erään kiekkojoukkueen TJ" ja "nimimerkki kopol" (nimet muutettu):
EkTJ: Vittu, kopol, taas tuli turpiin. Tämä oli tosin täysin tuomarin vika, me ois voitettu mutku se oli puolueellinen. Nyt mua pelottaa että seuraavaan matsiin Hlareenalle (nimi muutettu) ei tule kuin 6000 henkeä, jolloin me tehdään ziljoonatappiot. Viittitkö mennä sinne Ouvertaimiin (nimi muutettu) ja luoda vähän taisto-mielialaa, ja kerro niille että tänään hävittiin koska tuomari oli tyhmä? Näytä mihin kunnon sätkyukko pystyy.
nimim. kopol: Joo, Moso (nimi muutettu), mä meen sinne ja avaan semmosen ketjun mihin en ittekään usko. Kerron että tuomari oli ilkeä, ja Jokerit pelaa itse asiassa kaikkien aikojen parasta lätkää. Sanon vielä että voittamalla kaikkien vastustajien äiti Saira (nimi muutettu) meille aukeaa mieletön voittoputki ja runkosarjan voitto on meidän.
EkTJ: Joo, just noin, hyvä. Sano samalla että joka neljäs katsoja saa toisella erätauolla ilmaiset pullakahvit jos tulee paikalle.
kopol: Eiks toi mee jo vähän liian pitkälle?
EkTJ: Nojoo, ehkä oot oikeassa. Sano vaan että nyt kaikki kannustamaan hieno jolerisydänjoukkue (nimi muutettu) taisteluvoittoon. Laita vaikka otsikoksi että "tästä se lähtee" tai jotain semmosta. Saat tulla sitten mun aitioon kattoon peliä, mä en ehi sinne ite, mun pitää olla ***********ssa (nimi peitetty).
kopol: Ookke, homma on hoidossa.