Tästä olen ylpeä!

  • 9 463
  • 49

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vaasan Sportin tulos kaudella 2011-12:

304 000€

Olen todella ylpeä tästä, sillä muutama vuosi takaperin tehtiin tappiota puoli miljoonaa/kausi. Noihin lukuihin pääsee harva seura Suomessa, oli laji mikä tahansa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Älä tuhlaa kaikkea kerralla.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tein tänään hyvät autokaupat!

Sain autoliikkeessä vanhasta mukavan hyvityksen ja uusi oli kohtuuhintainen. Aiemmin olen pitänyt autoliikkeitä ryöstäjinä, mutta nyt täytyy korjata asennetta. Toki edelleen yksityisellä puolella voi ja usein tekeekin paremmat kaupat. Nyt kuitenkin mulla kaikki natsas ja tästä olen ylpeä!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ylpeä siitä, että vaikka kaiken maailman rahavaikeuksia on ollut tässä jo vuosia, olen silti hoitanut kaksi kissaani todella hyvin. Pojilla on aina ruokaa, olen vaikka itse syömättä, ja muutenkin niillä oikeat kissanpäivät, joka päivä. :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie en ole mistään ylpeä. Ei saa olla ylpeä, ylpeys on syntiä ja vie kadotukseen. Pitää olla nöyrä ja vaatimaton. Mie olen niin saatanan nöyrä ettei kukaan ole koskaan ollut näin nöyrä! Eikä vaatimaton! Olen ylivoimaisesti maailman vaatimattomin ihminen, no contest!
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Olen oikeasti saatanan hyväsydäminen ja suloinen jätkä. Siitä olen helvetin ylpeä, vaikkeivat nuo elämässä "menestymisen" kannalta olekaan mitään kaikkein hyödyllisimpiä piirteitä ja muutenkin tekevät minusta helpon satuttaa.

edit. Lisäksi teen raskasta fyysistä työtä ja olen puolilegendaarinen ryyppymies tietyissä pienissä piireissä.
 
Viimeksi muokattu:

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Kyllähän minun ylpeydenaihe on tuo vajaa 1kk ikäinen tytär. Tyttö kehittyy ja kasvaa koko ajan, hieno fiilis olla isä.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Olen aina ollut ylpeä siitä, etten ole ikinä edes maistanut tupakkaa tai muitakaan poltettavia tuotteita. Reiättömät hampaat läpi elämän on toinen.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Olen aina ollut ylpeä siitä, etten ole ikinä edes maistanut tupakkaa tai muitakaan poltettavia tuotteita. Reiättömät hampaat läpi elämän on toinen.

Muuten sama, mutta reikiä löytyy.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen aina ollut ylpeä siitä, etten ole ikinä edes maistanut tupakkaa tai muitakaan poltettavia tuotteita. Reiättömät hampaat läpi elämän on toinen.

Muuten sama, mutta poltan tupakkaa ja satunnaisesti pikkusikareita. Reikiä ei ole.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Olen aina ollut ylpeä siitä, etten ole ikinä edes maistanut tupakkaa tai muitakaan poltettavia tuotteita. Reiättömät hampaat läpi elämän on toinen.


Poltin tupakkaa 20 vuotta, mutta nyt olen ylpeä siitä, että olen ollut polttamatta kohta 7 kuukautta.

Hampaistani en ole kauhean ylpeä. Säännöllisistä hammaslääkärikäynneistä ja harjauksesta huolimatta reikiä on ollut ja yksi hammas on jouduttu poistamaankin.

Erityisen ylpeä taas olen siitä, etten ole koskaan kokeillut mitään huumausainetta.
 
Olen ylpeä siitä, että kokeilin huumausaineita vielä neljännenkin kerran. Saipahan sitten selville sen, että narkomaanin hohdokas elämä ei vaan sovi minulle.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Sairaanhoitaja totesi korviani putsatessaan, että minulla on kauniit korvat. Harvoin sitä noista kehuja kuulee..:P
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bongasin vanhan kunnon peruskoulun päättötodistukseni ja olen aika ylpeä sen lukuaineiden ka:sta; 9,5454545454545454545454545454545.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen ylpeä siitä, että kokeilin huumausaineita vielä neljännenkin kerran. Saipahan sitten selville sen, että narkomaanin hohdokas elämä ei vaan sovi minulle.

Syytä olla. On niistä niin ikäviä kohtaloita seurannut.

Ja minä olen ylpeä, että mulla jäi yhteen kertaan kannabiksen kanssa silloin joskus. Ei ollut minun juttuni.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Olen ylpeä kahdesta benjihypystäni. Ensimmäisellä paransin pahan korkeanpaikankammoni, ja toisen hypyn vedin puku ja kravatti päällä, niin sai nättejä valokuvia.

Niin ja siitä pikku asiasta, että selvisin koulukiusaamisesta selväjärkisenä ja itseäni tappamatta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen ylpeä, että olen viimeisen viiden vuoden aikana onnistunut viimein selättämään sosiaalisten tilanteiden pelon ja minusta onkin kuoriutunut oikeastaan aika sosiaalinen aikuinen. Jo se että nykyisin sukellan mieluummin rohkeasti kohti tuntematonta kuin jään kotiin arastelemaan on jotain, mistä voin olla ylpeä. Kasvua, sitä tää elämä on.

Toinen mistä voin nostaa itselleni hattua, on että kuukauden päästä saan vihdoin melkein 26-vuotiaana itselleni ammattitutkinnon. 18-vuotiaana droppasin ulos lukiosta motivaation puutteen ja sosiaalisen ahdistuksen takia. Vielä nelisen vuotta sitten media-amiksen projektiluontoinen työskentelytahti oli mulle liian iso pala haukattavaksi.

Mutta kun 2016 tulin valituksi kauppaopistoon ja pääsin opiskelemaan merkonomiksi, mä päätin jo silloin että tämän koulun mä vien loppuun enkä luovuta vaikka vaikeuksia tulisi. Ja tulihan niitä viime vuonna. Keräsin aivan liikaa poissaoloja huonojen unirytmien takia, koitin lopettaa psyykelääkitykseni liian aikaisin ja arjen paino oli murtaa minut.

Sain elämäni takaisin kontrolliin ja viimeisen puolen vuoden aikana olen jopa pysynyt sopivassa arkirytmissä eikä vikan vuoden työssäoppimisjaksoani varjostanut suinkaan sekavat nukkumaanmenoajat, vaan pääsin itseasiassa yleensä klo 23-24 välissä nukkumaan, mistä olen oikeasti ylpeä. Saavuin työpaikalle säännöllisemmin kuin missään aikaisemmassa työsuhteessa, vietin Itäkeskuksen S-marketissa sen 15 viikkoa ja huomasin oikeasti kuinka kasvoin ja kehityin niin työtekijänä kuin ihmisenä tuon rupeaman aikana.

En ole vielä vilkaissut työtodistustani, mutta uskon saaneeni positiiviset palautteet pomolta, sainhan mä jopa kivan lähtiäslahjakassin täynnä herkkuja sieltä. Vikana päivänä ainakin tuli huomattua, kuinka useampi henkilö siellä toivotti mulle vilipittömästi hyvää jatkoa ja tuskin olisivat pistäneet pahitteeksi, vaikka pomoni olisi tarjonnut minulle jonkin sortin määräaikaista työsuhdetta. Tein lähtiessäni selväksi, että pidän "ovet avoinna" ja että jos heille tulee ikinä tarvetta työntekijälle, olen käytettävissä. Nyt kuitenkin aion keskittyä perjantaihin saakka viimeisten koulutehtävien valmiiksi saamiseen, jotta saan tämän merkonomin tutkinnon kunnialla loppuun ja hyvä näin.

Olen kuitenkin ylpeä siitä, miten hienosti suoriuduin tuosta työrupeamasta. Tämä oli minun pitkäaikaisin ja ehdottomasti mua eniten kasvattanut työsuhde ja mahtava työyhteisö teki ajastani tuolla nautinnollisen. Ennen kaikkea opin ymmärtämään, että ruokakaupan arki on kiireistä, raastavaa, mutta myös palkitsevaa. En vaihtaisi päivääkään, mitä sain viettää tuolla.

Koen tällä hetkellä olevani oikealla tiellä, vaikka monet unelmani siintävät vieläkin kaukana. Olen kuitenkin viime vuosina tajunnut sen tärkeän asian, että työnteolla ja sitkeydellä kaikki on mahdollista ja että valmiissa maailmassa ei ole mihinkään kiire. Päivä kerrallaan kohti tavoitteita ja unelmia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumalauta olen ollut ahkera viime päivinä. Pinnoittanut sokkelin, maalannut räystäslaudat ja petsannut terassin. Onneksi ilmat ovat olleet suosiolliset, kun halusin tehdä noi ennen etelänmatkaa (12.5). Matkan jälkeen menee kuitenkin muutama päivä toipuessa ja sitten onkin jo kesä ja se menee makoillessa puutarhakeinussa. Nyt oli siis paras hetki toimia ja minähän toimin!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin, lisää omakehua eetteriin. Vaimo lähti viemään koiria maalle hoitoon, niin arvatkaapa mitä minä tein? En jäänytkään kittaamaan lonkeroa tai katselemaan lätkää, ehei. Tiedän, että takaisin tultuaan vaimo olisi alkanut siivoamaan, mutta nyt ei tarvii. Vein oma-aloitteisesti matot pihalle ja tamppasin ne. Sitten imuroin ja moppasin lattiat. Nyt on siistiä. Vaimo yllättyy kun tulee.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
No niin, lisää omakehua eetteriin. Vaimo lähti viemään koiria maalle hoitoon, niin arvatkaapa mitä minä tein? En jäänytkään kittaamaan lonkeroa tai katselemaan lätkää, ehei. Tiedän, että takaisin tultuaan vaimo olisi alkanut siivoamaan, mutta nyt ei tarvii. Vein oma-aloitteisesti matot pihalle ja tamppasin ne. Sitten imuroin ja moppasin lattiat. Nyt on siistiä. Vaimo yllättyy kun tulee.
En haluaisi pilata iloasi, mutta todennäköisesti vaimosi alkaa kotiin tultuaan valittaa kun joku nurkka on jäänyt imuroimatta tai matot on huonosti tampattu. Se kuuluu kaikkien naisten perusluonteeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös