Mainos

Tässä seurataan Antti Tuiskun uraa

• 20 568
  • 120

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti pancor
Kerrassaan sydäntäriipaisevaa tekstiä. Ei voi muuta sanoa.

"Eikä! Ei saa olla totta. mun maailma kaatu just. tapan itteni. PERKELE! Hyvästi, antti...

:,((( *angst*

Ei hitto, mä tapan ne paskiaiset jotka siellä heittelee!!!!1111 mun isällä on haulikko..."

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Niskalaukaus olisi ihan sopiva rangaistus näille pullon heittelijöille.
Jotkut teinirääpäleet saaneet omasta mielestään kuningasidean ja vaikka Huisku olisi ihan kuinka vitun paskaa tahansa ja vaikka minua ei henkilökohtaisesti heilauttaisi mihinkään suuntaan, vaikka joku olisi työntänyt sille hanuriin sen pullon jossain muualla, niin osaan kyllä hyvin kuvitella, että paikalla on varmasti ollut sata-, ellei tuhatmäärin about 8-12v lapsia, joille kyseisten pässien tempaus tuotti saatananmoisen pettymyksen.

Tuolla olisi pitänyt oikeasti olla paikalla. Olisin kernaasti pyöritellyt jotain iskän pikku räkänokkaa hiuksista pitkin vesilätäköitä.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Re: Re: Re: "Gay-ikoni" pullosateessa

Viestin lähetti cosmic_rodeo
Ehkä minulla on ollut liian vähän leluja pentuna, mutta pettynyt pikkulapsi on yksi surkeimmista näyistä jonka tiedän. Tuisku ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta on kakaroillakin oikeus nauttia elävästä musiikista.

Täysin samaa mieltä kanssasi. Itse näin muutamia perheitä kävelemässä poispäin ja heidän lapsensa ikää noin 10v itkeä vollotti juuri tuon takia. Kyllä se lasta harmittaa suunnattomasti tuollainen, muistan itsekin että lapsena ne harmistumiset oli aina niitä että koko maailma kaatui. Nämä lapset jotka vanhempineen sieltä tulivat eivät kyllä olleet mikään mukava näky. Ei se varmaan ole kivaa ollut että odottaa koko päivän ja sitten kun oman suosikin aika tulee niin se loppuu lyhyeen.

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Re: Re: Re: Re: Re: "Gay-ikoni" pullosateessa

Siinä että heitetään pullolla ei ole mitään huvittavaa(vaarallista touhua niin kuin moni tänne kirjoittava näyttää tietävän),minun mielestä huvittavaa on se,että se oli nimenomaan "huisku",jota heitettiin pullolla.Pennut keksineet äärimmäisen tavan ilmaista suuressa osassa suomalaisia vallitsevan antituisku mielipiteen.C'mon moniko teistä ei todella tuntenut pientä mielihyvää siitä että tuolle esipissisten maailman sankarille tapahtui vihdoinkin pientä negaa.Tapa oli todellakin äärimmäinen,parempi olisi ollut vaikka jättimäinen lakana varustettuna kännissä keksityllä sloganilla Tuiskun huonoudesta,sen jälkeen Seiskaan iso aukeaman juttu,jossa lakana näkyisi ja Tuiskun tilitykset ettei kaikki ehkä pidäkään hänestä....(esimerkiksi)
Minä vain en osaa asettua sen pienen ihmisen asemaan koska
-En tunne minkäänlaista respektiä artistia kohtaan
-En omaa pientä jälkikasvua,joka olisi hurmiossa tähän artistiin

Se,että jotain Rasmuksen laulajaakin on aikanaan heitetty veitsellä,on täysin eri asia,vaikka hekin pissiksien suosikkeja ovat.Rasmus ei kuitenkaan ole samanlainen rahastus mielessä tehty kokoonpano,kuin tuo wonderboy Tuisku.
Huoh,eniweis,ainakin minun päivääni tuo tapaus toi humoristisen lisämausteen.Kaikista artisteista,mitä tässäkin maassa on,sen piti olla juuri Tuisku,keneen tälläinen julmuus kohdistui...
Strike or out? That's up to you..

Pahoitteluni koko quotesta, mutta en oikein pystynyt rajaamaan yhtään osaa pois tästä sinun viestistäsi.

Rehellisesti sanottuna tuo koko sinun kirjoituksesi on mielestäni silkkaa paskaa. Mikä siinä on Antissa on nyt niin perseestä, että oikeuttaa menemään riehumaan miehen keikalle? Oma musiikkimakuni on aivan jotain toista kuin nämä antti tuiskut, mutta ei minulle tulisi mieleenikään mennä osoittamaan mieltäni tuonne lavan eteen, eikä minulle riitä ymmärtämystä niille, ketkä näin tekevät tai heitä puolustelevat. Vaikka kyseessä ei olisi edes artistiin kohdistunut fyysinen hyökkäys, niin mikä oikeus sinulla tai jollain muulla on määritellä, mikä musiikki on liian kaupallista ja mennä sitten terrorisoimaan artistin konserttia? Jos Tuiskun musiikilla on kysyntää, on hänellä oikeus myös esiintyä. Miten se on sinulta tai näiltä idiooteilta, jotka heittävät pulloja, millään lailla pois?

Se, että musiikin kaupallisuus on jotenkin se aste, millä pitäisi määritellä kuka saa esiintyä. Hohhoijaa... tässä mennään sitten siihen, että mihin sinä hyvä messengerimme, vetäisit viivan, kuka saa esiintyä, kuka ei... siis mikä olisi kaupallisuudessa liian pitkälle mennyttä ja mikä ei?

Kait minua vituttaa vaan se, että täällä ja muualla on porukkaa, ketkä sanovat, mikä musiikki on suvaittavaa, mikä ei. Tähdennettäköön kerran vielä, että en ole mikään Tuisku-fani, pidän hänen levyään jokseenkin surkuhupaisana tekeleenä, mutta jos joku diggaa siitä, niin so be it. Säälittävää on lähinnä, että kyseinen artisti herättää tuollaisia reaktioita. Lieneekö kyseinen Tuisku vienyt sen oman pissiksen...? [/B][/QUOTE]

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Messenger
Siinä että heitetään pullolla ei ole mitään huvittavaa(vaarallista touhua niin kuin moni tänne kirjoittava näyttää tietävän),minun mielestä huvittavaa on se,että se oli nimenomaan "huisku",jota heitettiin pullolla.Pennut keksineet äärimmäisen tavan ilmaista suuressa osassa suomalaisia vallitsevan antituisku mielipiteen.C'mon moniko teistä ei todella tuntenut pientä mielihyvää siitä että tuolle esipissisten maailman sankarille tapahtui vihdoinkin pientä negaa.Tapa oli todellakin äärimmäinen,parempi olisi ollut vaikka jättimäinen lakana varustettuna kännissä keksityllä sloganilla Tuiskun huonoudesta,sen jälkeen Seiskaan iso aukeaman juttu,jossa lakana näkyisi ja Tuiskun tilitykset ettei kaikki ehkä pidäkään hänestä....(esimerkiksi)
Minä vain en osaa asettua sen pienen ihmisen asemaan koska
-En tunne minkäänlaista respektiä artistia kohtaan
-En omaa pientä jälkikasvua,joka olisi hurmiossa tähän artistiin

Se,että jotain Rasmuksen laulajaakin on aikanaan heitetty veitsellä,on täysin eri asia,vaikka hekin pissiksien suosikkeja ovat.Rasmus ei kuitenkaan ole samanlainen rahastus mielessä tehty kokoonpano,kuin tuo wonderboy Tuisku.
Huoh,eniweis,ainakin minun päivääni tuo tapaus toi humoristisen lisämausteen.Kaikista artisteista,mitä tässäkin maassa on,sen piti olla juuri Tuisku,keneen tälläinen julmuus kohdistui...
Strike or out? That's up to you..

Pahoitteluni koko quotesta, mutta en oikein pystynyt rajaamaan yhtään osaa pois tästä sinun viestistäsi kun mietin, miten itse mahdollisesti kommentoisin asiaa.

axe

Jäsen
Viestin lähetti Timi
Oma musiikkimakuni on aivan jotain toista kuin nämä antti tuiskut, mutta ei minulle tulisi mieleenikään mennä osoittamaan mieltäni tuonne lavan eteen, eikä minulle riitä ymmärtämystä niille, ketkä näin tekevät tai heitä puolustelevat....

Tähdennettäköön kerran vielä, että en ole mikään Tuisku-fani, pidän hänen levyään jokseenkin surkuhupaisana tekeleenä, mutta jos joku diggaa siitä, niin so be it. Säälittävää on lähinnä, että kyseinen artisti herättää tuollaisia reaktioita.

Turhaan siinä selittelet ja yrität esittää fiksua ja suvaitsevaista. Koska et suostu menemään joukon mukana ja pilkkaamaan samaa mitä kaikki muutkin pilkkaavat, niin se vaan tarkoittaa että kuulut niihin joita kuuluu pilkata. Toisin sanoen sää rakastat Antti Tuiskun musiikkia! Myönnä se! Vai rakastatko peräti Tuiskua itseään!

(Jotta Timi itse ei käsittäisi viestiä väärin, niin vilkaise sivun ylälaitaan.)

Suurin osa tähänkin ketjuun kirjoittaneista antituiskuista on taatusti niitä, jotka ala-asteella kävivät innolla luokan kovisten perässä kiusaamassa jotain reppanaa tietämättä edes miksi niin tekivät, kun sitä kaveria vastaan ei oikeastaan ollut mitään. Paitsi sitten kun ne toiset homotteli ja tuuppi sitä, niin oli kiva käydä tuuppimassa joukon mukana ja samalla se "oma" mielipidekin löytyi, että olihan se joku hinttinynny mitä pitikin töniä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Re: Tässä seurataan Antti Tuiskun uraa

Viestin lähetti TommyT
Oikeasti, kuinka mies, joka diggailee esimerkiksi Replay-levysarjasta voi vinoilla kenellekään noilla argumenteilla? Katsohan sitä levyhyllyäsi Arnold ja puhu sitten yhden hitin tuotteista, leikkamisista ja liimaamisista, sekä naisvokalistien ulinasta..:D

Näen musiikkimakusi ja tämän Antti Tuisku-disautuksesi välillä suhteellisen ison ristiriidan.

-TommyT-

Voih, TommyT se ei sitten pääse mitenkään yli tästä asiasta. Onhan se kiva dissata, jos toinen sattuu pitämään "epäaidosta" dancetrancejump-jytkeestä. Eikö?

Makuasia, sanoi koira kun pallejaan nuoli. Itsehän pidän jääkiekosta, mutta inhoan suunnattomasti Jokereita. Makuasia sekin, eikö? Ja Jokereilla on samoja faneja kuin Antti T:llä. Missä on Wade, Keke ja Ströbä, unohtamatta Lintua ja A-J:ta.

Viestin lähetti Lakaisija
Arnold on Porin oma Antti Tuisku, eikä hänen auktoriteettiaan kyseenalaisteta.

Sori, mun lauluni rajoittuu suihkuun. Yleisesti olen nolannut itseäni toistaiseksi vain karaokessa, ja silloinkin kaverin kera. Niin, sanonpas sitten auktoriteetillani, että juudas on pelkkä vitsi. Nih, miettikääpä sitä.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue

Viestin lähetti TommyT
Oikeasti, kuinka mies, joka diggailee esimerkiksi Replay-levysarjasta voi vinoilla kenellekään noilla argumenteilla? Katsohan sitä levyhyllyäsi Arnold ja puhu sitten yhden hitin tuotteista, leikkamisista ja liimaamisista, sekä naisvokalistien ulinasta..:D

Näen musiikkimakusi ja tämän Antti Tuisku-disautuksesi välillä suhteellisen ison ristiriidan.

-TommyT-

Päivän paras,
kaadoin aamukahvit näppikselle,
tipahdin,
romahdin,
:DD,
ylivoimainen.

Cube

Jäsen

Viestin lähetti TommyT

Tuossahan tämän ketjun viihdearvo onkin kiteytettynä. Makuasioiden suhteellisuuden ja "antaa kaikkien kukkien kukkia" -ideologian suurin puolestapuhuja avaa ketjun jostain "keinotekoisesta" itseään ärsyttävästä artistista. Kai sulla Arnold joku Tatu soi avausviestiä kirjoittaessa taustalla?

Klassista.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyl..

Olenhan toki monen "kaikkien kukkien kukkia vaan" -bändien puolestapuhuja, mutta eihän se automaattisesti tarkoita, että pidän kaikesta paskasta, vaikka teidän mielestänne siitä 95% vähintään sitä itseään on.

On se hyvä, että joillakin on energiaa heti maanantaista lähtien vaivata päätään tälläisillä asioilla. Itse poden vielä lauantain jälkikrapulaa ja muutenkin tuo ulkona oleva vesisade ei ainakaan jaksa piristää enempää.

Jos olisin kotona, niin voisinpa pistää nyt soimaan jotain hyvää paskaa, mutta kun olen töissä, niin tyydyn jatkamaan taukoani.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Paljon melua "tyhjästä"...

Pullojen heitto on tuomittavaa ja idioottimaista, mutta liika on aina liikaa tämän asian yhteydessä. TV-chateissa,lehdissä ja uutisissa ihmiset voivottelevat ja ovat järkyttyneitä g-miehen saamasta kohtelusta. Tämä pullojen heitto on kasvanut elämää suuremmaksi ongemaksi.

Energia siirtyy huomion suuntaan. Siinäpä sitä nyt pohditaan tätä maailman "suurinta" epäkohtaa => niinpä tämä pullojen heitto on tärkeämpi kuin esim. Afrikan aids- tai malariaongelma.
Loppukevennyksenä: "toivottavasti heitetyt kaljapullot olivat tyhjiä - muussa tapauksessa alkoholin törkeää väärinkäyttöä"...=)

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Teinityttö pullojen heittelijänä

"Pullojen heittelystä epäillään 16-vuotiasta tyttöä, jonka järjestysmiehet paikansivat kolmen metrin korkuisesta valvontatornista. Myös neljä yleisön joukossa ollutta katsojaa todistivat samaisen tytön heittelijäksi.

- Pulloja lensi lavan etureunaan ilmeisesti kolme tai neljä. Sirpaleet vahingoittivat lievästi kahta tanssityttöä ja heille jouduttiin laittamaan tikkejä. Kananmuniakin on heitelty lavalle, mutta en tiedä kenen esiintyjän aikana, komisario Ismo Juvonen kertoo. "

Lähde: IL

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: Paljon melua "tyhjästä"...

Viestin lähetti Holocaust
Energia siirtyy huomion suuntaan. Siinäpä sitä nyt pohditaan tätä maailman "suurinta" epäkohtaa => niinpä tämä pullojen heitto on tärkeämpi kuin esim. Afrikan aids- tai malariaongelma.

Onko niin, että kunnes nämä mainitsemasi ongelmat on ratkottu, pitää kaikesta muusta uutisoinnista ja keskustelusta pidättäytyä?
Sopiiko puhua Irakin Sodasta?

Laitatko listan tänne sallituista uutisaiheista?

Piti AT:stä tai ei ja mitä miettikään pullojen heitosta, ei poista sitä tosiasiaa, että monelle ihmiselle tuo tapahtuma oli hyvin merkittävä.
Vaikka asia ei minulle kovin tärkeä olekaan, en kuitenkaan halua vähätellä ihmisiä, joille tuolla tapahtumalla on merkitystä.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mulla ei ole mitään itse Antti Tuiskua vastaan ja ei siinä mitään että annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta siinä vaiheessa kun tuota melusaastetta aletaan ottamaan radioiden soittolistoille alkaa pienen ihmisen päätä kiristämään vanne. Jo tuossa kaameassa rap, hiphop musiikissa oli aikanaan kestämistä ja nyt kun kehiin on tullut näitä justintimberlakejä ja anttituiskuja jotka eivät edes osaa laulaa ja joiden biiseissä ei ole edes alkeellista melodiaa niin on pakko myöntää että monesti tulee vaihdettua kanavaa toiselle kunnes sieltäkin taas pukkaa tätä ihanuutta.

Kiitos, mutta ei kiitos.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni aivan turhaan täällä ylenkatsotaan ostavan yleisön mielipidettä. Minä kun olen sitä mieltä, että kaupallinen menestys musiikkimaailmassa on aina ansaittua. Se, että lapset ja nuoret ostavat Tuiskun levyjä tuhatmäärin, tarkoittaa, että jotakin on tehty oikein. Massat eivät ole koskaan väärässä.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Massat eivät ole koskaan väärässä.

Olihan viestisi sarkasmia? Oletan, että oli pakko olla, joten turha mitään sitten vastatakaan. Pelottavaa sen sijaan, että joku oikeasti voi ajatella noin.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tuisku & Tervomaa

G-miehen ohella kuulemma myös Jonna Tervomaa oli Kaivarissa pullosateessa? Tuiskun tanssijalle tullut tiettävästi 11 tikin keikka paikkausasemalle käteen osuneen hajonneen pullon takia.

Joo joo. Tuisku tekee paskaa musaa mutta on tämä silti liikaa. Jatkossa ilmaiskonserttien järjestyksenvalvontaan on täydella varmuudella tulossa Helsingissä kovennuksia. Asianosaiset voivat sillävälin miettiä oliko tämä kaikki sen arvoista...

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jermu
Olihan viestisi sarkasmia? Oletan, että oli pakko olla, joten turha mitään sitten vastatakaan. Pelottavaa sen sijaan, että joku oikeasti voi ajatella noin.

Ei se ollut sarkasmia. Pointtini tarkennettuna menee niin, että koska musiikissa, kuten muissakaan taiteissa, ei voi olla absoluuttisen hyvän tai huonon käsitettä, ei musiikkia myöskään voi arvottaa absoluuttisesti hyvään tai huonoon. Se, että tuhannet teinit saavat hyvät kiksit Tuiskun musiikista on mielestäni jo sinänsä arvokas asia eikä sitä arvoa syö mahdollinen laskelmointi tuotteen takana. Näinpä ollen jos ihmiset ostavat ja kuuntelevat Tuiskun levyjä sankoin joukoin ja nauttivat kuulemastaan, on kyseessä yhteiskunnallista lisäarvoa tuottava tuote, jonka hyvyyteen ei vaikuta pätkän vertaa kenenkään tuiskuvihaajan mielipide.

Lisätään vielä selvennykseksi, että mielestäni kyseessä on sysipaska artisti kaikilla omilla musiikkia määrittelevillä kriteereillä mitattuna. Mutta kuten sanoin, sillä on huikea arvonsa elämysten tuottajana laajemmassa mittakaavassa.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Snakster
Se, että tuhannet teinit saavat hyvät kiksit Tuiskun musiikista on mielestäni jo sinänsä arvokas asia eikä sitä arvoa syö mahdollinen laskelmointi tuotteen takana. Näinpä ollen jos ihmiset ostavat ja kuuntelevat Tuiskun levyjä sankoin joukoin ja nauttivat kuulemastaan, on kyseessä yhteiskunnallista lisäarvoa tuottava tuote, jonka hyvyyteen ei vaikuta pätkän vertaa kenenkään tuiskuvihaajan mielipide.

Eikä pidä myöskään unohtaa sitä, että monelle lapsoselle Tuiskun diggailu saattaa olla ensimmäinen askel matkalla kohti syvempää perehtymistä musiikkiin ja sen historian saatossa merkittäviksi osoittautuneisiin artisteihin. Kai meistä jokainen on herkässä varhaisteini-iässä fanittanut jotain myöhemmin hieman hävettävältä tuntuvaa? Miksi nämä Tuisku-tenavat olisivat jotenkin huonompia tulevaisuutensa kanssa?

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua säälitti aivan kamalasti kun pienet 8-vuotiaat tytöt itki vanhempiensa sylissä kun eivät nähneet Antin esiintymistä.

Lapsuuteen/nuoruuteen kuuluu esimerkiksi söpöjen poikien fanittaminen, on tässä itse kukin kirkunut kurkkunsa käheäksi Backstreet Boysien ym konserteissa. Se kuuluu nimenomaan teinityttöjen elämään ja on ihmeellistä jos joku ei sitä käsitä.

Musiikkimaku on yksilöllinen eikä sitä edes tarvitse selittää kenellekään. Minulla saattaa olla playlistillä samaan aikaan NSynciä, Black Sabbathia, Sibeliuksen viulukonserttoa ja räppiä. Ne kaikki ovat minun mielestäni hyviä eikä kukaan voi absoluuttisena totuutena sanoa että joku noista olisi täyttä paskaa. Mielipiteenä sen voi toki sanoa.

Se ei varmaan keneltäkään ole pois, jos Antti Tuisku menestyy ja monet pienet tytöt saavat nauttia hänen musiikistaan ja fanittamisestaan. Antti saa tehdä sitä mitä hän yli kaiken rakastaa, eli esiintyä. En tajua miksi tätä ei hänelle voisi suoda. Teidän ei tarvitse lukea Antti Tuiskuun liittyviä juttuja, jos telkkarista tai radiosta tulee Tuiskua, voitte aina vaihtaa kanavaa. Ihmeellistä kuinka aikuiset ihmiset voivat joskus olla näinkin lapsellisia.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Ei se ollut sarkasmia. Pointtini tarkennettuna menee niin, että koska musiikissa, kuten muissakaan taiteissa, ei voi olla absoluuttisen hyvän tai huonon käsitettä, ei musiikkia myöskään voi arvottaa absoluuttisesti hyvään tai huonoon. Se, että tuhannet teinit saavat hyvät kiksit Tuiskun musiikista on mielestäni jo sinänsä arvokas asia eikä sitä arvoa syö mahdollinen laskelmointi tuotteen takana. Näinpä ollen jos ihmiset ostavat ja kuuntelevat Tuiskun levyjä sankoin joukoin ja nauttivat kuulemastaan, on kyseessä yhteiskunnallista lisäarvoa tuottava tuote, jonka hyvyyteen ei vaikuta pätkän vertaa kenenkään tuiskuvihaajan mielipide.

Tartuin tuohon "massat eivät voi olla väärässä" -heittoon lähinnä historiallisin perustein, jotka eivät liity musiikkibisnekseen.

Mutta ostakoot teinitytöt ja kaikki muutkin sitä musiikkia mistä tykkäävät, oli se kuinka paskaa tahansa. Onhan se sääli, että massiivinen markkinointikoneisto pystyy tekemään tuotteita, jotka lyövät varmasti läpi tietyillä tahoilla, täysin muilla kuin musiikillisilla elementeillä. Ja näillä tuotteilla pystytään takomaan rahaa, joka on tavallaan pois "oikeilta" artisteilta.

Mutta jos jotkut saavat näistä sitten jotain elämyksiä, ja yhteenkuuluvuuden tunnetta muiden ikätovereiden kanssa (koska onhan näissä kyse myös muoti-ilmiöistä, halutaan digata samasta artistista kuin kaveritkin), niin siitä vaan.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Jermu
Onhan se sääli, että massiivinen markkinointikoneisto pystyy tekemään tuotteita, jotka lyövät varmasti läpi tietyillä tahoilla, täysin muilla kuin musiikillisilla elementeillä. Ja näillä tuotteilla pystytään takomaan rahaa, joka on tavallaan pois "oikeilta" artisteilta.

Toisaalta näillä markkinointikoneiston takomilla rahoilla pystytään myös rahoittamaan "oikeiden", "epäkaupallisempien" artistien levyjen tekemistä ja julkaisemista. Ainakaan Suomen oloissa levy-yhtiöiden tuotantopäälliköt eivät ole yksinomaan kyynisiä kakkiaisia, vaan musiikkia ja sen tekijöitä arvostavia tyyppejä, joista monella on jopa "epäkaupallisen" musiikintekijän tausta.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Osaan imitoida Antti Tuiskun laulua ja liikehdintää niin huvittavasti,että kaikki perheeni 7-11 v. lapset vaativat esityksiä jatkuvasti,tai ainakin ikähaarukaan alapään jalkapalloilevat pikkupojat.Myönnettäköön,että perheen yli 10-vuotiaat tytöt ovat toivoneet,ettei esityksiä olisi hänen ikätovereidensa läsnäollessa.

Perheen 35-40 v.naiset hymähtelevät koko touhulle,kuten aina.
Pulloja esityksiin ei juurikaan liity viime perjantaita lukuunottamatta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy