Viestin lähetti InSideHockey
Antin kova kohtalo ottaa koville.
Linkistä löytyy sata miljoonaa kauhistunutta
Viestin lähetti pancor
Kerrassaan sydäntäriipaisevaa tekstiä. Ei voi muuta sanoa.
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Ehkä minulla on ollut liian vähän leluja pentuna, mutta pettynyt pikkulapsi on yksi surkeimmista näyistä jonka tiedän. Tuisku ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta on kakaroillakin oikeus nauttia elävästä musiikista.
Siinä että heitetään pullolla ei ole mitään huvittavaa(vaarallista touhua niin kuin moni tänne kirjoittava näyttää tietävän),minun mielestä huvittavaa on se,että se oli nimenomaan "huisku",jota heitettiin pullolla.Pennut keksineet äärimmäisen tavan ilmaista suuressa osassa suomalaisia vallitsevan antituisku mielipiteen.C'mon moniko teistä ei todella tuntenut pientä mielihyvää siitä että tuolle esipissisten maailman sankarille tapahtui vihdoinkin pientä negaa.Tapa oli todellakin äärimmäinen,parempi olisi ollut vaikka jättimäinen lakana varustettuna kännissä keksityllä sloganilla Tuiskun huonoudesta,sen jälkeen Seiskaan iso aukeaman juttu,jossa lakana näkyisi ja Tuiskun tilitykset ettei kaikki ehkä pidäkään hänestä....(esimerkiksi)
Minä vain en osaa asettua sen pienen ihmisen asemaan koska
-En tunne minkäänlaista respektiä artistia kohtaan
-En omaa pientä jälkikasvua,joka olisi hurmiossa tähän artistiin
Se,että jotain Rasmuksen laulajaakin on aikanaan heitetty veitsellä,on täysin eri asia,vaikka hekin pissiksien suosikkeja ovat.Rasmus ei kuitenkaan ole samanlainen rahastus mielessä tehty kokoonpano,kuin tuo wonderboy Tuisku.
Huoh,eniweis,ainakin minun päivääni tuo tapaus toi humoristisen lisämausteen.Kaikista artisteista,mitä tässäkin maassa on,sen piti olla juuri Tuisku,keneen tälläinen julmuus kohdistui...
Strike or out? That's up to you..
Viestin lähetti Messenger
Siinä että heitetään pullolla ei ole mitään huvittavaa(vaarallista touhua niin kuin moni tänne kirjoittava näyttää tietävän),minun mielestä huvittavaa on se,että se oli nimenomaan "huisku",jota heitettiin pullolla.Pennut keksineet äärimmäisen tavan ilmaista suuressa osassa suomalaisia vallitsevan antituisku mielipiteen.C'mon moniko teistä ei todella tuntenut pientä mielihyvää siitä että tuolle esipissisten maailman sankarille tapahtui vihdoinkin pientä negaa.Tapa oli todellakin äärimmäinen,parempi olisi ollut vaikka jättimäinen lakana varustettuna kännissä keksityllä sloganilla Tuiskun huonoudesta,sen jälkeen Seiskaan iso aukeaman juttu,jossa lakana näkyisi ja Tuiskun tilitykset ettei kaikki ehkä pidäkään hänestä....(esimerkiksi)
Minä vain en osaa asettua sen pienen ihmisen asemaan koska
-En tunne minkäänlaista respektiä artistia kohtaan
-En omaa pientä jälkikasvua,joka olisi hurmiossa tähän artistiin
Se,että jotain Rasmuksen laulajaakin on aikanaan heitetty veitsellä,on täysin eri asia,vaikka hekin pissiksien suosikkeja ovat.Rasmus ei kuitenkaan ole samanlainen rahastus mielessä tehty kokoonpano,kuin tuo wonderboy Tuisku.
Huoh,eniweis,ainakin minun päivääni tuo tapaus toi humoristisen lisämausteen.Kaikista artisteista,mitä tässäkin maassa on,sen piti olla juuri Tuisku,keneen tälläinen julmuus kohdistui...
Strike or out? That's up to you..
Viestin lähetti Timi
Oma musiikkimakuni on aivan jotain toista kuin nämä antti tuiskut, mutta ei minulle tulisi mieleenikään mennä osoittamaan mieltäni tuonne lavan eteen, eikä minulle riitä ymmärtämystä niille, ketkä näin tekevät tai heitä puolustelevat....
Tähdennettäköön kerran vielä, että en ole mikään Tuisku-fani, pidän hänen levyään jokseenkin surkuhupaisana tekeleenä, mutta jos joku diggaa siitä, niin so be it. Säälittävää on lähinnä, että kyseinen artisti herättää tuollaisia reaktioita.
Viestin lähetti TommyT
Oikeasti, kuinka mies, joka diggailee esimerkiksi Replay-levysarjasta voi vinoilla kenellekään noilla argumenteilla? Katsohan sitä levyhyllyäsi Arnold ja puhu sitten yhden hitin tuotteista, leikkamisista ja liimaamisista, sekä naisvokalistien ulinasta..:D
Näen musiikkimakusi ja tämän Antti Tuisku-disautuksesi välillä suhteellisen ison ristiriidan.
-TommyT-
Viestin lähetti Lakaisija
Arnold on Porin oma Antti Tuisku, eikä hänen auktoriteettiaan kyseenalaisteta.
Viestin lähetti TommyT
Oikeasti, kuinka mies, joka diggailee esimerkiksi Replay-levysarjasta voi vinoilla kenellekään noilla argumenteilla? Katsohan sitä levyhyllyäsi Arnold ja puhu sitten yhden hitin tuotteista, leikkamisista ja liimaamisista, sekä naisvokalistien ulinasta..:D
Näen musiikkimakusi ja tämän Antti Tuisku-disautuksesi välillä suhteellisen ison ristiriidan.
-TommyT-
Tuossahan tämän ketjun viihdearvo onkin kiteytettynä. Makuasioiden suhteellisuuden ja "antaa kaikkien kukkien kukkia" -ideologian suurin puolestapuhuja avaa ketjun jostain "keinotekoisesta" itseään ärsyttävästä artistista. Kai sulla Arnold joku Tatu soi avausviestiä kirjoittaessa taustalla?Viestin lähetti TommyT
Viestin lähetti Holocaust
Energia siirtyy huomion suuntaan. Siinäpä sitä nyt pohditaan tätä maailman "suurinta" epäkohtaa => niinpä tämä pullojen heitto on tärkeämpi kuin esim. Afrikan aids- tai malariaongelma.
Viestin lähetti Snakster
Massat eivät ole koskaan väärässä.
Viestin lähetti Jermu
Olihan viestisi sarkasmia? Oletan, että oli pakko olla, joten turha mitään sitten vastatakaan. Pelottavaa sen sijaan, että joku oikeasti voi ajatella noin.
Viestin lähetti Snakster
Se, että tuhannet teinit saavat hyvät kiksit Tuiskun musiikista on mielestäni jo sinänsä arvokas asia eikä sitä arvoa syö mahdollinen laskelmointi tuotteen takana. Näinpä ollen jos ihmiset ostavat ja kuuntelevat Tuiskun levyjä sankoin joukoin ja nauttivat kuulemastaan, on kyseessä yhteiskunnallista lisäarvoa tuottava tuote, jonka hyvyyteen ei vaikuta pätkän vertaa kenenkään tuiskuvihaajan mielipide.
Viestin lähetti Snakster
Ei se ollut sarkasmia. Pointtini tarkennettuna menee niin, että koska musiikissa, kuten muissakaan taiteissa, ei voi olla absoluuttisen hyvän tai huonon käsitettä, ei musiikkia myöskään voi arvottaa absoluuttisesti hyvään tai huonoon. Se, että tuhannet teinit saavat hyvät kiksit Tuiskun musiikista on mielestäni jo sinänsä arvokas asia eikä sitä arvoa syö mahdollinen laskelmointi tuotteen takana. Näinpä ollen jos ihmiset ostavat ja kuuntelevat Tuiskun levyjä sankoin joukoin ja nauttivat kuulemastaan, on kyseessä yhteiskunnallista lisäarvoa tuottava tuote, jonka hyvyyteen ei vaikuta pätkän vertaa kenenkään tuiskuvihaajan mielipide.
Viestin lähetti Jermu
Onhan se sääli, että massiivinen markkinointikoneisto pystyy tekemään tuotteita, jotka lyövät varmasti läpi tietyillä tahoilla, täysin muilla kuin musiikillisilla elementeillä. Ja näillä tuotteilla pystytään takomaan rahaa, joka on tavallaan pois "oikeilta" artisteilta.