Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Gay-ikoni" pullosateessa
TIMI!
Et millään jaksaisi kaivaa sitä hernettä sieltä sieraimestasi.
Miten se,että minua on huvittanut pissis-idolin keikan keskeytyminen pullojen heittelyn takia on johtanut siihen,että minulla on määräävä asema valita esiintyvät artistit.En ole tietääkseni sanonut missään kenen musiikki on suvaittavaa ja kenen ei.Missä olen kehoittanut tai antanut edes jotain sen suuntaista kommenttia,mikä oikeuttaisi riehumaan kenen tahansa artistin keikalla.Ota nyt hyvä mies se silmä käteen ja perustele pointtisi edes jollain järkevällä tavalla.
Vähän näyttää siltä,että sinulla on se pissis hukassa ja yrität epätoivon vimmalla todistaa olevasi,et ehkä fani,mutta Tuiskun kannattaja kuitenkin (ei siinäkään mitään vikaa ole,saat kyllä minun puolestani olla ihan mitä haluat mutta älä sekoita meitä muita siinä samalla,kun mietit paikkaasi maailmassa) saadaksesi hänet takaisin.
[/B][/QUOTE]Viestin lähetti Timi
Pahoitteluni koko quotesta, mutta en oikein pystynyt rajaamaan yhtään osaa pois tästä sinun viestistäsi.
Rehellisesti sanottuna tuo koko sinun kirjoituksesi on mielestäni silkkaa paskaa. Mikä siinä on Antissa on nyt niin perseestä, että oikeuttaa menemään riehumaan miehen keikalle? Oma musiikkimakuni on aivan jotain toista kuin nämä antti tuiskut, mutta ei minulle tulisi mieleenikään mennä osoittamaan mieltäni tuonne lavan eteen, eikä minulle riitä ymmärtämystä niille, ketkä näin tekevät tai heitä puolustelevat. Vaikka kyseessä ei olisi edes artistiin kohdistunut fyysinen hyökkäys, niin mikä oikeus sinulla tai jollain muulla on määritellä, mikä musiikki on liian kaupallista ja mennä sitten terrorisoimaan artistin konserttia? Jos Tuiskun musiikilla on kysyntää, on hänellä oikeus myös esiintyä. Miten se on sinulta tai näiltä idiooteilta, jotka heittävät pulloja, millään lailla pois?
Se, että musiikin kaupallisuus on jotenkin se aste, millä pitäisi määritellä kuka saa esiintyä. Hohhoijaa... tässä mennään sitten siihen, että mihin sinä hyvä messengerimme, vetäisit viivan, kuka saa esiintyä, kuka ei... siis mikä olisi kaupallisuudessa liian pitkälle mennyttä ja mikä ei?
Kait minua vituttaa vaan se, että täällä ja muualla on porukkaa, ketkä sanovat, mikä musiikki on suvaittavaa, mikä ei. Tähdennettäköön kerran vielä, että en ole mikään Tuisku-fani, pidän hänen levyään jokseenkin surkuhupaisana tekeleenä, mutta jos joku diggaa siitä, niin so be it. Säälittävää on lähinnä, että kyseinen artisti herättää tuollaisia reaktioita. Lieneekö kyseinen Tuisku vienyt sen oman pissiksen...? [/B]
TIMI!
Et millään jaksaisi kaivaa sitä hernettä sieltä sieraimestasi.
Miten se,että minua on huvittanut pissis-idolin keikan keskeytyminen pullojen heittelyn takia on johtanut siihen,että minulla on määräävä asema valita esiintyvät artistit.En ole tietääkseni sanonut missään kenen musiikki on suvaittavaa ja kenen ei.Missä olen kehoittanut tai antanut edes jotain sen suuntaista kommenttia,mikä oikeuttaisi riehumaan kenen tahansa artistin keikalla.Ota nyt hyvä mies se silmä käteen ja perustele pointtisi edes jollain järkevällä tavalla.
Vähän näyttää siltä,että sinulla on se pissis hukassa ja yrität epätoivon vimmalla todistaa olevasi,et ehkä fani,mutta Tuiskun kannattaja kuitenkin (ei siinäkään mitään vikaa ole,saat kyllä minun puolestani olla ihan mitä haluat mutta älä sekoita meitä muita siinä samalla,kun mietit paikkaasi maailmassa) saadaksesi hänet takaisin.