Entäs jos mä laittaudun nätiksi...meikit, hameet ja kaikki...? Vähän niin ku Beecher Kylmässä Ringissä.
Tämä on pakko nähdä ;) jos jatkoille mukaan eksyn, niin ääni mökkeilylle!
Entäs jos mä laittaudun nätiksi...meikit, hameet ja kaikki...? Vähän niin ku Beecher Kylmässä Ringissä.
Ravintolassa istuminen ja seurustelu siellä taas nappaa.
Ravintolassa istuminen ja seurustelu siellä taas nappaa. Porukalla Tampereelle syömään ja siitä eteenpäin koko porukka jonnekin yöhön. Ihanteellista olisi jos jollain on suhteita johonkin baariin, josta ois mahdollisuus varata pöytää kuten Kumikannun jälkeen.
Kai siellä on musiikkia tarjolla että voidaan pistää jalalla koreasti, Lenillä on vientiä.
Tanssitaitoni on kaameat, humaltuneena hirvittävät. Onneksi olen varsin kevyt ettei partnerin varpaat ole pahemmin vaarassa.Lupaan vaikka laulaa sujuvasti nuotin vierestä jos tämä tapahtuu.
Transu Lenin kanssa putkassa.
Yhdyn kyllä täysin kentsuun.
Yhtäkkiä tuntuu, että en tunnekkaan tätä porukkaa kovin hyvin.
Mulla saattaisi olla. Voisin selvitellä asiaa, jos "kaikille" sopii? Mitään en kuitenkaan lupaa, kyseessä on sama tuttu, jonka Helsingissä sijaitsevaan baariin piti mennä saunomaan Kumikannun jälkeen, eli saattaapi olla peruutuksesta vähän nyreissään...
Yhtäkkiä tuntuu siltä, että en välttämättä haluakkaan sitä mökkimajoitusta.
Mitäs gay-baareja Tampereella muuten on?
Blue Oyster Bar on ainakin yksi, jossa olen piipahtanut. Olin liikkeellä vaimoni pikkusiskon kanssa eli turha vetää tähän "Len is real gay"-korttia. Pieni mutta erittäin homoinen paikka. Julkihinuri Gekko tuolla luuraa vakituisesti.
Blue Oyster Bar on ainakin yksi (--) Pieni mutta erittäin homoinen paikka.
Blue Oyster Bar on ainakin yksi, jossa olen piipahtanut. Olin liikkeellä vaimoni pikkusiskon kanssa
Pakko vetää tää tähän, anteeksi, kumpi olet?? (linkissä kyseisen ravintolan mainosvideo
Pakko vetää tää tähän, anteeksi, kumpi olet?? (linkissä kyseisen ravintolan mainosvideo
Ihan näin vain innokkaana sivustaseuraajana kysäisisin, että tarttisitteko te kokenutta huoltajaa/kirjuria/pyyhepoikaa/maskottia mukaan häärimään? Ihan vain sillä, kun kiinnostusta olisi Jatkiksesta tavata vihdoin hieman muitakin, kuin muutamat tuntemani Kerhofanit(Ei sillä, että heissä mitään vikaa olisi, kaikinpuolin A-luokan ihmisiä).
Minä olen myös vapaaehtoinen tuonne toimitsija-aitioon, mikäli en pelaamaan tai valmentamaan pääse. Kaikki hommat sielläkin käyvät. Pelaamaan kuitenkin tulen ehdottomasti jos vain mukaan mahtuu.Viime vuonna toimitsija-aitiossa oli liian vähän porukkaa, joten eiköhän sinne ensi vuonnakin mahdu. Kirjurin tittelin olen itseoikeutetusti varannut itselleni, mutta puolestani olet tervetullut hoitelemaan kelloa, musalaitteita tai kuulutuksia - tai vaikka toiseksi kirjuriksikin, jos muihin hommiin saadaan riittävästi porukkaa =)
Ja jos ei mihinkään hommiin mahdu mukaan, niin taidanpa tulla ihan yleisöksi paikalle huutelemaan :)
Viime vuonna toimitsija-aitiossa oli liian vähän porukkaa, joten eiköhän sinne ensi vuonnakin mahdu. Kirjurin tittelin olen itseoikeutetusti varannut itselleni, mutta puolestani olet tervetullut hoitelemaan kelloa, musalaitteita tai kuulutuksia - tai vaikka toiseksi kirjuriksikin, jos muihin hommiin saadaan riittävästi porukkaa =)
Minä olen myös vapaaehtoinen tuonne toimitsija-aitioon, mikäli en pelaamaan tai valmentamaan pääse. Kaikki hommat sielläkin käyvät.
Ja jos ei mihinkään hommiin mahdu mukaan, niin taidanpa tulla ihan yleisöksi paikalle huutelemaan :)
Voit huudella sitten katsomosta mulle että "Miks sulla on tyttöjen tukka!!??". Etten kuule sitä pelkästään omasta vaihtoaitiosta.. :)
Kuulostaa oikein hyvältä. Kellosta olen jo oppinut sen ison ja pienen viisarin merkityksen, ainoastaan se kaikista pienin tikku, mikä liikkuu tosi nopeasti, tuottaa hieman ongelmia. Myös nuo musiikkivehkeet uskon, että pystyn hoitamaan. Itse pelikentälle ei taas ole minkäänlaista hinkua päästä säheltämään.
EDIT: Niin ja ovatko nuo lievästi "hintahtavat" taipumukset jonkinlainen edellytys osallistumiseen?