Tässä otsikossa sumplitaan JWC 2010-juttuja (ei vielä ilmoittauduta)

  • 24 733
  • 239
Tila
Viestiketju on suljettu.

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Entäs jos mä laittaudun nätiksi...meikit, hameet ja kaikki...? Vähän niin ku Beecher Kylmässä Ringissä.

Tämä on pakko nähdä ;) jos jatkoille mukaan eksyn, niin ääni mökkeilylle!
 

Nokkis

Jäsen
Ravintolassa istuminen ja seurustelu siellä taas nappaa.

Sinkkumiehet täällä juhisee :) Itselläni on täysin päinvastoin. Ravintolassa istuminen ei jaksa kiinnostaa pätkääkään. Ainoa hyvä puoli ravintolajatkoissa olisi se, että pääsen siitä kotiin sitten yöksi. Viimeksi JWC:n jatkoilla vaan kävi niin, että porukka räjähti toisessa paikassa pitkin pubia, enkä usko minkään valtakunnan pöytävarauksien muuttavan tätä mihinkään. Blizikin on sellainen vipinäkinttu ettei sitä saa pysymään aloillaan muulla kuin raudoittamalla se johonkin pöytään kiinni.

Sorry, kunhan nyt "teilailen" :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Entäs jos mä laittaudun nätiksi...meikit, hameet ja kaikki...? Vähän niin ku Beecher Kylmässä Ringissä.

Hemmetti, mulla on liian hyvä mielikuvitus. Puskee vohvelit kurkkuun takaisin, jotka juuri söin.

Haiskahtaako tää sitten baari-illalle, syömisen jälkeen toki.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ravintolassa istuminen ja seurustelu siellä taas nappaa. Porukalla Tampereelle syömään ja siitä eteenpäin koko porukka jonnekin yöhön. Ihanteellista olisi jos jollain on suhteita johonkin baariin, josta ois mahdollisuus varata pöytää kuten Kumikannun jälkeen.

Mulla saattaisi olla. Voisin selvitellä asiaa, jos "kaikille" sopii? Mitään en kuitenkaan lupaa, kyseessä on sama tuttu, jonka Helsingissä sijaitsevaan baariin piti mennä saunomaan Kumikannun jälkeen, eli saattaapi olla peruutuksesta vähän nyreissään...
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Entäs jos mä laittaudun nätiksi...meikit, hameet ja kaikki...? Vähän niin ku Beecher Kylmässä Ringissä.

Entäs jos mä sitten laittaudun Adebisiksi? Voidaan heilastella ja pudotella saippuoita puolin ja toisin... Siinä olisi Jalluille käyttöä kyllä, sekä nesteenä että lehtenä.

Kai siellä on musiikkia tarjolla että voidaan pistää jalalla koreasti, Lenillä on vientiä.

Lupaan vaikka laulaa sujuvasti nuotin vierestä jos tämä tapahtuu.

Paikasta sekä illanvietosta; mulle aivan yks hailee missä ollaan, mökki, hotelli, baari tai Transu Lenin kanssa putkassa. Kuhan ollaan kimpassa, koska tällä kertaa lupaan pyhästi olla koko illan seurassanne kunnes jallu vie ukon unille
 

tutzba

Jäsen
Yhdyn kyllä täysin kentsuun. Jos Leni lupaa olla tarjolla koko illan, se on ihan sama missä sitä iltaa loppujen lopuksi viettää.

Suomalainen mies on kaunis - varsinkin minihameessa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mulla saattaisi olla. Voisin selvitellä asiaa, jos "kaikille" sopii? Mitään en kuitenkaan lupaa, kyseessä on sama tuttu, jonka Helsingissä sijaitsevaan baariin piti mennä saunomaan Kumikannun jälkeen, eli saattaapi olla peruutuksesta vähän nyreissään...

Piti vielä tulla täsmentämään, että tarkoitin tuolla siis sanoa, että selvittelen asiaa, jos se kaikille sopii. Siis se selvittely, ei mikään varaaminen, mutta ihan vaihtoehdoksi.

Yhtäkkiä tuntuu siltä, että en välttämättä haluakkaan sitä mökkimajoitusta.

Yhtäkkiä tuntuu siltä, että en välttämättä olekaan HC:tä raivoisasti suojeleva cougar-emo, vaan homoemo. Mitäs gay-baareja Tampereella muuten on?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitäs gay-baareja Tampereella muuten on?

Blue Oyster Bar on ainakin yksi, jossa olen piipahtanut. Olin liikkeellä vaimoni pikkusiskon kanssa eli turha vetää tähän "Len is real gay"-korttia. Pieni mutta erittäin homoinen paikka. Julkihinuri Gekko tuolla luuraa vakituisesti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Blue Oyster Bar on ainakin yksi, jossa olen piipahtanut. Olin liikkeellä vaimoni pikkusiskon kanssa eli turha vetää tähän "Len is real gay"-korttia. Pieni mutta erittäin homoinen paikka. Julkihinuri Gekko tuolla luuraa vakituisesti.

Sittenhän on vielä Mixei ja Pink. Jaa mistä tiedän, miettikääpä sitä...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Blue Oyster Bar on ainakin yksi (--) Pieni mutta erittäin homoinen paikka.

Ainakaan kaupunkisuunnistuksen aikaan ei ollut paha. Pink on kuulemma sitten toinen.

Mutta tämä keskustelu meni pelottavalle linjalle.

EDIT. Ei siis sillä, että tässä peppuraiskausta pelkäisin, mutta onhan se nyt outoa, että näinkin hienoa tapahtumaa hahmottelevassa ketjussa puhutaan Lenistä naisten vaatteissa ja Tampereen homobaareista.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pakko vetää tää tähän, anteeksi, kumpi olet?? (linkissä kyseisen ravintolan mainosvideo

Kentsu otti poliisit puheeksi, pelastautukoon ken voi.

Leni, unohdit mainita, että osteribaarissa käy myös kaverisi Jethro. Siinäpä illaksi ohjelmaa, stand up ja turkulaisvitsejä viinan hinnalla.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ihan näin vain innokkaana sivustaseuraajana kysäisisin, että tarttisitteko te kokenutta huoltajaa/kirjuria/pyyhepoikaa/maskottia mukaan häärimään? Ihan vain sillä, kun kiinnostusta olisi Jatkiksesta tavata vihdoin hieman muitakin, kuin muutamat tuntemani Kerhofanit(Ei sillä, että heissä mitään vikaa olisi, kaikinpuolin A-luokan ihmisiä).
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ihan näin vain innokkaana sivustaseuraajana kysäisisin, että tarttisitteko te kokenutta huoltajaa/kirjuria/pyyhepoikaa/maskottia mukaan häärimään? Ihan vain sillä, kun kiinnostusta olisi Jatkiksesta tavata vihdoin hieman muitakin, kuin muutamat tuntemani Kerhofanit(Ei sillä, että heissä mitään vikaa olisi, kaikinpuolin A-luokan ihmisiä).

Viime vuonna toimitsija-aitiossa oli liian vähän porukkaa, joten eiköhän sinne ensi vuonnakin mahdu. Kirjurin tittelin olen itseoikeutetusti varannut itselleni, mutta puolestani olet tervetullut hoitelemaan kelloa, musalaitteita tai kuulutuksia - tai vaikka toiseksi kirjuriksikin, jos muihin hommiin saadaan riittävästi porukkaa =)
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime vuonna toimitsija-aitiossa oli liian vähän porukkaa, joten eiköhän sinne ensi vuonnakin mahdu. Kirjurin tittelin olen itseoikeutetusti varannut itselleni, mutta puolestani olet tervetullut hoitelemaan kelloa, musalaitteita tai kuulutuksia - tai vaikka toiseksi kirjuriksikin, jos muihin hommiin saadaan riittävästi porukkaa =)
Minä olen myös vapaaehtoinen tuonne toimitsija-aitioon, mikäli en pelaamaan tai valmentamaan pääse. Kaikki hommat sielläkin käyvät. Pelaamaan kuitenkin tulen ehdottomasti jos vain mukaan mahtuu.

Ja jos ei mihinkään hommiin mahdu mukaan, niin taidanpa tulla ihan yleisöksi paikalle huutelemaan :)
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viime vuonna toimitsija-aitiossa oli liian vähän porukkaa, joten eiköhän sinne ensi vuonnakin mahdu. Kirjurin tittelin olen itseoikeutetusti varannut itselleni, mutta puolestani olet tervetullut hoitelemaan kelloa, musalaitteita tai kuulutuksia - tai vaikka toiseksi kirjuriksikin, jos muihin hommiin saadaan riittävästi porukkaa =)

Kuulostaa oikein hyvältä. Kellosta olen jo oppinut sen ison ja pienen viisarin merkityksen, ainoastaan se kaikista pienin tikku, mikä liikkuu tosi nopeasti, tuottaa hieman ongelmia. Myös nuo musiikkivehkeet uskon, että pystyn hoitamaan. Itse pelikentälle ei taas ole minkäänlaista hinkua päästä säheltämään.

EDIT: Niin ja ovatko nuo lievästi "hintahtavat" taipumukset jonkinlainen edellytys osallistumiseen?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minä olen myös vapaaehtoinen tuonne toimitsija-aitioon, mikäli en pelaamaan tai valmentamaan pääse. Kaikki hommat sielläkin käyvät.

Hyvähyvä. Viime vuonna oltiin tosiaan Koon kanssa vähän helisemässä, kun meidän lisäksi toimitsija-aitiossa oli vain yksi paikallisvahvistus, kello tilttasi ja musalaitteet toimivat ajoittain ihan miten sattuu...

Ja jos ei mihinkään hommiin mahdu mukaan, niin taidanpa tulla ihan yleisöksi paikalle huutelemaan :)

Tuo on myös sallittua, jopa suotavaa.

Tosin jos paikalle saapuu puolet Jatkoajan kirjoittajista, jatkoille lähtevät tietysti ensisijassa pelaajat ynnä muu tiimi, ja sitten vasta mahdollisesti muut, jos mukaan mahtuu =)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voit huudella sitten katsomosta mulle että "Miks sulla on tyttöjen tukka!!??". Etten kuule sitä pelkästään omasta vaihtoaitiosta.. :)

Varo vaan, saatat kuulla sitä toimitsija-aitiostakin ;)

Kuulostaa oikein hyvältä. Kellosta olen jo oppinut sen ison ja pienen viisarin merkityksen, ainoastaan se kaikista pienin tikku, mikä liikkuu tosi nopeasti, tuottaa hieman ongelmia. Myös nuo musiikkivehkeet uskon, että pystyn hoitamaan. Itse pelikentälle ei taas ole minkäänlaista hinkua päästä säheltämään.

Musiikkivehkeiden hoitaminen vaatii sen verran, että osaa painaa play ja pause oikealla hetkellä, ja soittaa maalibiisin silloin kun on sen aika. Ei siis kovin vaikeaa - paitsi jos samaan aikaan pitää hoidella kelloa, laskea sekunteja kellon hajottua ja kirjata ylös noin sata maalia puolen minuutin aikana.

EDIT: Niin ja ovatko nuo lievästi "hintahtavat" taipumukset jonkinlainen edellytys osallistumiseen?

Tästä päättäköön Herr JWC Tutzba sekä kaikkien pervojen isä, äiti, serkku ja vävypoika Vanha Len.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös