Tässä otsikossa ei osata katsoa änäriä, ei osata treenata, ei tiedetä naisista...

  • 15 776
  • 73

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Periaatteessa kaikki tähän vastanneet (ei-asialliset, mukaan lukien minä) kuuluisi saada pelikieltoa tälle palstalle ja pitkään. Ehkä omalla kohdallani koko kirjoitusoikeuksien poistamista, toisille sitten vähemmän.

Pakko oli rikkoa tuota sanomistani, eli sovitaanko, että jatkossa kommentoin vain jotain asiallista? Seminin ylivoimapelaamista, jahka ensi kausi alkaa?

Washingtonin pelejä 4:n viime vuoden aikana seuranneena voin ainakin luetella edes pelaajia ulkoa. Ja tulihan sieltä kaikki konffivälieräpelitkin kateltua Tampaa vastaan ja vika peli Rangersia vastaan.

Eli ehkä ensi kaudella sitten uudestaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Periaatteessa kaikki tähän vastanneet (ei-asialliset, mukaan lukien minä) kuuluisi saada pelikieltoa tälle palstalle ja pitkään. Ehkä omalla kohdallani koko kirjoitusoikeuksien poistamista, toisille sitten vähemmän.

Pakko oli rikkoa tuota sanomistani, eli sovitaanko, että jatkossa kommentoin vain jotain asiallista? Seminin ylivoimapelaamista, jahka ensi kausi alkaa?

Tämä on siitä hyvä paikka, että voit pyytää itsellesi kirjoitusoikeuksien poistoa, joko kokonaan tai vaikkapa tänne vapaan puolelle, moderaattorit auttaa kun pistät heille yksityisviestiä. Ja aina voit testata raportoinnin tehoa, joka viestin tästä ketjusta raportoit modeille.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Itse epäilen jotain katkeroitunutta Jokeri-fania - onkos inttikaverin suosikkijoukkue jo tiedossa? Omituisia huveja ihmisillä. Mutta älköön kukaan heittäkö viimeistä kiveä, kai on vain höpsöyden aste-eroja, kun keskustelu-palstoille kirjoittelee näitä kuolemattomia viisauksia.
 

tutzba

Jäsen
HIFKin nähneenä voin todeta, että puheet rumasta ja ällöttävästä Frankensteinista ovat aikamoista liioittelua. Omasta mielestäni aivan normaalin näköinen mies, eli ongelmat ovat pään sisällä. HIFK -> hoitoon ja heti!

Edit: Niin se piti vielä sanoa, että ihan oikealta ihmiseltä vaikutti.
 
Viimeksi muokattu:

Fiiu

Jäsen
HIFKin nähneenä voin todeta, että puheet rumasta ja ällöttävästä Frankensteinista ovat aikamoista liioittelua. Omasta mielestäni aivan normaalin näköinen mies, eli ongelmat ovat pään sisällä. HIFK -> hoitoon ja heti!

Edit: Niin se piti vielä sanoa, että ihan oikealta ihmiseltä vaikutti.

Mitä, eikö kyse olekaan satuolennosta? Jumaliste, huikeeta settiä on änäripuolelle ladannut ja sen perusteella päättelin että eihän tää oo mahdollista. Epäilen että sen inttikaveri on kirjotellu noi jutut...
 

Bronco

Jäsen
HIFK: vastaus kaikkiin ongelmiisi on netin sulkeminen.

Poista itsesi Facebookista, pyydä käyttäjätunnustesi poistoa keskustelupalstoilta äläkä jätä nettimaailmaan mitään muutakaan syytä olla siitä riippuvainen. Aina löytyy tärkeämpää tekemistä kuin täällä hengailu.

Pian alat olla tyytyväisempi elämääsi ja se saa silmissäsi oikean merkityksen. Viikkojen jälkeen huomaat, että elämäsi on ollut koko ajan merkityksellistä myös muiden silmissä. Saat asioita aikaan ja tapaat uusia ihmisiä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tuo kaveri oli jo 16-vuotiaana muuttanut omaan asuntoon, itse kuukausi vaille 21. Tuossakin on jo niin selvä ero, että kuka on mies, kuka poika.

Eikös 21 ole kuitenkin Helsingissä+lähialueella melko normaali ikä muutolle omaan kämppään, olettaen ettei parisuhde tai opiskeluasunto ole vaihtoehto? Varmaan ~puolet omasta kaveripiiristäni muutti noihin aikoihin jos opiskelut jatkuivat amiksen/lukion jälkeen.

Eli itse vain olen äärettömän kateellinen niille ihmisille, ketkä oikeasti osaavat, kykenevät ja oikeasti ovat jotain, koska itse en vastaaviin asioihin kykene. Niin se vain menee.

Miksikään et tule, jos et jotain yritä. Ei tuo maaginen inttikaveri syntynyt ikuisen erektion kanssa tai oppinut paistamaan makkaraa vain syömällä mikropitsoja. Kaikki lähtee siitä, että tekee asioita ja tätä kautta oppii jotain. Oli se jotain sitten makkaran paisto, pillun nuoleminen tai oikean kampauksen löytäminen. Jos ei ekalla mene nappiin, niin mieti missä meni vikaan. Jos hörökorvien takia uuden hiustyylin jälkeen peilistä katsoo itse ET, ainakin tiedät mitä tyyliä välttää seuraavalla kerralla. Mene, tee ja opi. Jumalauta.

Jos et saa itseäsi edes yrittämään, vika löytyy siitä Kuhdan mainitsemasta esineestä, joka ei ollut Veetiltä saatu kolikko. Jos sinusta ei ole katsomaan peiliin, hakeudu ammattiauttajalle. Sille auttajalle maksetaan siitä ja ilmeisesti se on omalla alallaan vähintään samalla tasolla kuin inttikaverisi kapanossien ja hookoosinisten kanssa. Mene sen luokse ja anna sellaisen henkilön hoitaa ongelmasi, joka oikeasti osaa, kykenee ja oikeasti on jotain.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tuli tuossa kaupassa käydessäni sellainen mieleen, että kun nimeltämainitsematonjääkiekkoseuraakäyttävänimimerkki käyt seuraavan kerran kaupassa niin oikeasti kerro joku ihan pienen pieni vitsi tai tilannekoominen juttu. Voit asettaa vaikka itsesi naurunalaiseksi, jos opit nauramaan itsellesi niin sen jälkeen itsetuntosi on varmasti paljon paremmalla pohjalla. Ensi kerran ku menet kauppaan niin letkauta joku hyvä läppä siihen kassaneidille. Silloin on aivan sama vaikka olisit rumempi kuin mummon rullatuoli, mutta jos se kassaneiti edes hymyilee niin silloin voit onnitella itseäsi, että meni kyllä nappiin tuo homma! Älä kerro mitään kliseistä ja valmiiksi opeteltua letkautusta: "Ei ole nyt eskortti (S-kortti) mukana." "Itse en harrasta ollenkaan korttipelejä." Vaan siis joku tilanteeseen liittyvä. Esim. äsken kävin kaupassa niin siellä oli täynnä oleva punaisen ristin keräyslipas enkä saanut kolikkoa sisään niin heitin jotain siinä kassaneidille ja sain hymyn takaisin, tuli hyvä mieli.

Jos et uskalla sanoa muuta kuin että: "Terve, kiitos, en tarvitse kuittia." Niin silloin lähdetään ihan alkeista liikkeelle. Kävelet kassalle, tervehdit kassaa ja hymyilet suoraan silmiin katsoen. Kun saat kuitin (sinä kans otat sen) niin heität hymyn päälle ja katsot sitä kassaneitiä syvälle silmiin ja kiität. Onko vaikeaa? Ei pitäisi olla. Ainakin itselleni tulee asiakkaana mukava olo tuollaisesta, jos myyjä vastaa hymyyn. Ja mikäli olen itse siellä myyjänä niin kyllä se on mukava, kun joku neitokainen hymyilee ja kiittää. Mutta sillä ei ole väliä mitä se kassaneiti tuntee, kunhan sinä otat itseäsi niskasta kiinni ja hymyilet naisille asiakaspalvelutilanteissa. Onnistut kerran, onnistut toisen kerran ja sen jälkeen sulla alkaa olemaan silleen niinku homma hallussa aluksi. Ehkäpä uskallat puhua jollekin ihan muillekin naisille muuallakin kuin on pakko.

Tähän jos jonkun tekosyyn heität niin en ymmärrä enää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Älä kerro mitään kliseistä ja valmiiksi opeteltua letkautusta: "Ei ole nyt eskortti (S-kortti) mukana."

Tuo kyllä toimii ainakin eräällä pienellä paikkakunnalla. Joskus vuosia sitten olimme kaverini anopin mökillä viettämässä viikonloppua. Toki olemme samalla mökillä tuonkin jälkeen vierailleet, mutta yksikään nainen ei meille ole tuon reissun jälkeen niin kauniisti hymyillyt, tai ylipäätään edes hymyillyt.
Taisimme siinä kolmantena aamuna herätä ja huomasimme, että oluet on vähissä. No eräs meistä joka puhalsi nollat (lintubongari) lähti sitten ajamaan meitä kauppaan. Saimme ostokset tehtyä ja nuori myyjätyttö kysyi sitä eskorttia. Yksi porukastamme kertoi parkkipaikalla odottavan Nissanin. Tyttöä nauratti, ja minulle on ihan sama nauroiko hän vitsille vai Nissanille, mutta vähemmän elähtäneet punkkarit olisivat todennäköisesti saaneet hyvinkin leveää hymyä.

Kannattaa siis mennä Uuraisille, jos haluaa selvinpäin olevalta naiselta saada huonoilla vitseillä.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis

Kassaneideistä => vetäiseppäs kuule sen kiitoksen perään se nimi siitä nimilapusta (joka on suurella osalla niitä kassaneitejä paidassa roikkumassa) niin hymy on kohtuu taattu! Kiitos "Mervi" ja hymy päälle...
 
. Saimme ostokset tehtyä ja nuori myyjätyttö kysyi sitä eskorttia. Yksi porukastamme kertoi parkkipaikalla odottavan Nissanin. Tyttöä nauratti, ja minulle on ihan sama nauroiko hän vitsille vai Nissanille, mutta vähemmän elähtäneet punkkarit olisivat todennäköisesti saaneet hyvinkin leveää hymyä.

Tämä vitsi ei ole oikein koskaan auennut, siis kun suomessa ollaan niin S-kortti mielistäni lausutaan äs-kortti, eikä es-kortti. Vai onko tässä kyse jostain slangista/murteesta jota en ymmärrä?

"Löytyykö äs-korttia (S-korttia)?
"eiku mazda."
"HOHHOHOHOHOOH"

Mitä vittua.

Aa, Bee, Cee, Dee, Ee, äF, Gee, Hoo, Ii, Jii, Koo, äL, äM, äN, Oo, Pee, kuu, äR, äS, Tee, Uu, Vee, tupla-v, äX, Yy, Zeta, Åö, Ää, Öö.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kassaneideistä => vetäiseppäs kuule sen kiitoksen perään se nimi siitä nimilapusta (joka on suurella osalla niitä kassaneitejä paidassa roikkumassa) niin hymy on kohtuu taattu! Kiitos "Mervi" ja hymy päälle...

Tai kun neiti kysyy maksatteko kortilla niin vastaat että eikun luonnossa ja teet samalla sormilla ruuvi ja mutteri-liikettä. Tilannetta voi vielä parantaa ostamalla pelkästään banaaneja ja karjalanpiirakoita.
 
Tämä vitsi ei ole oikein koskaan auennut, siis kun suomessa ollaan niin S-kortti mielistäni lausutaan äs-kortti, eikä es-kortti. Vai onko tässä kyse jostain slangista/murteesta jota en ymmärrä?

Alunperin minä ainakin kuulin tämän jutun joskus seitsemän vuotta sitten mustalaisvitsinä. Tumman heimon suuhun saattaisikin tuo "es-kortti" sopia, mene ja tiedä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiedän erään, joka ei enää saa kirjoittaa erään keskustelupalstan erääseen osioon. Kyllä se nyt varmaan tuntee olevansa paska, kun ei vaan osaa!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En vaan kykene kirjoittamaan puhekielellä mitään, vaan käytän pelkästään kirjakieltä. Olen luopio enkä osaa mitään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen jo vuosia kateellisena katsellut ihmisiä, joilla riittää pitoa kengissä niin paljon, että he voivat juosta jopa jäisellä tiellä kaatumatta. Omaan huonon tasapainon ja vaikka kenkieni pohjassa olisi millaiset kuvioinnit tahansa, en vaan osaa luottaa kenkieni tarjoamaan pitoon.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Olen jo vuosia kateellisena katsellut ihmisiä, joilla riittää pitoa kengissä niin paljon, että he voivat juosta jopa jäisellä tiellä kaatumatta. Omaan huonon tasapainon ja vaikka kenkieni pohjassa olisi millaiset kuvioinnit tahansa, en vaan osaa luottaa kenkieni tarjoamaan pitoon.
Omien kokemuksieni mukaan jäisellä tiellä on helpompi juosta kuin kävellä. Kävellen lipsuu koko ajan, mutta juostessa homma menee sillä Tamin kuuluisalla "momentumilla" varsin mallikkaan helposti. Toki sitten on eri asia, jos pitää pysähtyä/vaihtaa suuntaa nopeasti.

Minähän taas en oikein osaa luistella. Ahkerasti kuitenkin harjoittelen, äskenkin kävin taas vain kahdeksan vuoden tauon jälkeen jäällä. Eihän tuosta oikein mitään tullut. Hädin tuskin osaan sirklata. Siis eteenpäin, taaksepäin tuo on täysi mahdottomuus. Inttikaveri olisi heitellyt kolmoislutzeja päntiönään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös