Tässä otsikossa ei osata katsoa änäriä, ei osata treenata, ei tiedetä naisista...

  • 15 783
  • 73

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Onko troilli sama asia kuin trooli? Olen katsonut usean vuoden ajan satamassa noita troll...ööh troolien viivelähtöjä. Olen tullut siihen tulokseen, että en hae apua. En muuten hahmota pelaajia, pelitapaa ja sitä, että oliko veto hyvä vai ei? Pääseekö näillä meriiteillä valmentamaan vaikka ei ole yhtä hyvä kuin yyberalfaurosinttikaveri? Kiihottaako ketään vartijan uniformu, joka on seksikkäämpi yh-naisopen mieletä kuin koulunkäyntiavustajan uniformu?!

Oletko jotain syystä? Täh? Minä en tunne Crosbyä jäällä enkä myöskään tv-sarjassa. Apua en muuten hae.

PS. laatunainen kelpaisi...
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Änärin oikein seuraaminen on helvetin vaikeaa. Pitäisi jaksaa ostaa kaikenmaailman kaapelit ja nettistreamit. Ja sitten vahdata niitä lähes joka yö. Väsymyksellä hankituilla porttilatason silmäpusseillä sitten lukea päivän mittaan kaikkien jenkkitoimittajien twittarit, tutkia ECHL-affiliaten depth charteja, haukkua seuran omistajat ja kinastella toisten änärifanien kanssa vuoden 2002 draftin tasosta. Ja sitä kertaalleen valittua joukkuetta pitäisi sitten kannattaa 80 yötä kaudessa plus pleijarit vaikka edellinen kannu on tullut silloin kun isä ajoi ekaa kertaan teiniviiksiään.

Itse en vaan osaa ja jaksa, ja sen takia en voi hehkuttaa jos Bruinsit vie tänä vuonna kannun. Inttikaveri on osannut ja jaksanut, oon kyllä kade.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin, toisissa miehissä vain on niitä naisia ja muutenkin ihmisiä miellyttäviä ominaisuuksia kuin toisissa. Se vain on karu fakta.

Mutta sitten kun huomaa että itse onkin täysin päinvastainen ja alkaa olemaan kateellinen ja katkera siitä jollekkin toisentyyppiselle miehelle. Kun se vain on fakta, että joillakin miehillä niitä ominaisuuksia on enemmän kuin muilla ja sitä kautta niitä ihmisuhteitakin aika paljon enemmän.

Itse asiassa tuo tyyppi oli se, kenen kautta huomasin, minkälainen haluan olla. Koska olen itse joutunut kärsimään oikeastaan koko elämäni siitä, että pidetään yleisesti tyhmänä, rumana, jne. Niin sitä kautta on vain alkanut miettimään omaa itseään.

Tuo armeija olikin se paikka, jossa se herääminen tapahtui. Koskaan ennen en ollu kiinnittänyt niin huomiota tyhmyyteeni, ulkonäkööni, jne. Olen vain niellyt sen hiljaa mielessä. On sitten kyse ollut koulusta, työpaikoista, opiskelupaikoista, armeijasta, ihan mistä vain, niin mikään ei ole mennyt hyvin. Aina on tullut sanomista, paskaa niskaan, yms. esim. tyhmyydestä. Ihan missä tahansa.

Noiden asioiden takia en kyennyt edes armeijaa suorittamaan kunnolla, kun tavarat olivat jatkuvasti hukassa, enkä yksinkertaisesti kyennyt huolehtimaan itsestäni. Jatkuvasti päivästä toiseen kaikkia muita jäljessä. Minä olin se, ketä aina tyrin, unohtelin asioita, jne. Eipä mikään ihme, että muiden suhtautuminen oli mitä oli.

Nyt tuon intin jälkeen olen yksinkertaisesti alkanut miettimään asioita. Erosin työpaikaltani jatkuvien virheiden ja tyhmyyteni takia, en vain kestänyt enää olla siellä. Naisvaltainen ala ja vaikka kukaan ei asioista niin valittanutkaan, niin alkoi jo itse huomaamaan sen, että missä menee vikaan ja missä kohtaa sanoin jotain tyhmää. Kun aina joutuu ongelmiin omien tyhmien juttujen takia, niin ei vain enää jaksa.

Punttitreeniä olin vetänyt jo suurinpiirtein 2,5 vuotta, eikä oikein tuloksia tullut, niin lopetin senkin. Futiksen peluussa oli ongelmia alusta asti, enkä missään vaiheessa päässyt joukkueeseen sisälle. En jaksanut sitäkään enää reilun vuoden pelaamisen jälkeen.

Sama naisasioissa. Kun huomasi, että joku on noinkin paljon naisten mieleen, halusin ja haluan edelleen samaa. Vaikka tiedän ettei se olekkaan mahdollista. Tietyillä miehillä on mahdollisuus tuohon ja minä en kuulu niihin. Vain tietyillä miehillä on noin paljon noita ominaisuuksia, vaikka sitä tällä palstalla ei kukaan oikein myönnäkkään. Moni tällä palstallakin luulee, että kuka tahansa mies pystyy tuollaiseen, mutta totuus on jotain ihan muuta. Hyvin harvalla miehellä riittää naisia noin paljon kuin kyseisellä tyypillä.

Tuo kaveri oli jo 16-vuotiaana muuttanut omaan asuntoon, itse kuukausi vaille 21. Tuossakin on jo niin selvä ero, että kuka on mies, kuka poika.

Eli itse vain olen äärettömän kateellinen niille ihmisille, ketkä oikeasti osaavat, kykenevät ja oikeasti ovat jotain, koska itse en vastaaviin asioihin kykene. Niin se vain menee.

Ja tuohon aikaisempaan, niin kyllähän tuo kaveri paistoi leireillä makkaraa kaminan avulla. Veitsellä jopa leikkasi siihen ne viillot, itse vain kun viime kesänä makkaraa paistelin, niin jäipä viillot tekemättä. Suoraan vaan grillille. Siitäkin sitten taas huomautettiin, että oletko ikinä makkaraa paistellut. Harvemmin.

Eli tuokin juttu meni sitten taas osaavammalle kaverille.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
*koko edellinen viesti ko nimimerkiltä*

Älä viitti enää, nessut loppuu! Se vielä puuttuisi, että sulla on pieni pippeli. Älä vaan sano sitä, jos näin on. En kestäisi enää tätä inhorealismin tulvaa.
 
Älä viitti enää, nessut loppuu! Se vielä puuttuisi, että sulla on pieni pippeli. Älä vaan sano sitä, jos näin on. En kestäisi enää tätä inhorealismin tulvaa.

Paskankos väliä sillä pippelin koolla on. Ei se seiso kuitenkaan. Hyvähän sitä täällä on secordin tollasia miettiä, jos on verenkierto kunnossa siinä määrin, että veri pakkautuu välillä siihenkin elimeen :(
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Osasit sentään pilata hyvän heiton, joten et osaa edes käyttäytyä asianmukaisesti.

Olet väärässä ja siksi oikeassa ketjussa. Tässä ketjussa ei ole mitään hyvää. Kaikki on jo valmiiksi pilalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olet väärässä ja siksi oikeassa ketjussa. Tässä ketjussa ei ole mitään hyvää. Kaikki on jo valmiiksi pilalla.
Kun edes osaisin valita rasvan ja köyden, vai menisikö varman päälle pelatessa alfaurosmaisen lääkärin kanssa sukset ristiin eutanasiaa pyytäessä, joka se tarjoaisi vääränlaista empatiaa? Mikä meidät onnettomat pelastaisi?

Auttaisiko edes teleskooppimakkaratikku?
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Nimimerkki HIFK:lla on saletisti samanlainen nakkisodan aikainen imuri kuin minullakin. Kyseisen imurin suulake ainoastaan siirtää/työntää roskia aina siiheen suuntaan mihin suulake ohjataan, eikä suinkaan ime roskia sulavasti sisäänsä suulaketta liu'uttaessa lattiaa pitkin. Tämä siis johtaa siihen, että on pakon sanelemana käytettävä niin sanottua töpöttelytekniikkaa, eli suulaketta tulee nostella roskakohdasta toiseen, mikä on suoraan sanottuna käsittämättömän ärsyttävää puuhaa. Siinä sitten itse töpöttelyyn tottuneena ihmettelet miltei tippa linssissä, kun vanhat inttikaverit ja muut tutut imuroivat hymyillen ja lauleskellen upouusilla Volta Maximuksillaan ilman, että tekee mieli heittää imuri parvekkeelta alas ja hypätä itse perässä. Mutta kaikesta huolimatta jokin estää ostamasta itsekin Volta Maximusta, sillä onhan siinä vittupääimurin aiheuttamassa tuskassa rypeminen jollain kierolla tavalla todella antoisaa puuhaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nimimerkki HIFK:lla on saletisti samanlainen nakkisodan aikainen imuri kuin minullakin. Kyseisen imurin suulake ainoastaan siirtää/työntää roskia aina siiheen suuntaan mihin suulake ohjataan, eikä suinkaan ime roskia sulavasti sisäänsä suulaketta liu'uttaessa lattiaa pitkin.
Teillä muuten on yhteistä! Kummallakaan ei ole naista imuroimaan. hymiö.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Jos vinttikaveri ei pysy jääkiekko-ottelun tapahtumissa mukana, niin ratkaisuksi tähän löytyy onneksi kiekkojunnujenkin lempileikki "seuraa Johtavaa." Ja ettäs kehtasit sivaltaa tuolla tavalla, Jääkoneenkuljettaja.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ja ettäs kehtasit sivaltaa tuolla tavalla, Jääkoneenkuljettaja.
Anteeksi. Ethän vain tuosta ottanut itseesi, tai edes onkeesi? No voinhan toki koettaa auttaa sinua tässä! Ehkä kannattaisi aloittaa ongelman juurista: sivaltamisista. Onko sinua sivallettu? Onko vinttikoiraa sivallettu jossain, joskus, ehkä? Sivaltikos hinttikaveri makkaran lisäksi myös muiden makkaroita?

Ehkä vedän ranteet auki piakkoin, jos kerran näinkin merkitykselliselti sivaltelin.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Vinttikoirallani on häkkivarasto yläkerrassa, johon olen joutunut useaan kertaan tämän toimittamana.

Tinttikaverillani on sitäkin parempi koira, sillä se hoiti naisetkin puolestaan. Ehkä masennun nyt.
Sen sijaan hinttikaverillani ei ole koiraa ollenkaan, mutta hänellä on useita sukupuolitauteja. Taitanut tartuttaa minuunkin. Kun ei oikeen osaa erottaa onko kyseessä mies vai nainen. Enhän mää muuten... Melkein joutuu aina kysymään muilta, että kummasta on kyse (mies vai nainen), niin saattavat pirulaiset valehdella minulle.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta sinttikaverillani on isompi pippeli kuin minulla. Minusta ei liene edes ameebaksi, armeijakaveriltani tuokin onnistuisi.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Mutta sinttikaverillani on isompi pippeli kuin minulla. Minusta ei liene edes ameebaksi, armeijakaveriltani tuokin onnistuisi.
Ai ameebana oleminen? Onnistuisipa se, niin muiden ei tarvitsisi katsoa kurjaa ja rumaa naamaani.
 
Oltiin Englannissa huhtikuussa, ja pintti-kaverini oli ihan helvetin kova kiskomaan kaljaa. Mulla alkaa silmät tummua jo kahdentoista tuopin jälkeen, pinttikaveri olisi siinä vaiheessa pystynyt juomaan vielä puoli komppaniaa pöydän alle. On se kone.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös