Tässä ketjussa vaadimme, että Conquest Of Paradise soi kokonaisuudessaan ennen pelin alkua, sen kuulumallaan paikallaan

  • 12 200
  • 146

Conquest Of Paradise ennen Lukon saapumista jäälle

  • Kyllä

  • Ei


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Jukisto

Jäsen
Kyl maar ehdottomasti sen pitäisi soida kokonaan (okei, lopusta voi muutaman sekunnin feidata).
Terveiset sille joka, joskus päätti että vain pieni pätkä riittää:

if it ain't broke, don't fix it.​

 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Mulle on myös ihan sama mikä siellä soi, kunhan peli luistaa..
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitäisikö tästä tehdä lakiehdotus eduskuntaan?

Laki Conquest of Paradisen käyttämisestä Rauman Lukon ottelutapahtumissa, aka Lex Vangelis.

Saadaanko 50 000 kannattajaa?
Kaupungin omistama halli, niin kuntalaisaloitekin toimisi ja riittäisi vähemmän äänet. Siitähän saisi valtakunnanmediakin kirjoitettavaa kun hämmästelisivät kaupunginvaltuuston esityslistaa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulle on myös ihan sama mikä siellä soi, kunhan peli luistaa..
Kun Conquest Of Paradise palautettiin, niin oltiin marssimassa mestaruuteen kunnes korona sen kauden keskeytti. Seuraavalla kaudella mestaruus, kun biisi soi normaalisti.

Viime kaudella se poistettiin ja tulos näkyi heti.

Vastauksia @TMFS !
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No kyllä, tottakai. Hieno biisi - perinne. Kuuluu mun Lukkoon.

Ylipäätään tullut ihmeteltyä, että miksi näitä ottelutapahtumia pitää silppoa jokaisen kauden jälkeen. Tietyillä tukipilareilla ja perinteillä (keep it simple) pitäisi mennä. Tuonne väliin saa kyllä sitten huomaamatonta soveltaa ja tietysti kehittää tapahtumaa, mutta jumalauta niistä perinteistä pidetään kiinni.

Conquest of paradise on ottelutapahtuman yksi tärkeimmistä kappaleista maalilaulun, Lukkolaulun ja voittolaulun (Nämäp poikki o vast) ohella. Sille pitää varata oma aikansa ja sitä pitää kunnioittaa.
Itse olen jo pitkään kuunnellut biisin jokaisena pelipäivänä. Ja ehdottomasti sitä mieltä, että se pitää palauttaa ottelutapahtumassa vanhaan kukoistukseensa. Suuri tunnelmanluoja ennen peliä.

@TMFS Ei varmaan virallisesti vastaa tästä asiasta, mutta ainakin voisi toiveen viedä eteenpäin sille kuuluvalle henkilölle.

Tässä vielä tapahtumajohtajan yhteystiedot:

Tapahtuma- ja kehitysjohtaja
Sasu Eronen
050 327 0804
sasu.eronen(a)raumanlukko.fi
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Todellakin. Todella tärkeä ja tunnelmallinen perinne pitää säilyttää. Ja siihen lisätoiveeksi dj vaihtoon - tai deleteä soittolistalle Ihan hirveetä renkutusta. Samat villieläimet ja tuunatut meijusuvakset kävin kuuntelemassa viimeksi pitsissä paikan päällä, ja joka kerta yököttää kun kuulen lähetyksen läpi. Onneksi Saukkosen Mika ja Mertsi änkyttää välillä päälle.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mulle on myös ihan sama mikä siellä soi, kunhan peli luistaa..
Tässä ilmeisesti näkemys sellaiselta, joka käy peleissä säännöllisesti. Ottelutapahtuma pitäisi olla sellainen, että satunnainen katsoja tulee uudestaan, ja siksi ensivaikutelmalla on väliä.

Conquest of Paradise on vähän kuin valojen himmeneminen ja THX:n tunnus elokuvateatterissa ennen elokuvaa: ne saavat vakuuttumaan, että elokuva on parhaimillaan teatterissa, vaikka itse elokuvan näkisi yhtä hyvin kotisohvalta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tässä ilmeisesti näkemys sellaiselta, joka käy peleissä säännöllisesti. Ottelutapahtuma pitäisi olla sellainen, että satunnainen katsoja tulee uudestaan, ja siksi ensivaikutelmalla on väliä.

Juuri näin. Vein joskus 20-25 vuotta sitten serkkupoikani, joka asuu 550 km päästä Raumalta, katsomaan Raumalle peliä. Kyseinen kappale taisi juuri loppua, kun amerikansavun seasta tuli joukkue jäälle, DJn kuulluttaessa; "hyyyvääät naiset ja herrraat, tänä iltana RAUMAN LUKKO !" Oli serkkupojan ensimmäinen pääsarjatason jääkiekko-ottelu ja siitä saakka kannattanut Lukkoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös