Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Ettei Lukko pääsisi tässä asiassa liian helpolla, niin kehotankin lisämään tägin @TMFS jokaisen viestin perään, että Tamin lanseerama 60 minuutin paine todella tuntuu niskassa.
Kaupungin omistama halli, niin kuntalaisaloitekin toimisi ja riittäisi vähemmän äänet. Siitähän saisi valtakunnanmediakin kirjoitettavaa kun hämmästelisivät kaupunginvaltuuston esityslistaa.Pitäisikö tästä tehdä lakiehdotus eduskuntaan?
Laki Conquest of Paradisen käyttämisestä Rauman Lukon ottelutapahtumissa, aka Lex Vangelis.
Saadaanko 50 000 kannattajaa?
Kun Conquest Of Paradise palautettiin, niin oltiin marssimassa mestaruuteen kunnes korona sen kauden keskeytti. Seuraavalla kaudella mestaruus, kun biisi soi normaalisti.Mulle on myös ihan sama mikä siellä soi, kunhan peli luistaa..
Mullekin on ihan sama mikä siellä soi, kunhan se on Conquest Of Paradise.Mulle on myös ihan sama mikä siellä soi, kunhan peli luistaa..
Tässä ilmeisesti näkemys sellaiselta, joka käy peleissä säännöllisesti. Ottelutapahtuma pitäisi olla sellainen, että satunnainen katsoja tulee uudestaan, ja siksi ensivaikutelmalla on väliä.Mulle on myös ihan sama mikä siellä soi, kunhan peli luistaa..
Tässä ilmeisesti näkemys sellaiselta, joka käy peleissä säännöllisesti. Ottelutapahtuma pitäisi olla sellainen, että satunnainen katsoja tulee uudestaan, ja siksi ensivaikutelmalla on väliä.