Tässä ketjussa vaadimme, että Conquest Of Paradise soi kokonaisuudessaan ennen pelin alkua, sen kuulumallaan paikallaan

  • 12 197
  • 146

Conquest Of Paradise ennen Lukon saapumista jäälle

  • Kyllä

  • Ei


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä kun tätä alkuseremoniaa on pohdittu, niin kuka tai ketkä siitä oikeastaan päättävät Lukossa? Tuli vaan mieleen, että valitseeko joukkue jotenkin noita juttuja vai onko pelaajille aivan sama, mitä alkushowssa on. Ja kuka vastaa siitä, että kotijoukkue tulee ennen vierasjoukkuetta kentälle? Luulisi olevan vähän sellainen kirjoittamaton sääntö jääkiekossa, että vierasjoukkue tulee ensin kaukaloon.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Nyt on annettu meikäläisenkin osalta painetta toimiston suuntaan kyselyssä. On ne siellä ihmeissään CoP puolestapuhujien massavyörystä. Mutta perinteet kunniaan. On aika suorittaa @TMFS!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Voisihan sitä laittaa viestin suoraan Kunnakselle. Kun saa sen sata viestiä boxiin, niin jossain vaiheessa varmaan alkaa delegoimaan niitä eteenpäin alaisilleen.
Kyllä siinä kohtaa liittyy useampi sähköpostiosoite Kunnaksen estolistalle.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Käyttäjälle on annettu rikepiste viesteistä joilla spämmättiin yksittäistä käyttäjää.
Okei no minusta kyselyyn vastaaminen riittää, luulisi että @TMFS on jo saanut tägäyksien perusteella ideasta kopin.
Minun mielestäni ollaan vaarallisilla vesillä, jos ruvetaan @TMFS puolesta olettamaan että onko @TMFS saanut kopin vai eikö @TMFS ole saanut koppia asiasta. Tätä asiaa ei tiedä kukaan muu kuin @TMFS , joten mielestäni @TMFS olisi hyvä kertoa että mitä @TMFS ajattelee tästä asiasta. Itse en osaa kertoa mitä @TMFS ajattelee, veikkaan että sinäkään et pysty kertomaan mitä @TMFS ajattelee tai että joku muu osaisi kertoa mitä @TMFS ajattelee.

Kuinka monta pingiä @TMFS on mahtanut saada näistä @TMFS pingeistä?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Minusta @TMFS tuntuu, että sinua kaivataan täällä.
Olisi mielenkiintoista tietää onko @TMFS lomalla, pitäisikö laittaa sähköpostia ja katsoa että tuleeko "Olen lomalla, palaan XX.YY.2023" viesti takaisin. Kun aika turhaa kiusata @TMFS jos on lomalla, mutta toki muuten voisi @TMFS kommentoida että on huomioinut tämän asian. Kun jos @TMFS ottaa ilmoitukset pois käytöstä, saattaa @TMFS missata jonkun tärkeän @TMFS pingin myöhemmin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä pommitus on kokonaisuudessaan niin huonoa käytöstä, että tuomaristo on muistanut käyttäjää pelikiellolla.
OLE @TMFS YSTÄVÄLLINEN JA VASTAA TÄHÄN VIESTIIN TAIKKA TYKKÄÄ TÄSTÄ VIESTISTÄ JOS ASIA ON MENNYT JO PERILLE.

Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Mä luulen, että täytyisi alkaa pommittaa Lukon tapahtuma-ja kehityspäällikköä Sasu Erosta sähköpostitse. Hän taitaa tästä puolesta vastata.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kyllä siinä kohtaa liittyy useampi sähköpostiosoite Kunnaksen estolistalle.
Rakentavalla keskustelulla voisi päästä pitkälle, jos joltain asiasta oikeasti vastaavalta saisi audienssin. Taustalle pitäisi saada myös isompi liike vaikuttamaan. Jatkoajan kirjoittajat on ihan hyvä alku.

Hallille tuo äänestys pitäisi saada, kun häkki on tulossa täyteen. Siitä adressi sitten eteenpäin. Enkä usko, että ihan kaikki sitä allekirjoittaisikaan, mutta jonkun sata nimeä voisi saada. Nuorempi polvi ei tuosta mitään edes tiedä ja vanhempi polvi ei muista. Jotain osaa ei kiinnosta vähääkään ja sitten on fiilistelyporukka, joka laittaisi nimensä milloin vaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Rakentavalla keskustelulla voisi päästä pitkälle, jos joltain asiasta oikeasti vastaavalta saisi audienssin. Taustalle pitäisi saada myös isompi liike vaikuttamaan. Jatkoajan kirjoittajat on ihan hyvä alku.

Hallille tuo äänestys pitäisi saada, kun häkki on tulossa täyteen. Siitä adressi sitten eteenpäin. Enkä usko, että ihan kaikki sitä allekirjoittaisikaan, mutta jonkun sata nimeä voisi saada. Nuorempi polvi ei tuosta mitään edes tiedä ja vanhempi polvi ei muista. Jotain osaa ei kiinnosta vähääkään ja sitten on fiilistelyporukka, joka laittaisi nimensä milloin vaan.
Yleisesti kyllä luulen, että nuoremmistokin tuon kappaleen tuntee. Mitä olen ymmärtänyt, niin aika monessa perheessä nämä asiat kulkevat sukupolvelta seuraavalle. Kyllä hyvä kasvatus aukot sivistyksessä täyttää.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Palstaa vuosikaudet kommentoimatta tullut luettua ja taisi tämän ketjun tiimoilta ylittyä kynnys kirjoittaa. Yleisen mielipiteen vastaisesti äänestin "ei". Perspektiivinä todettakoon, että hallilla olen ollut jo divariaikaan.

Jo koko ketjun nimeäminen heijastaa asenteellisuutta. Vaadimme jotain tapahtuvaksi ja tähän päälle maalittamiseksi luokiteltava tägääminen eivät edusta keskustelua, jota olen palstalla vuosikaudet lukenut. Toivon näkeväni kärkevääkin vuoropuhelua, mutta tämän kaltainen keskustelu ei oikein kuulu palstan henkeen.

Jos nyt puhutaan musiikista, joka on jäänyt vuosien saatossa parhaiten mieleen niin "Beautiful people" sisääntulobiisinä oli aikoinaan loistava. Tämänkin kappaleen osalta artistin myöhemmin kohtaamat syytteet tarkoittavat, että kappale ei tule paluuta soittolistalle tekemään.

Conquest of Paradise oli eräänlainen aikakautensa hymni, jonka kyllä osaan edelleen varsin hyvin vaikka unissani. Puuttuuko tapahtumasta jotain, jos tämä ei soi? Mielestäni ei. En myöskään kaipaa sitä aikaa, kun yläkäytävällä tungoksessa piti jonottaa lihistä, Jokipojat voittivat pelin ja hallista ulos astuessa oli matalapaine, joka tarkoitti ilman korostavan tunnelmaa. Kehitys kehittyy ja uusia tuulia uusien sukupolvien myötä. Perinteet muodostuu tai on muodostumatta musiikkivalinnoista riippumatta.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Palstaa vuosikaudet kommentoimatta tullut luettua ja taisi tämän ketjun tiimoilta ylittyä kynnys kirjoittaa. Yleisen mielipiteen vastaisesti äänestin "ei". Perspektiivinä todettakoon, että hallilla olen ollut jo divariaikaan.

Jo koko ketjun nimeäminen heijastaa asenteellisuutta. Vaadimme jotain tapahtuvaksi ja tähän päälle maalittamiseksi luokiteltava tägääminen eivät edusta keskustelua, jota olen palstalla vuosikaudet lukenut. Toivon näkeväni kärkevääkin vuoropuhelua, mutta tämän kaltainen keskustelu ei oikein kuulu palstan henkeen.

Jos nyt puhutaan musiikista, joka on jäänyt vuosien saatossa parhaiten mieleen niin "Beautiful people" sisääntulobiisinä oli aikoinaan loistava. Tämänkin kappaleen osalta artistin myöhemmin kohtaamat syytteet tarkoittavat, että kappale ei tule paluuta soittolistalle tekemään.

Conquest of Paradise oli eräänlainen aikakautensa hymni, jonka kyllä osaan edelleen varsin hyvin vaikka unissani. Puuttuuko tapahtumasta jotain, jos tämä ei soi? Mielestäni ei. En myöskään kaipaa sitä aikaa, kun yläkäytävällä tungoksessa piti jonottaa lihistä, Jokipojat voittivat pelin ja hallista ulos astuessa oli matalapaine, joka tarkoitti ilman korostavan tunnelmaa. Kehitys kehittyy ja uusia tuulia uusien sukupolvien myötä. Perinteet muodostuu tai on muodostumatta musiikkivalinnoista riippumatta.

Vaikka kerran itsekin tuon tägäyksen tein, niin olen samaa mieltä kanssasi siitä, että se meni todella pahasti yli ja jopa lapselliselle tasolle.

Itse olen sitä mieltä, että sisääntulobiisi itseasiassa voi vaihtuakin, mutta sitä ennen olisi hyvä soida juuri tämän tietyn kappaleen. Se luo monelle meistä tunnelman.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Conquest of Paradise oli eräänlainen aikakautensa hymni, jonka kyllä osaan edelleen varsin hyvin vaikka unissani. Puuttuuko tapahtumasta jotain, jos tämä ei soi? Mielestäni ei. En myöskään kaipaa sitä aikaa, kun yläkäytävällä tungoksessa piti jonottaa lihistä, Jokipojat voittivat pelin ja hallista ulos astuessa oli matalapaine, joka tarkoitti ilman korostavan tunnelmaa. Kehitys kehittyy ja uusia tuulia uusien sukupolvien myötä. Perinteet muodostuu tai on muodostumatta musiikkivalinnoista riippumatta.
Me ihmiset olemme tässäkin suhteessa kovin erilaisia. Olen ollut hallilla 70-luvun puolivälistä ja mieleen on jäänyt makkaran &, lihisten jonottamisen, pelaajien vaimojen huutamisten (kun kokoontuivat toiseen päätyyn katsomoon), tulostaulun käännettävien numeroiden lisäksi musiikin osalta vain Conquest of Paradise (toki se tuli halliin vasta sitten paljon myöhemmin kuin muutamat muut edellä mainituista). Muita en takaisin kaipaa, mutta CoP:ia kaipaan. Minulle sen tunnelmassa on jotain aivan omanlaistaan ja tapahtumasta puuttuu jotain, kun sitä ei soi, tai se soi väkivalaisesti keskeytettynä, niin kuin tällä hetkellä tapahtuu. Ja minä puolestani näen musiikin erittäin isona osana perinteitä, aika vähänhän jääkiekkotapahtuman ympärille muita perinteitä voi muodostuakaan (logo, värit & musiikki; siinä mielestäni kolme tärkeintä).

Uusia tuuliahan tuodaan tapahtumaan jatkuvasti - ja hyvä niin, mutta kyllä perinteitäkin joukkoon saa mahtumaan. Asian varmaan voi kääntää niinkin päin, että monille ko. biisi on tärkeä osa tunnelmaa, mutta tuskinpa kenellekään tunnelmaa pilaava?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Yleisesti kyllä luulen, että nuoremmistokin tuon kappaleen tuntee. Mitä olen ymmärtänyt, niin aika monessa perheessä nämä asiat kulkevat sukupolvelta seuraavalle. Kyllä hyvä kasvatus aukot sivistyksessä täyttää.
Tämä selviäisi ainoastaan gallupin teolla hallilla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Uusia tuuliahan tuodaan tapahtumaan jatkuvasti - ja hyvä niin, mutta kyllä perinteitäkin joukkoon saa mahtumaan. Asian varmaan voi kääntää niinkin päin, että monille ko. biisi on tärkeä osa tunnelmaa, mutta tuskinpa kenellekään tunnelmaa pilaava?
Ei missään nimessä tunnelmaa pilaava. Kunhan tuodaan hyvässä hengessä takaisin, eikä huutoäänestyksen tuloksella.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Kertoo mielestäni biisin arvosta kun joidenkin häissä soitettu jopa kirkossa uruilla sisääntullessa tai Tahdon jälkeen.

Kyseisellä biisillä on paikka Sinikeltaisten sydämmessä ja oikealla paikalla Äijänsuolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös