Kokeilin ja sama vika Rahikaisella, syykin on varmasti sama. Kyllä me alwahla tämän koettelemuksen kanssa pärjätään, harvoin joutuu latelemaan aakkosrimpsua julkisesti ääneen.Kun luettelen aakkoset a:sta ö:hön, en vaan pysty luettelemaan niitä yhteen menoon, vaan g:n ja h:n välissä tulee ensimmäinen tauko (todella mitätön, mutta itse huomaan sen aina), toinen tauko tulee n:n ja o:n välissä ja kolmas tauko tulee u:n ja v:n välissä. Syytän tästä alakoulussa saamaani äidinkielen opetusta, jossa meidät oppilaat pistettiin oppimaan aakkoset lukemalla ääneen jotain rimpsua, jossa nuo tauot olivat selvästi näkyvillä. Kovasti olen pyrkinyt pääsemään tästä heikkoudesta eroon vanhemmalla iällä, mutta se on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi.
En ole minäkään. Ei vain ollut aikaa eikä kiinnostusta. Välillä mietin että pitäisikö kokeilla mutta en ole viitsinyt.En ole koskaan katsonut yhtään jaksoa Frendit-sarjaa.
Mitä vikaa maksalaatikossa saatikka se rusinoilla on? Kysympä vaan!!Maksalaatikko ja rusinat pitäisi ampua kuuhun.
Tunnustan että en oikein tykkää niistä. Jäi tunnustus aiemmin pois. Stay out of my lautanen!Mitä vikaa maksalaatikossa saatikka se rusinoilla on? Kysympä vaan!!
Twinkle, Twinkle Little Star... suomeksi Tuiki tuiki tähtönen. Siinä se rytmin tausta on.Kun luettelen aakkoset a:sta ö:hön, en vaan pysty luettelemaan niitä yhteen menoon, vaan g:n ja h:n välissä tulee ensimmäinen tauko (todella mitätön, mutta itse huomaan sen aina), toinen tauko tulee n:n ja o:n välissä ja kolmas tauko tulee u:n ja v:n välissä. Syytän tästä alakoulussa saamaani äidinkielen opetusta, jossa meidät oppilaat pistettiin oppimaan aakkoset lukemalla ääneen jotain rimpsua, jossa nuo tauot olivat selvästi näkyvillä. Kovasti olen pyrkinyt pääsemään tästä heikkoudesta eroon vanhemmalla iällä, mutta se on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi.
Itse en ole edes miettinyt kokeilua.En ole minäkään. Ei vain ollut aikaa eikä kiinnostusta. Välillä mietin että pitäisikö kokeilla mutta en ole viitsinyt.
Tästä viestistä tuli mieleen, että olinkohan 16 vai 17v kun viimeksi olen ostanut irtokarkkeja, silloisesta Kantsun vanhan ostarin Filmtownista. Tunnustan siis eläneeni lähes puolet elämästäni menemättä irtokarkkiostoksille, sillä ikäähän mulle tulee kesäkuussa mittariin 31. Muutenkin olen todellakin aikuisiällä ollut enemmän sipsi- kuin karkki-ihminen.Kävin hakee ihan tosi paljon irtokarkkeja.
Itse katsoin tuossa joskus Islannin liigaa. Taso ei ollut paras mutta siellä oli joku aivan kauhea tankki joka ajeli jonkun junnun ihan rikki. Nautein.Koskaan aikaisemmin en ole katsonut tanskalaisen sarjan jääkiekkopeliä, mutta nyt katson. Kaikkea sitä ihminen joutessaan tekee.
Nyt tulee kyl mieleen ihan joku muu laji kuin jääkiekko kun et edes sivustoa viitsi sanoa...Itse katsoin tuossa joskus Islannin liigaa. Taso ei ollut paras mutta siellä oli joku aivan kauhea tankki joka ajeli jonkun junnun ihan rikki. Nautein.
Netistä peli löytyi. Sivustoa en tässä mainitse.
Lopet ny! :DNyt tulee kyl mieleen ihan joku muu laji kuin jääkiekko kun et edes sivustoa viitsi sanoa...
WTF, niin mukamas on. Kuka vajakki senkin keksinyt...Onko koilisessa muka kaksi LLää? Kuullostaa luoteentyöntävältä ajatukselta.