Tässä ketjussa suunnitellaan Lukkokannattajien tapaamisia

  • 36 745
  • 322

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Metsästäjä
Onko näitä ilmoittautuneita jo useampi kuin nämä 6 kappaletta?

Eihän näitä enempää ole ainakaan minun tietooni tullut.Kutsuja olen kyllä lähetellyt sinne tänne.Kyllähän tuohon H-hetkeen on vielä aikaa mutta toivottavasti uusia ilmoja tulee hyvinkin pian kunhan immeiset saavat työaikataulunsa sovittua tai mikä on kun ei vielä olla ilmottauduttu?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti TiDo28
Eihän näitä enempää ole ainakaan minun tietooni tullut.Kutsuja olen kyllä lähetellyt sinne tänne.Kyllähän tuohon H-hetkeen on vielä aikaa mutta toivottavasti uusia ilmoja tulee hyvinkin pian kunhan immeiset saavat työaikataulunsa sovittua tai mikä on kun ei vielä olla ilmottauduttu?

Koittakaas nyt ilmottautua, ettei tämä(kin) homma kuse. Lakaisija asuu Raumalla mukaan, heti. Muut myös, oitis ilmottautumaan TiDolle!
 
Viestin lähetti Olkku
Koittakaas nyt ilmottautua, ettei tämä(kin) homma kuse. Lakaisija asuu Raumalla mukaan, heti. Muut myös, oitis ilmottautumaan TiDolle!

Kyllähän mää periaatteessa voisin tulla, mutta en tiedä miten nuo aikataulut sallii, OKL:n sauna siis, mutta mikä olikaan päivämäärä?
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Lakaisijan tavoin kyselisin että mikähän se päivämäärä oikeen on, kun ei sitä ole kerrottu tässä ketjussa. Se on aikas hankala sumplia aikatauluja, kun ei tiedä et mille ajankohdalle sitä pitäisi sumplia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Locksmith
Lakaisijan tavoin kyselisin että mikähän se päivämäärä oikeen on, kun ei sitä ole kerrottu tässä ketjussa. Se on aikas hankala sumplia aikatauluja, kun ei tiedä et mille ajankohdalle sitä pitäisi sumplia.

TiDolla on tietoa. Hoidetaan aikataulut yv:nä. Ollaan vähän ujoja!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Päivitellään yksikerrallaan:)

Jälleen on yksi jakamassa kustannuksia, tervetuloa nimimerkki PET.

Yellow
L4E
Il Tempo Gigante
Metsästäjä
TiDo28
Olkku
PET
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse ilmoittelen mahdollisesta osallistumisestani tämän viikon aikana, minulla on kyllä töitä kyseisenä viikonloppuna molempina päivinä, mutta koetan vaihtaa vuoroni.
 

Humppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Royal Blue
Valitettavasti juuri tuo kyseinen viikonloppu on varattu, joten en pääse osallistumaan, olisin kyllä mielelläni tullut mukaan. No joku toinen kerta sitten :(
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kevätjuhlan tiimoilta. TiDo28 , luetaan niitä yksityisviestejä, perhana ;)

Mulla alkaa olemaan käsitys, että saadaan jonniinmoinen porukka kasaan. Hyvä niin, koska joukossa tyhmyys tiivistyy:)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Päivitystä osallistujalistaan.

Tähän päivään mennessä on TiDo28:lle ilmoittautuneet seuraavat.

Yellow
L4E
Il Tempo Gigante
Metsästäjä
TiDo28
Olkku
PET
Hearsay

Eli kahdeksan on jo kasassa, pistetäämpäs se kymppi rikki.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse joudun töiden vuoksi jättämään kyseisen tilaisuuden ikävä kyllä väliin. Mutta pitäkääpä te paikalle pääsevät hauskaa minunkin puolestani ja juokaa itsenne kunnon humalaan:)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Noniin. Viikko aikaa, kun kokoonnumme, aletaampas viimeisetkin epäröijät ilmoittautumaan, jotta saadaan kunnon palaveri aikaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Paljonkos tälläiset pippalot lähtisi maksamaan, jollei omia juomia lasketa?
Onkos paikasta sun muista tietoa, niin että onko paikka ravintola tai joku muu paikka. Mikäli paikka ei ole ravintolan yhteydessä voisi minusta olla hieman hyötyä. Antaisin ilmoituksen tällä viikolla jos mukaan huolitaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti veinikretski
Paljonkos tälläiset pippalot lähtisi maksamaan, jollei omia juomia lasketa?
Onkos paikasta sun muista tietoa, niin että onko paikka ravintola tai joku muu paikka. Mikäli paikka ei ole ravintolan yhteydessä voisi minusta olla hieman hyötyä. Antaisin ilmoituksen tällä viikolla jos mukaan huolitaan.

Ilmanmuuta huolitaan. 85 € on paikan vuokra ja se jaetaan osallistujien kesken. Jos olet tulossa, pistä TiDo28 tai mulle yv, niin saat aikataulun ja osoitteen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo.

Olen koko ajan ollut siinä kiikun kaakun että tulenko vaiko enkö, aluksi ei kiinnostanut yhtään mutta sitten ajattelin että olisi mukava tavata muita kirjoittajia. Nyt kumminkin pitää tunnustaa että minä en yksinkertaisesti jaksa lähteä, onko sitten raskaan työn aiheuttamaa uupumista vai mitä mutta edes ajatus Olvin nauttimisesta samanhenkisessä seurassa ei sytytä.

Niinpä toivotan tässä vaiheessa viikkoa hauskaa juhlaa kaikille mukaan menijöille. Ottakaa munkin puolestani ja pistäkää samalla Lukon asioiden ohella muutkin maailman asiat kuntoon.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Päivitystä

Niin.

Kevätjuhlamme osaanottajaluetteloon tuli päivityksen paikka.

Yellow
L4E
Il Tempo Gigante
Metsästäjä
TiDo28
Olkku
PET
Hearsay
veinikretski

veini ilmoitti saapuvansa juhlaan ja samalla sukuloimaan, joten määrä alkaa olemaan hyvä. Toki lisäilmottautumiset olisivat suotavia. Kamoon Lakaisija. Kaikki nimimerkiltä mainitsemattomatkin, mukaan.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Kyllä nyt näyttää siltä, että en pääse mukaan, niin mukavaa kun se olisikin. Duunit painaa päälle,ei auta.

Mutta pitäkää kivaa, ensi kerralla uusi yritys.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Saattaapi olla, jotta joudun perumaan tuloni itsestä riippumattomista syistä.

Asia varmistunee perjantai aamusella ?
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Matti ja Maija Myöhäset

Nyt rupeaisi olemaan jo korkea aika ottaa loppukiri saunomiseen ilmoittautumisessa,hopi hopi siis.

Täsmennykseksi vielä,että saunapaikasta löytyy esim. mikroaaltouuni jos jotain rupeaa hiukomaan,että ottaa sitten vaan hiukopalaa mukaan tarpeen mukaan.Myös melkoisen tilava jääkaappikin (keittiötila) paikalta löytyy joten saamme limonaadit kylmään.

Jos/kun tulette paikalle/pihalle pääsisäänkäynnin kohdalta oikea rakennus löytyy keskimmäisenä oikean käden puolelta,mutta vastaanotto komitea varmaankin on jo paikalla joten paikka pitäisi löytyä helpostikin.

Muistutan nyt vielä ottamaan saunomiseen/jälkeiseen aikaan tarvittavat varusteet mukaan.Ei muuta kuin tervetuloa kaikille ilmoittautuneille.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin, kiitokset kaikille paikalla olleille, TiDo, Olkku, Metsästäjä ja Veini. Armotonta menoa oli.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti yellow
No niin, kiitokset kaikille paikalla olleille, TiDo, Olkku, Metsästäjä ja Veini. Armotonta menoa oli.

Kotona Nakkilassa ollaan. Kuten yellow mainitsi, kiitos kaikille osallistumisesta. Kivaa oli ja on tulevaisuudessakin.

Veini, meiän emo sanoi, että elokuun alussa tullaan. Sopiiko silloin?

Kiitos kaikille, vielä kerran!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kiitos hyvistä järjestelyistä, mukavat ja armottomat juhlat ! Kiva että joku jaksaa järjestää . Olkulle tervetuloa, totta kai sopii.

Ps. Hieno ja mukava porukka .
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kiitokset mukana olleille ja oli kiva tunnelma yllättävistä pois jäänneistä huolimatta.

Ihmetytti vain se, että Lukon värejä Jatkoajassa kannattaa noin 100 ihmistä ja 5 saapui paikalle. Pohjoisessa naapurissa Porissa saunaillat keräävät 30-40 ihmistä. Jotain olisi meillä Lukkofaneillakin parannettavaa ja paljon (tosi pettynyt teihin :D). Kiitokset kuitenkin Olkulle, Yellowlle, Tidolle ja Veinille.

Mukavaa porukkaa ja näitä voisi touhuta jatkossakin, mikäli raumalainen kiekkoväki vain heräisi horroksestaan...
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Kiitokset täältä myös!

Nyt taas elämä tuntuu voittavan.Lasku tuli maksettua.Kaikki taas hyvin kunhan saadaan vähän aurinkoa+lämpöä.Ensi kerralla tosiaan enemmän porukkaa mukaan kunhan kesä saapuu.Kiitos vielä kerran osallistujille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös