Tässä ketjussa sovimme Jatkoajan pokeriturnauksista

  • 9 857
  • 119

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
En näköjään itse kerkeäkkään tuohon 21.30 turnaukseen, kun pitää lähteä käymään ulkona vielä!

Mutta jos joiltain löytyy kiinnostusta pelaamaan vähän myöhemmin niin uutta kehiin vaan ja ilmoitusta tänne.

Voin ottaa vaikka sitten hauptmann sua vastaan huppia jossei muuten natsaa ;-)
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Onkohan tänä viikonloppuna kenelläkään intoa laittaa turneeta pystyyn, jos pelaajia tulisi?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään kello 21.00 pelataan Pot Limit 0,50/0,50$ -käteispeli omahaa 8 tai 10 hengen pöydässä Ongamella (PAF, Bettson, Bwin yms.). Tarkemmat tiedot selviävät osallistumisinnokkuuden ja mahdollisten toivomusten myötä.

PS. Minä olen paisti omahassa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään kello 21.00 pelataan Pot Limit 0,50/0,50$ -käteispeli omahaa 8 tai 10 hengen pöydässä Ongamella (PAF, Bettson, Bwin yms.). Tarkemmat tiedot selviävät osallistumisinnokkuuden ja mahdollisten toivomusten myötä.

PS. Minä olen paisti omahassa.

Saunan jälkeen voisin tulla pelamaan pienellä stackillä, paisti kun olen. Ohjeita kiitos.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saunan jälkeen voisin tulla pelamaan pienellä stackillä, paisti kun olen. Ohjeita kiitos.
Tarvitsetko ohjeita omahasta vai muuten vain pelitapahtuman yksityiskohdista?

Omahassa käytetään aina tasan kaksi (2) neljästä käsikortista sillä tavalla, että muodostuu paras mahdollinen käsi.

PS. Loistavan pelin pelasit JWC:ssa.

edit. Ohjeita tulee ennen 21.00, kunhan yksityiskohdat selviävät. Yritän hommata lisää pelaajia myös Pokeritedon kautta. Pelit tullaan joka tapauksessa järjestämään. Osallistuminen on helppoa.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarvitsetko ohjeita omahasta vai muuten vain pelitapahtuman yksityiskohdista?

Omahassa käytetään aina tasan kaksi (2) neljästä käsikortista sillä tavalla, että muodostuu paras mahdollinen käsi.

PS. Loistavan pelin pelasit JWC:ssa.


Pelitapahtumasta eli mikä pöytä, tarvitaanko salasana yms.?

Aloitit sitten jo pehmittämisen: mukava kaveri, hyvin pelasit, sori vein rahasi...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voi tulla 21.00 alkaen vonhaeften´s OH -pöytään. Blindit ovat 0,50/0,50$ eli maksimi-buy-in on 50$. Kirjoittaa vaikka viestiä jatkoaika, niin päästän sisään. Pöytä löytyy Ongamen välilehdeltä Omaha, löytyy jon nyt, mutta 21.00 on viittellinen alkamisaika.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulkaa nyt Ongamelle peleihin. sopuli tarvitaan, haluan vetää sopulista ohi. Pelit ovat käynnissä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pelitapahtumasta eli mikä pöytä, tarvitaanko salasana yms.?

Aloitit sitten jo pehmittämisen: mukava kaveri, hyvin pelasit, sori vein rahasi...
Hyvät pelit olivat kuitenkin? Hauska, että tulit pelaamaan. Minä en vienyt rahojasi...

Enemmän pelaajia oli paikalla, kuin olisin uskonut. Vielä mahtuu mukaan, pelit jatkuvat, joten mukaan vain.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kiitos seurasta, vaikka olikin hiukan väärä peli mulle. Annoin kaikkeni ja katsoin, mihin se riitti. Kotiasiat on onneksi kunnossa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yllättäen pelit onnistuivat paremmin kuin olisin uskonutkaan. Parhaimmillaan oli yksi täysi pöytä (10/10) ja puolet shortista (3/6) täynnä pelaajia. sopulia ei näkynyt, mutta ei se mitään. Toivottavasti saadaan uusia pelejä aikaan mahdollisimman pian.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli kiva käväistä, rahat menivät, mutta se oli odotettavissa. Toivottavasti pelataan jotain muutakin peliä.

Miten olisi Jatkoajan live mestaruusturnaus?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään kello 21.00 omaha hi (pot limit) rahapöytää Ongamella. Löytyyköhän peliseuraa? 0,50$-0,50$ lienee sopiva panos?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Onko pöytä jo tehtynä? Pokerisivut/pokeritieto porukkaa mukana?

Olen kerran pelannut PLO:a rahasta ja toi peli ei todellakaan ole meikäläiselle tehty, eli joku HA (Holdem/omaha) vois olla kiva pelata.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko pöytä jo tehtynä? Pokerisivut/pokeritieto porukkaa mukana?

Olen kerran pelannut PLO:a rahasta ja toi peli ei todellakaan ole meikäläiselle tehty, eli joku HA (Holdem/omaha) vois olla kiva pelata.
Pöytä ei ole vielä tehtynä. Ei sitä kannata tehdä ennen 20.45.

Pokeritiedosta nyt ainakin yritän saada porukkaa mukaan. Viime viikolla oli pöytä täynnä pelaajia (10) ja meno oli hurjaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enköhän mä tule kuoppaamaan, vaikka -----EV-peli onkin kyseessä. Ilmoittele sitten, millä nimellä löytyy ja salasana.
Ongamelta löytyy NYT (PAF, Betsson, Bwin yms.), kohdasta Cash Games->Private. Pöydän nimi on vonhaeften´s OH. Kirjoittakaa vaikka viesti jatkoaika, niin päästän sisään. 0,50$-0,50$ Pot limit Omaha Hi siis on kyseessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös