Tässä ketjussa sovimme Jatkoajan pokeriturnauksista

  • 9 857
  • 119

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NL Texas Hold 'Em -turnee huomisillalle luotu. Toista turnausta ei antanut softa luoda päällekäin, joten jos Ompun pelaamiseen löytyy kiinnostusta, niin jonkun muun täytyy se luoda. Itse voisin pelailla vaikka Texun ja Ompun samaan aikaan..

Tässä nyt luodun turnauksen specsit:

Pvm: La 16.8.2008
Alkamisaika: 21:00
Verkko: Ongame
Huone: R1ku's
Salasana: teksu
Peli: No Limit Texas Hold'Em
Buy-in: $10+$1
Blind level speed: Normal
Prize Structure: Normal
Rebuys/Addons: Ei
Min. pelaajia: 5kpl
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Perhana.

Tänää oisin ollu valmis luovuttamaan massini pokerisssa kanssa kirjoittajille. No ei voi mitään jos huomenna ei kerkiä. Taidan siirtyä KK-ketjuun ja pelata piljardia tuolin selkänojalla olevien housujen taskuissa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sielläpä näkyy olevan huomiselle samanmoinen turnee avoinna. Siihen ei kyllä tohdi rekisteröityä ainakaan vielä. Oli hiukan hapokkaita suunnitelmia huomiseksi. Sorruin siis tyttömäiseen hätäilyyn aluksi ja luulin sen olleen tänään jo.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
voisin tulla la iltana mukaan tohon 10+ turneeseen, jos pokeriveljille vaan passaa..
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tänään turnausta ongamella!?

Kaikki kynnelle kykenevät pelaamaan turnausta tänään klo 22 ongamelle!

Nimi on Fresh771's

Pelimuotona No limit teksu, 10+1$ ei addoneja tai rebuytä. Tarvitaan minimissään 5 pelaajaa.

Salasana on jatkis1.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukana!
Viimeksi tosiaan Flow vei voiton, tuskin ainakaan kalliimmaksi olisi voinut pokeri tulla. Todella vähiin jäänyt pelit viime aikoina mutta koitetaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vielä ehtinevät mattimyöhäiset mukaan. Tällä hetkellä vasta 5 pelaajaa ilmoittautuneena turnaukseen (ketkä viisi, siinä vasta kysymys?).
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Turnausta sunnuntaina?

Olisiko kiinnostusta pelata vaikka 10+1usd turnausta sunnuntai-iltana?

Jos tällä kertaa saisi vähän enemmän ihmisiä paikalle!

Kirjoitelkaa jos kiinnostusta löytyy niin minä voin vaikka pistää turnauksen pystyyn.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kirjoitelkaa jos kiinnostusta löytyy niin minä voin vaikka pistää turnauksen pystyyn.

Sanotaan näin että kiinnostaa mutta en lupaa vielä mitään.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Noniin hei! ketä olisi (ehkä) mukana sunnuntai-iltana pelaamaan turnausta ongamelle? Ilmoitelkaa, teen sitten turnauksen valmiiksi hyvissäajoin!

Varauksella mukana tällä hetkellä:

Minä
Flintstone
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tänä iltana olisin ihan halukas pelaamaan sen jälkeen, kun muksu on saatu unten maille. Mikäli esim klo 21 -> on pelaajia, laitetaan turneet pystyyn.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tänään turnausta?

Jos tänään(kin) olisi halua turnaukselle, laittakoot joku muu sen pystyyn, itse en nyt kerkeä. Eli vaikka 10+1 nolimittiä.

Jos teette turnauksen niin ilmoitelkaa tähän ketjuun, itse tulen pelaamaan sen jos olen 21 aikaan kotona.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
-JLSark-'s tänään klo 21.15 Suomen aikaa Ongamella. Laitoin turboksi, 10+1 US$. Jos haluataan pelata toinenkin tai pidemmillä tasoilla, tehdään uusi. pw on jatkis.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nyt kaikki halukkaat vaan mukaan - turnaus pelataan, koska toinen halukaskin tuli mukaan. Jutellaan siinä chatissa sitten mahdollisesti muista turneuista tänään - ainakin itselläni on seuraava deadline, kun muksu herää toivottavasti ei ennen kahdeksaa aamulla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mukana olen. Vielä olisi 15 minuuttia halukkailla aikaa ilmoittautua. Toivottavasti ei jäisi heads upiksi vain.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mukana olen. Vielä olisi 15 minuuttia halukkailla aikaa ilmoittautua. Toivottavasti ei jäisi heads upiksi vain.

HU:ksi tuo vain jäi, turpiin vielä tuli itselle. Nyt olisi uusi vastaava samoilla spekseillä klo 22.00. Saadaanhan me lisää porukkaa mukaan?

Ongame
-JLSark-'s
pw jatkis
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
HU:ksi tuo vain jäi, turpiin vielä tuli itselle. Nyt olisi uusi vastaava samoilla spekseillä klo 22.00. Saadaanhan me lisää porukkaa mukaan?

Ongame
-JLSark-'s
pw jatkis
Paitsi 12 minuutin levelit, äskeinen oli turbo. Ja mukana olen taas.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
TÄNÄÄN TURNAUS 21.30 ONGAMELLA!

Noniin, teen nyt turnauksen, johon olisi kiva saada mahdollisimman monta osallistujaa.

Nimi on Fresh771's, pelimuotona No limit teksu, buyin 10+1usd.

Salasanana toimii perinteinen jatkis.

Kaikki kynnelle kykenevät mukaan!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä olen taas mukana. Jos tänään tulisi muutakin kuin heads uppia (eilen kaksi huppia E:tä vastaan).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös