Olenkin miettinyt, mitä kaverit ja sukulaiset ovat miehestä nyt ajatelleet. Jos itse olisin sukulainen ja järjestäisin kesällä sukujuhlat, ei tämä mies saisi kutsua.Vaikea kuvitella, että tätä kaveria on joskus kutsunut kaveriksi. Sanattomaksi vetää.
Olen eri mieltä. Vain yksi suomalainen jäi KHL:ään. Vain yksi. Pulkkinen.Toivoisin vähän nyt medialukutaitoa tähän ketjuun. Joku proryssäliiga-tili twiittailee, niin heti täällä otetaan kaikki todesta. Muutenkin olen yleistä öyhötyslinjaa vastaan tässä pulkkis-casessa niin pitkään kun on oikeasti tietoa asiasta, eikä pelkkää arvailua.
Käsittääkseni fakta on se, että Pulkkisella oli ”pakko” palata pelaamaan tämä kausi KHL:ssä, koska oli rahakas sopimus kesken, minkä purkaminen olisi yksilön kohdalla ollut kohtuuttoman kallis uhraus. Pakko lainausmerkeissä, kun oisihan se voinut olla menemättä ja kärsiä isot taloudelliset menetykset. Pulkkinen, hänen lähipiirinsä ja agenttinsa ovat olleet todella hiljaa koko asiasta, minkä ymmärtää. Vasta ensi kesänä nähdään onko Pulkkinen tosiaan niin paska jätkä minkälaiseksi hänet on täällä tuomittu ja jää Venäjälle pelailemaan, vai palaako Eurooppaan kun kakku on lusittu.
En toki arvosta sitä että palasi täksi kaudeksi KHL:llään, mutta ymmärrän hyvin tilanteen taloudelliselta puolen. Yksilöltä on liikaa vaatia samankaltaisia uhrauksia kuin yrityksiltä.
Toivoisin vähän nyt medialukutaitoa tähän ketjuun. Joku proryssäliiga-tili twiittailee, niin heti täällä otetaan kaikki todesta. Muutenkin olen yleistä öyhötyslinjaa vastaan tässä pulkkis-casessa niin pitkään kun on oikeasti tietoa asiasta, eikä pelkkää arvailua.
Käsittääkseni fakta on se, että Pulkkisella oli ”pakko” palata pelaamaan tämä kausi KHL:ssä, koska oli rahakas sopimus kesken, minkä purkaminen olisi yksilön kohdalla ollut kohtuuttoman kallis uhraus. Pakko lainausmerkeissä, kun oisihan se voinut olla menemättä ja kärsiä isot taloudelliset menetykset. Pulkkinen, hänen lähipiirinsä ja agenttinsa ovat olleet todella hiljaa koko asiasta, minkä ymmärtää. Vasta ensi kesänä nähdään onko Pulkkinen tosiaan niin paska jätkä minkälaiseksi hänet on täällä tuomittu ja jää Venäjälle pelailemaan, vai palaako Eurooppaan kun kakku on lusittu.
En toki arvosta sitä että palasi täksi kaudeksi KHL:llään, mutta ymmärrän hyvin tilanteen taloudelliselta puolen. Yksilöltä on liikaa vaatia samankaltaisia uhrauksia kuin yrityksiltä.
Noh, ainakin hänen agenttinsa näin puhui.Toivoisin vähän nyt medialukutaitoa tähän ketjuun. Joku proryssäliiga-tili twiittailee, niin heti täällä otetaan kaikki todesta. Muutenkin olen yleistä öyhötyslinjaa vastaan tässä pulkkis-casessa niin pitkään kun on oikeasti tietoa asiasta, eikä pelkkää arvailua.
Mielenkiinnolla odottelen mitä selityksiä nämä muutamat nimimerkit keksivät kun Pulkkisen jatkosopimus KHL:ään julkistetaan.
Mitähän Pulkkinen sitten keksii kun ura Venäjällä on ohitse? Tuskin tuo pelillinen taso riittää enää moneksi kaudeksi. Muualle ei pitäisi olla enää asiaa tällä mulkulla. Maine on mennyttä pysyvästi.
Kuka?Voidaanko sopia ettei tämä kaveri ole koskaan pelannut Jokereissa?
Ois menettäny kaalimaat. Surkea kohtalo, kauas ollaan tultu siitä kun mentiin katsomaan alaikäisen Teemun debyyttipeliä hartsulle..Ja kohta taas selitellään joidenkin toimesta, kun ei se voinut purkaa kauden 2023-24 sopimustakaan, kun ois maksanut ainakin miljoonan?
En pahastuisi jos tämä tapahtuisi ja samantien tulisi kutsu liikennekannallepanoon..Ei muuta kuin äiti venäjän kansalaisuus vielä taskuun. Saatanan paskahousu.
Ja seuraavaksi lapio käteen ja Bakhmutiin.Ei muuta kuin äiti venäjän kansalaisuus vielä taskuun. Saatanan paskahousu.
Jokohan tuo kohta vaihtaa nimeään? Timur Pulkinovits.– ”Pulkki” on siisti tyyppi. Hän on loistava pukukoppipelaaja, hän on täysin venäläistynyt. Minulla on hänestä vain hyvää sanottavaa, ja hän kertoo viihtyvänsä täällä.
Venäläinen joukkuekaveri suitsuttaa Teemu Pulkkista: ”Täysin venäläistynyt”
KHL:ssä pelaavaa Teemu Pulkkista kehutaan Venäjällä.www.is.fi
Kun muut länsimaalaiset ovat yhä enemmän ja enemmän venäläisiä ja Venäjää vastaan, Teemu Pulkkinen venäläistyy sitä mukaan.
Ketjun avausviestin kysymys on ainakin tullut selvitetyksi.Onko Pulkkinen pelkkä pelkääjä vai matkalla kunnon pelimieheksi mahdollisesti jopa sille kaikkein korkeimmalle tasolle?
Toivottavasti ei kelpaisi kenellekään missään sivistysvaltiossa. Voihan sitä aina katsella paikkaa vaikka Unkarin liigasta jos ei enää KHL:stä löydy paikkaa.Jaahas. Taitaa Teemun vaihtoehdot olla KHL tai Euroopan rupusarjat. Vai uskaltaako Jokerit ottaa miestä joukkueeseensa... Liiga ainakin on poissuljettu.