Tässä ketjussa seuraamme Teemu Pulkkisen uran etenemistä

  • 877 304
  • 2 178

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Te sokeat fanipojat voitte olla mitä mieltä tahansa minun tarkoitusperistäni, mutta siinä vaiheessa kun valehtelijaksi syytätte, olisi hyvä olla jotain konkreettista esittää.
Selaile niitä omia kirjoituksiasi. sieltä niitä löytyy ihan kyllästymiseen asti. Kruununjalokivenä Pulkkisen löytäminen syylliseksi A-junnujen joukkuerangaistukseen. Jos täällä joku on sokea, se olet sinä Pulkkis-vihassasi.
Siis hetkinen. Kun kirjoitin että asenne on nyt selvästi parempi, mutta kuitenkaan emme eilen nähneet parasta Pulkkista, niin sinä siis olet sitä mieltä että asenne ei ole kunnossa ja sitä ei Pulkkisen pelistä eilen nähnyt? Ja että Pulkkinen esiintyi taitojensa ja potentiaalinsa äärirajoilla eilen?

Sun kirjoituksiasi moneen kertaan Pulkkisesta lukeneena ja päätäni myötähäpeästä pyöritellen tiedän, että sulla ei ole minkäänlaista kompetenssia arvioida tai vertailla Pulkkisen asennetta. Sä täällä järjestelmällisesti jauhat ja uskottelet itsellesi ettei mitään loukkaantumista ole ollut. On surkuhupaisaa, että haluat uskoa Twitter-Seppästä yli Westerlundin&Co. Toiset lukee uutisensa Hesarista ja toiset Seiskasta.

Sä rupeat kuulostamaan jo niin harhaiselta kirjoitustesi suhteen, että tässä on pakko jo epäillä, onko Pulkkisella mitään vammaa ikinä ollutkaan!

Meni ohi, mutta missä kohdassa mä olen ollut harhainen? Vaikea olla harhainen, jos kirjoittaa asiasta joiden tietää pitävän paikkansa. Suosittelen sua kokeilemaan joskus sitä samaa. Loppuu se Seppäsen fanituskin siihen.

Jos sä voit paremmin uskotellessasi itsellesi, että Pulkkisella ei ole ikinä mitään vammaa ollutkaan ja kaikki on ollut asenteesta kiinni niin siitä vaan. Mulle riittää varsin mainiosti se, että tiedän asioiden oikean laidan. Eikä totuus muutu mihinkään vaikka sä jatkossakin linkittäisit tänne Seppäsen (tuon tunnetun jääkiekkovaikuttajan, jonka kirjoitukset tukevat omia näkemyksiäsi) mielikuvituksen tuotteita.
 
Viimeksi muokattu:

Kulmapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teukat, Jokerit, Flyers
Nyt nähtiin sitä Pulua, mitä tarvitaan. Hienoa taistelua. Jätkällä on todellinen Jokerisydän. Työn kautta tulee varmasti onnistumisia maalinkin muodossa vielä, toivottavasti aika vain riittää. Se, mikä erityisesti toi minulle uskoa, oli se, että kaveri painoi täydet kolme erää, kun heikompana aikana, luistimen liike hyytyi ensimmäisen erän jälkeen.

Se vähän harmittaa tässä vaiheessa kautta, että meillä kaikilla maalintekijöillä on ruuti vähän märkää. Vedot on plekseissä, tai kiekko muuten vaan vähän pomppii lavassa. Sitä se oli jo runkkarissakin. Kun joku kaveri hakkaisi edes maalin joka toiseen peliin, helpottaisi jo vähän. Pulu ja Lahti saattavat vielä hyvin löytää sen jyvän, koska yritystä ja vetoja on niin paljon.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Albiceleste & Nerazzurri
On surkuhupaisaa, että haluat uskoa Twitter-Seppästä yli Westerlundin&Co. Toiset lukee uutisensa Hesarista ja toiset Seiskasta.

UL, Rönkä, Johtava ja Seppänen tykkäävät hämmentää. Pulkkisen kohdalla toi Seppäsen huutelu on mennyt aivan yli. Onko Esko ollut itse todistamassa Pulun kebabmahaa?

Parasta mitä Pulu voi tehdä hiljentääkseen huutelun, on pelata tuolla tasolla millä hän on vetänyt Jyp-sarjan Game kolmosen ja Game nelosen.

Good to have you back Teemu Pulkkinen.
 

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen nähtiin alkukaudesta tuttua Pulkkista - periaatteessa hyvää ja taistelevaa kiekollista peliä, höystettynä kahdella ongelmalla. Yliyrittäminen omiin tultaessa - tästä paras esimerkki oli eilen toisessa erässä, kun 3-3 hyökkäyksessä alimpana hyökkääjänä polki kiekollisen (ja puolustajan merkkaaman) JYP-pelaajan kiinni, jättäen oman selän takaa nousseen vastustajan keskelle vapaaksi. Onneksi syöttö epäonnistui. Toinen ongelma on kiekon hautominen YV:llä, jos vastustaja ei anna painetta - näyttää kamalalta, kun pelaaja, jonka parhaita avuja kiekollisena on nopeat selkäydin-ratkaisut, yrittää väkisin hakea ratkaisupaikkaa.

Lahden maali oli parasta Pulkkinen-Lahti kaksikkkoa. Pulkkisen nopea, kova laukaus veskarin takajalalle ja Lahden rynniminen paluukiekkoon - näitä on kaivattu ja nämä kaksi niihin pystyvät.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika puusilmä saa olla, jos tämän iltaisesta otteista ei löydä mitään hyvää.

Niin, kyllähän Pulkkinen edellisessä pelissä ainakin minut vakuutti. Ei mitään loistokasta pelaamista, mutta ainakin yrityksellään erottui positiivisesti kentällä. Se on jo aika paljon sanottu, kun pudotuspelejä pelataan.
 

Sambody

Jäsen
Palstahiljausuutta pidelty pääsiäisen yli, koska olin reissussa, mutta onneksi kummatkin pelit näin ja kylläpä tuli Pulu ryminällä takaisin peleihin! Siitä runkosarjan lopun mummo lumessa tyylisestä paikallaan potkimisesta ei ole tietoakaan vaan nyt Pulu ehtii tilanteisiin ja eilen pisti vielä kertaalleen melkoisen sirkuksen päälle JYPin päädyssä. Tätä Pulua kaivattu pitkään ja hartaasti. Jumalauta sehän haki taklauksiakin lähes joka vaihdossa ja vaikka välillä lähti itse Areenan ilmatilaan taklauksen jälkeen niin silti lämmittää tuollainen peli mieltä hitosti. Vielä kun olisi painanut sen hirmulämärinsä maalipuiden väliin eilen niin olisi kruunannut iltansa. Tuollainen Teemu Pulkkinen olisi vahvistus jokaisessa liigajoukkueessa.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Vähän erikoista muuten, että täällä moni Pulkkista mitä ilmeisemmin kannattava niin kovasti tuntuu haluavan uskoa, että Pulkkinen on viime vuotista huonompi ihan selittämättömästi ja on vain parhaasta yrityksestään huolimatta taantunut ja että viime syksyn taso on se, mitä enimmillään Pulkkiselta enää voidaan odottaa ja edellisen kauden paljon parempaan tasoon ei ole paluuta (koska mitään syytä tason laskuunkaan ei kerran ole.) Mutta näinhän se ilmeisesti on, koska on varmaa tietoa siitä, että Pulkkisen asenteessa tai harjoittelussa ei ole tämän vuoden aikana ollut mitään parannettavaa.

Jos tämä toinen skenaario, jossa Pulkkiselle olisi käynyt, kuten helposti tuon ikäiselle pojalle voi käydä, ja hän olisi pitänyt menestystä annettuna ja muut asiat kuin harjoittelu olisivat vetäneet liian usein enemmän puoleensa ja sen seurauksena harjoittelun laatuun ja ehkä määräänkin olisi jäänyt toivottavaa ja tämän seurauksena suoritusten huononeminen olisi ottanut henkisestikin koville ja vikaa olisi ollut helpompi etsiä muualta kuin omista tekemisistä, olisi totta, niin silloinhan Pulkkisen tulevaisuus näyttäisi paljon lupaavammalta. Silloinhan tämä kausi ja viime aikojen hyllytykset ja junioreihin palauttamiset, mitä luultavammin toimisi kantapään kautta saatuna oppina siitä, että hänelläkään ei ole varaa löysätä yhtään, vaan työtä on edelleen tehtävä yhtä tosissaan kuin aiemminkin. Tällöinhän hyvin harjoitellun kesän jälkeen voitaisiin ensi syksynä nähdä vielä paljon viimekautistakin, saati sitten tämänkautista, parempi Pulkkinen. Harmi, jos näin ei ole, vaan Pulkkisen paras mahdollinen taso oli nyt sitten tässä. Ihan hyvähän Pulkkinen taas tässä viimeisimmässä pelissä oli, mutta itse olen toivonut, että hän vielä tulevaisuudessa pystyisi paljon parempaankin. Mutta näin ei sitten valitettavasti taida kuitenkaan olla.

Ja edelleen täytyy ihmetellä Jokereiden erikoista ja huhuja ruokkivaa tiedotusta tässä Pulkkisen tapauksessa, jos kerran loistavasti harjoitellun kesän ja alkukauden jälkeen poikaparka kärsi jalkavammasta, joka ei estänyt pelaamista, ei olisi levolla parantunut sen nopeammin ja joka kuitenkin teki hänestä melko surkean pelaajan. Oliko tarpeen peluuttaa ja tiedottaa tavalla, joka hyvin vahvasti ruokki huhuja asennevammasta? Ja korjailla huhuja hyvin hitaasti, vaikka ne päätyivät mediaan asti? Mahtaa Pulkkista harmittaa saamansa kohtelu Jokereiden taholta, kun joutui lukemaan itsestäään kaikenlaisia täysin perättömiä väitteitä ja omat valmentajat suorastaan lyövät löylyä väärille huhuille, eivätkä edes pyri sammuttamaan niitä kuin korkeintaan pahasti jälkijunassa ja laimeasti.
 

TSVA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Koko teksti.

Joku osasi kirjoittaa ja avata täsmälleen omat ajatukseni niin että ne ovat varmasti muidenkin ymmärrettävissä. Kyllähän tällainen tiedotuspolitiikka kertoo joko organisaation ammattitaidottomuudesta tai jostain muusta. Oli asian taustalla mitä tahansa niin parannettavaa löytyy myös organisaation puolelta. Ei ole helppoa olla tällaisten huhujen kohteena, pitivät ne paikkaansa tai eivät.

Edelleenkin jaksan verrata tätä tilannetta siihen kun joku muu avainpelaaja on sivussa. Ilmoitetaan heti ykskantaan että on se ja se vamma ja odotetaan takaisin ehkä silloin ja silloin. Nimi ei vain katoa kokoonpanosta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sun kirjoituksiasi moneen kertaan Pulkkisesta lukeneena ja päätäni myötähäpeästä pyöritellen tiedän, että sulla ei ole minkäänlaista kompetenssia arvioida tai vertailla Pulkkisen asennetta.
Mulle ihan sama mitä siellä pyörittelet tai mitä mieltä olet kenenkin kompetenssista, mutta yritä nyt edes vastata kysymykseeni, koska saman on suunnilleen kaikki muutkin todenneet.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Onhan tuo nyt varmaan positiivisin viesti mitä olet koskaan kirjoittanut Pulkkisesta, joten siitä rasti seinään:)
Ei pidä paikkaansa. Kyllä mä muistan miten Pulkkista pidin 15-16 vuotiaana yhtenä lahjakkaimmista Jokerit-junioreista miesmuistiin. Kun sitten Pulkkisella meni pari kautta pilalle loukkaantumisten takia ja rupesi hieman tippumaan vauhdista verrattuna Granlundiin kehityksen osalta, olin vielä hyvin optimistinen kaverin suhteen. Sitten vasta Jortikan aikana kun tuli ensimmäistä kertaa kritiikkiä asenteesta ja kun Pulkkinen palautettiin A-junnuihin, joissa Valtonen ihan fyysisesti palautti Pulkkisen asennetta ja perhepiiristä lähdettiin levittämään huhuja Jokereiden jättämisestä, minun asenteeni pelaajaa kohtaan muuttui. Minulle yksikään pelaaja, valmentaja tai toimihenkilö ei ole Jokereita suurempi. Sellainen "kannattaja" minä olen.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Mulle ihan sama mitä siellä pyörittelet tai mitä mieltä olet kenenkin kompetenssista, mutta yritä nyt edes vastata kysymykseeni, koska saman on suunnilleen kaikki muutkin todenneet.

Mihin kysymykseesi minun pitäisi vastata? Mielestäni Teemu pelasi eilisen pelin kokolailla tämän hetkisen kunnon, pelituntuman ja potentiaalin edellyttämällä tavalla auttaen joukkuettaan loukkaantumisen jäljiltä eniten laitahyökkäjistä yhdessä Lahden kanssa. Kun saa pelituntumaa ja onnistumisia lisää niin parempaa on luvassa. Oliko tämä vastaus siihen kysymykseesi jota en nyt jaksa alkaa kaivelemaan?

Sitten vasta Jortikan aikana kun tuli ensimmäistä kertaa kritiikkiä asenteesta ja kun Pulkkinen palautettiin A-junnuihin, joissa Valtonen ihan fyysisesti palautti Pulkkisen asennetta ja perhepiiristä lähdettiin levittämään huhuja Jokereiden jättämisestä, minun asenteeni pelaajaa kohtaan muuttui.

Sulla on sellainen ongelma, että sä uskot näköjään sinisilmäisesti kaikkiin Pulkkista koskeviin huhuihin, jotka ovat negatiivisia. Surullista jos olet muodostanut Pulkkisesta kuvan yllä olevan kirjoituksesi perusteella. Kerrotko mulle mistä olet ton huhun kuullut, että perhepiiristä olisi uhkailtu Pulkkisen jättävän Jokerit, onko tämä lähtöisin Red Onionista vai Esko Seppäseltä?
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mihin kysymykseesi minun pitäisi vastata?
Yllättäen siihen jonka kuitenkin eilen jo pystyit itse lainaamaan, siihen kuitenkaan vastaamatta, kun piti taas yrittää päästä pätemään:

Kun kirjoitin että asenne on nyt selvästi parempi, mutta kuitenkaan emme eilen nähneet parasta Pulkkista, niin sinä siis olet sitä mieltä että asenne ei ole kunnossa ja sitä ei Pulkkisen pelistä eilen nähnyt? Ja että Pulkkinen esiintyi taitojensa ja potentiaalinsa äärirajoilla eilen?
 

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
Yllättäen siihen jonka kuitenkin eilen jo pystyit itse lainaamaan, siihen kuitenkaan vastaamatta, kun piti taas yrittää päästä pätemään:

Kyllä, kehuit eilen Pulkkisen muuttunutta asennetta jne. Samaan hengenvetoon sitten sanoit, ettei Pulkkinen ole huipputasolla, vaikka Seppänen niin väittää. Tämän takia Seppäsen jutut ovat ihan täyttä paskaa; aluksi kärjistetään negatiivisesti ja sitten nostetaan maasta taivaisiin, jonka jälkeen on taas helppo romuttaa maanrakoon.

Eilen ei nähty Pulkkista parhaimmillaan, tai lähelläkään potentiaalin maksimitasoa. Eilen nähtiin Pulkkinen, joka oli parhaimmalla tasolla palauduttuaan loukkaantumisesta tai muista ongelmista. Pulkkinen oli eilen hyvä, vaikkei omalla huipputasollaan, sen kai nyt ymmärtää tyhmempikin; jos peli ei ollut kulkenut aikaisemmin, niin ei sieltä ihan hetkessä huipputasolle nousta. Tämä oli hyvä alku, niin kuin mainitsitkin. Pulkkinen teki eilen paljon töitä, jotka nyt näkyivät konkreettisemmin - Kyllä Pulkkisella oli yritystä vielä runkosarjan lopussakin, mutta jostakin syystä (loukkaantuminen) sitä ei saatu hyödynnettyä. Yrityksen puutteesta en minä Pulkkista syytä, mutta jos kroppa ei toiminut ja fyysisessä kamppailussa hävisi aina vastustajalle, on vaikea huomata niitä pieniä hyviä asioita, mitä eilen Pulkkinen paremmassa fyysisessä kunnossa teki. Eilisessä pelissä Pulkkinen näytti arvostelijoilleen, toivottavasti tuollainen Pulkkinen nähtäisiin vielä nostavan kannua tänä keväänä. Sitten alkaa treenaaminen, jotta ensi kaudella nähdään taas "oma" Pulkkinen, entistä vahvempana.

Mainitsen kuitenkin vielä, että runkosarjan lopussa Pulkkisen otteista huomasi selvästi, että taustalla on pakko olla loukkaantuminen. Sen vain näkee, koska yritystä mieheltä löytyi, mutta kroppa ei toiminut niin, että olisi voinut olla hyvä illasta toiseen. Heitänkin pallon valmennusjohdolle, joka peluutti vaivasta Pulkkista.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Yllättäen siihen jonka kuitenkin eilen jo pystyit itse lainaamaan, siihen kuitenkaan vastaamatta, kun piti taas yrittää päästä pätemään

Sait kuitenkin vastauksen kysymykseesi, joten kuka täällä yrittää päteä?

Mä en väitä olevani objektiivinen mitä Teemu Pulkkiseen tulee, mutta sinun yhden miehen sotasi Pulkkista vastaan on ollut suorastaan hupaisaa seurattavaa. Meidän erona on se, että minä satun olemaan perillä mitä Teemu Pulkkiseen tulee. On kai oikeus ja kohtuus kumota sinun väittämiäsi, jotka varmuudella tiedän olevan pelkkää mutua ja virheellistä tietoa vai oletko eri mieltä? Kuten olen jo aiemmin sulle sanonut sä voit aivan vapaasti jatkossa poimia ne uutiset Teemu Pulkkisesta, jotka tukevat sun ajatteluasi ja saa sut voimaan paremmin. Kehoitan kuitenkin siinä tapauksessa seuraamaan tiiviisti Esko Seppästä, jossa oli edes sen verran miestä, että joutui jo hieman peruuttelemaan "faktaksi" tietämiään asioita. Onko sinusta siihen?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
No niin, näinhän siinä sitten kävi että sekä C.Orr että dangler tulivat järkiinsä ja ovat kanssani samaa mieltä. Sitä en ymmärrä miksi ylipäänsä piti käydä läpi tällainen väittely ja perättömien syytösten esittäminen? Nyt sitten odotetaan miten Pulkkinen pystyy häneen kohdistuneita odotuksia lunastamaan. Pelkään että joudumme kuitenkin palaamaan asiaan.
 

dangler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Coyotes, Boedker#89 ja Hotspur
No niin, näinhän siinä sitten kävi että sekä C.Orr että dangler tulivat järkiinsä ja ovat kanssani samaa mieltä. Sitä en ymmärrä miksi ylipäänsä piti käydä läpi tällainen väittely ja perättömien syytösten esittäminen? Nyt sitten odotetaan miten Pulkkinen pystyy häneen kohdistuneita odotuksia lunastamaan. Pelkään että joudumme kuitenkin palaamaan asiaan.

Nyt sinä ymmärsit minut väärin - allekirjoitin sinun eilisen kirjoituksen, jossa kerroit Pulkkisen pelanneen eilen hyvin, mutta ei silti ole vielä täysin huipputasolla, kuten Seppänen väitti.

Se, että olen sinun kanssa yhdessä asiassa samaa mieltä, ei todellakaan tarkoita, että olisin sinun kanssa mitenkään, missään asiassa samoilla linjoilla (koskien aikaisempia tekstejäsi), jos niin olisi, niin miettisin kyllä pitkään syitä. Pitkään! Jos perustaa näkökulmansa omaan näkemykseen ja sitten uskoo vain niitä juttuja, joiden kirjoittaja on samalla "aaltopituudella" sinun näkemyksen kanssa, niin onhan se koomista :D

Jos nyt tulin järkiini, niin olen vissiin ollut melko paljon tyhmempi kuin vasemman jalan saapas. Jos sinun mielestä sinun näkemys on aina oikea ja järkevä ja muiden ollessa väärä ja tyhmä, niin sinuna tarkastelisin ajattelemisesi logiikkaa. Tämä jatkoaika on täynny schaissee, jota olet suoltanut tänne kaikkien iloksi, että en edes jaksa selailla ja etsiä sellaisia, joista olen eri mieltä, niitä on liikaa.. Pulkkisen puhdas asennevamma (mielestäsi taustalla ei ollut loukkaantumista), Seppänen tunnustettu jääkiekkoasiantuntija etc. etc. Näitä mielipiteitä on täällä ihan tuskassa, tuossa pari esimerkkiä ihan viime päiviltä, mistä asioista en ole samaa mieltä.

Yleensäkin se, että haukkuu jotain pelaajaa sen takia, että ei vain pidä kyseisestä kaverista on täysin naurettava. Naurettavinta on perustella mielipiteensä sillä, että et vain pidä kaverista.

Nyt olen taas tyhmä. :)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan loistava uutinen! Onnea ja menestystä Pulkkiselle. Toivottavasti vakuuttaa Detroitin campilla, jotteivat vaan passita takaisin Suomeen pelaamaan ekaa vuotta sopimuksesta.
Detroitin nettisivuilla olevan uutisen mukaan Pulu pelaa ensi kaudella Detroitin farmissa, Grand Rapids Griffinsissä. En siltikään pitäisi tätä 100% lopullisena faktana, koska aikasemmin seuran vara-GM Jim Nill ilmoitti, että pelaa Jokereissa ellei saa NHL-paikkaa. Lisäksi tähän taisi liittyä joku pykälä, että tiettyyn ikään asti ensimmäisen kierroksen jälkeen varattu pelaaja saa palata Eurooppaan, mikäli hänellä oli voimassaoleva sopimus sinne eikä saa NHL-paikkaa.

http://redwings.nhl.com/club/news.htm?id=633133&navid=DL|DET|home
 

Noma

Jäsen
Lisäksi tähän taisi liittyä joku pykälä, että tiettyyn ikään asti ensimmäisen kierroksen jälkeen varattu pelaaja saa palata Eurooppaan, mikäli hänellä oli voimassaoleva sopimus sinne eikä saa NHL-paikkaa.

Tämä pykälä koskee vain alle 20-vuotiaita, eli Pulkkiseen ei liity mitenkään. Ja Detroitillahan on pitkät perinteet useamman vuoden farmikehittämisestä prospektien kanssa, joten eiköhän Pulullakin ole parin vuoden stintti siellä edessä.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Omasta mielestäni eniten mitä Pulu tarvitsee on se erittäin äijämäinen kanukkikoutsi ja karummat työskentelyolosuhteet. Myöskin ilmapiirin vaihdon luulisi tekevän Pulkkiselle hyvää. Itse uskon, että Pulkkinen lähtee, koska se selittäisi jo osittain Moseksen, että Raskin hankinnat. Nyt rosterissa on todellakin tilaa ja tarvetta sille Lahden korvaajalle.

Pulkkinen on jo parikymppinen ja parhaat mahdollisuudet jonkinlaiselle NHL-uralle on kova ja Detroitin tapauksessa pitkähkö farmikoulu, joka onnistuessaan poikii erittäin hyviä tuloksia.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Detroitin nettisivuilla olevan uutisen mukaan Pulu pelaa ensi kaudella Detroitin farmissa, Grand Rapids Griffinsissä. En siltikään pitäisi tätä 100% lopullisena faktana, koska aikasemmin seuran vara-GM Jim Nill ilmoitti, että pelaa Jokereissa ellei saa NHL-paikkaa.

En kyllä löytänyt mistään tätä mainintaa, että Grand Rapidsissa tulee pelaamaan. Missä se muka lukee?
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En kyllä löytänyt mistään tätä mainintaa, että Grand Rapidsissa tulee pelaamaan. Missä se muka lukee?
Se oli sen RedWings.com-tiedotteen lopussa erillisenä kappaleena, mutta eipä ole enää. Eli kuten oletin, se ei todennäköisesti ollutkaan ihan lopullinen fakta.

Nyt siellä lukee: "Pulkkinen will play for the Jokers again next season." :)
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös