Selaile niitä omia kirjoituksiasi. sieltä niitä löytyy ihan kyllästymiseen asti. Kruununjalokivenä Pulkkisen löytäminen syylliseksi A-junnujen joukkuerangaistukseen. Jos täällä joku on sokea, se olet sinä Pulkkis-vihassasi.Te sokeat fanipojat voitte olla mitä mieltä tahansa minun tarkoitusperistäni, mutta siinä vaiheessa kun valehtelijaksi syytätte, olisi hyvä olla jotain konkreettista esittää.
Siis hetkinen. Kun kirjoitin että asenne on nyt selvästi parempi, mutta kuitenkaan emme eilen nähneet parasta Pulkkista, niin sinä siis olet sitä mieltä että asenne ei ole kunnossa ja sitä ei Pulkkisen pelistä eilen nähnyt? Ja että Pulkkinen esiintyi taitojensa ja potentiaalinsa äärirajoilla eilen?
Sun kirjoituksiasi moneen kertaan Pulkkisesta lukeneena ja päätäni myötähäpeästä pyöritellen tiedän, että sulla ei ole minkäänlaista kompetenssia arvioida tai vertailla Pulkkisen asennetta. Sä täällä järjestelmällisesti jauhat ja uskottelet itsellesi ettei mitään loukkaantumista ole ollut. On surkuhupaisaa, että haluat uskoa Twitter-Seppästä yli Westerlundin&Co. Toiset lukee uutisensa Hesarista ja toiset Seiskasta.
Sä rupeat kuulostamaan jo niin harhaiselta kirjoitustesi suhteen, että tässä on pakko jo epäillä, onko Pulkkisella mitään vammaa ikinä ollutkaan!
Meni ohi, mutta missä kohdassa mä olen ollut harhainen? Vaikea olla harhainen, jos kirjoittaa asiasta joiden tietää pitävän paikkansa. Suosittelen sua kokeilemaan joskus sitä samaa. Loppuu se Seppäsen fanituskin siihen.
Jos sä voit paremmin uskotellessasi itsellesi, että Pulkkisella ei ole ikinä mitään vammaa ollutkaan ja kaikki on ollut asenteesta kiinni niin siitä vaan. Mulle riittää varsin mainiosti se, että tiedän asioiden oikean laidan. Eikä totuus muutu mihinkään vaikka sä jatkossakin linkittäisit tänne Seppäsen (tuon tunnetun jääkiekkovaikuttajan, jonka kirjoitukset tukevat omia näkemyksiäsi) mielikuvituksen tuotteita.
Viimeksi muokattu: