Kai se riippuu, miten tuon laskee. About 1800 euroa parista kausarista ja tarkoitus oli (taas) saada hieman enemmän niitä positiivisia elämyksiä kauden aikana. Eilen ei hallilta lähtiessä kyllä kovin hyvä mieli ollut.mutta kuka ei muka kokisi tuon pelin jälkeen saaneensa vastinetta rahoilleen?
Ei. Tuo 84 pistettä ei tule toteutumaan. Keskinäiset hoidetaan niin homma on sillä selvä.@Hiki-Pena :n kuuluisa 84 pojoa vaatii tässä kohtaa 20/21 pistettä. Rupeisko jo viimein olemaan se hetki että toivotellaan kesälomia?
Ei. Tuo 84 pistettä ei tule toteutumaan. Keskinäiset hoidetaan niin homma on sillä selvä.
Näin uskallan minäkin väittää. Sen verran ovat muutkin kusseet pisteitä viime aikoina :).Ei. Tuo 84 pistettä ei tule toteutumaan. Keskinäiset hoidetaan niin homma on sillä selvä.
Kyllä! Näin minä uskallan väittää. Lauantaina 3 pistettä ja homma on taas aika avoin. Olen aika varma, että tämä homma voi mennä vielä hiuksien halkomiseksi eli maalierojen ja keskinäisten tarkkailuksi. Jopa useamman jengin kohdalla.Selevä. Taistelu jatkuu siis lauantaina!
Näin todennäköisesti skaba tulee menemään. Laskin kolme viikkoa sitten 10. sijaan tarvittavan pistemäärän, eikä tilanne ole elänyt kuin kymmenyksillä. Tämän hetken pka:lla tarve on 81 pistettä.Kyllä! Näin minä uskallan väittää. Lauantaina 3 pistettä ja homma on taas aika avoin. Olen aika varma, että tämä homma voi mennä vielä hiuksien halkomiseksi eli maalierojen ja keskinäisten tarkkailuksi. Jopa useamman jengin kohdalla.
Juuri nyt 10. sijalla olevan hpk:n pkalla (1,33) sääleihin riittää 80 pistettä.
Unohdit sylkäistä kolme kertaa vasemman olan ylitse ja syödä lihapiirakan kolmella nakilla!Se oli semmoinen kausi se.
Seppäs-Jukka kommentoikin jo, että päin persettä se meni ja menihän se! Nyt nuollaan haavat, puhdistetaan ne, sidotaan ne, pierastaan myötätuuleen, heitetään kuset vastatuuleen, hörpätään parit ja aletaan valmistautumaan juhlakauteen. Kippis jengi!
Halvinta brandya ja halvinta olutta. Kaksin käsin chachachaa.
Otin ensin belgialaisen Westmallen, sen jälkeen Tuplapukin. Nyt oon jo vähän känässä ja avasin hetki sitten Rainbow-lagerin. Huomenna toisteppäi!No mennään nyt samoilla eväillä, eli halpaa brandyä. Kippis!
Oikeasti luovuin jo aikaa sitten Lidlin kulutuskaljasta, kun tajusin, että siinähän on vähempi prosentteja.
Huomenna kasvojenpesu ja toista ketjua ylös.
Ja iltakin on vielä nuori! Tästähän voi tulla vielä ihan hyvä ilta.Otin ensin belgialaisen Westmallen, sen jälkeen Tuplapukin. Nyt oon jo vähän känässä ja avasin hetki sitten Rainbow-lagerin. Huomenna toisteppäi!
Vaimo tulee kotiin tunnin päästä ylitöistään ja on varmasti iloinen, kun meikäläinen täällä hörisee JYPin paskasta ekasta erästä, Hongan jatkosopimuksesta ja harrastamistani olut-tastingeista, joita aion vielä tämän Rainbow-lagerin jälkeen jatkaa.Ja iltakin on vielä nuori! Tästähän voi tulla vielä ihan hyvä ilta.
Täällä taas vaimo kyllästyi kolmannen erän aikana, kun en muistanut laittaa lauantaischlagereita soimaan, kun seurasin peliä... Kyllä tämä vielä hyvin päättyy molempien osalta.Vaimo tulee kotiin tunnin päästä ylitöistään ja on varmasti iloinen, kun meikäläinen täällä hörisee JYPin paskasta ekasta erästä, Hongan jatkosopimuksesta ja harrastamistani olut-tastingeista, joita aion vielä tämän Rainbow-lagerin jälkeen jatkaa.
Let's go!
Ota tuikku! (Disclaimer, en kannusta alkoholin käyttämiseen, mutta totean, että se auttaa tai auta ja arvostan sivistyneitä ratkaisuja.)Jotenkin niin jännä että tavalla tai toisella paskan tappion (ohipeli, ripulimaalitappio, oltiin parempia mut vastustajan moke muuri…) jälkeen ei kiinnosta seuraava peli… Tai siis ainakin siltä se tuntuu muutamien tuntien ajan. Mut toisaalta taas ajoittain vituttaa ettei seuraavana päivänä olekaan peliä joka voisi viedä tappion aiheuttaman vitutuksen viimeistään pois.
On tää kans, on…