Tässä ketjussa odotetaan KalPan tiedotteita!

  • 62 420
  • 137

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eiköhän kalpa ilmota perjantaina Kuomas Tiiskisen sopimuksen.
Liekkö sopimuksen muste jo kuivunut?

Vai oisko meitä pidetty jännässä ja se oiskin Timos Jussi, jonka sopimuksessa oli kuulemma märkää jo aiemmin ja nyttemmin kuivaa? Toivottavasti ei, mutta lienee väistämätöntä jostain aikaa.

Soisin olevan Pikkarainen taikka, jotain uutta verta jolta ois lupa odottaa. Sikäli että pelaajatiedotetta luvassa on.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä sieltä suurella todennäköisyydellä tänään tietode saadaan, sillä sivuston kätköistä vanhalla kunnon linkkikikkailulla löytyy jo uutinen otsikolla "tiedote pe".
Toimistolla selkeästi myös luetaan palstaa, koska otsikoitu noin. Peukku sinne siis.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Onhan tää kotoinen sarjamme jo ollut ilman Jaffa-Areenaa hyvän tovin. Sinänsä siis ihan hyvä veto toi Olvi Areena. Niin Kalpan kuin liigan kannalta. Kalpan kannalta plussaa, kerran on tarkoitus tehdä voittavaa tulosta sijoittajilleen. Oishan se toki hienoo vaikka sinne peli-ilmeeseenkin panostaa, edes vaikka kun kympit paukkuu. Enkä tarkoita mitään övereitä tyyliin aikojen menneitten, vaan että, tääkin diili ois vaikka luonut/suonut mahdollisuuden sijoittaa johonkin mukavaan, ainakin mukavalta kuulostavaan hankintaan. Joukkuetta vahvistamaan. Vuosia kun tulee kuitenkin pyöreesti. Kaiketi tuosta kuitenkin jotain saavat ja siitä ekasta potista ois voinut laittaa. Tiedä vaikka laittavatkin, tai viimestään pakon edessä.

No nimellä väliä vaikka ois TalvivaaraHalli, mullekkin aina ollut ja jatkossakin Monttu Niiralan. Ja toivottavasti täyttyy suhteessa paremmin kuin Hartwallin vastaava
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Oishan se toki hienoo vaikka sinne peli-ilmeeseenkin panostaa, edes vaikka kun kympit paukkuu. Enkä tarkoita mitään övereitä tyyliin aikojen menneitten, vaan että, tääkin diili ois vaikka luonut/suonut mahdollisuuden sijoittaa johonkin mukavaan, ainakin mukavalta kuulostavaan hankintaan. Joukkuetta vahvistamaan. Vuosia kun tulee kuitenkin pyöreesti. Kaiketi tuosta kuitenkin jotain saavat ja siitä ekasta potista ois voinut laittaa. Tiedä vaikka laittavatkin, tai viimestään pakon edessä.
No, ainakin minun korvaani Eero Kilpeläinen ja Miikka Pitkänen ovat näitä ns. mukavalta kuulostavia hankintoja. Olen todella hämmästynyt, jos ensi viikolla saapuva ruotsalaisjunnu on vihoviimeinen äijä, jonka KalPa kaudelle 2019-2020 hankkii.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No, ainakin minun korvaani Eero Kilpeläinen ja Miikka Pitkänen ovat näitä ns. mukavalta kuulostavia hankintoja. Olen todella hämmästynyt, jos ensi viikolla saapuva ruotsalaisjunnu on vihoviimeinen äijä, jonka KalPa kaudelle 2019-2020 hankkii.
Niinkuin korvaani myös, mukavia, eri sellaisia. Lue ja ymmärrä. Tahi tee sitäkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös