Tässä ketjussa odotetaan HIFK:n tiedotteita

  • 93 285
  • 227
Ja bum, tiedote tippui postilaatikkoon.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulta ainakin jäänyt Newsletter saamatta. Onko todella joillekin toimitettu?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Odotus palkittiin. The NEWSLETTER pamahti boksiin!! päivä pelastettu
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Joo ei mullekaan. Mitäs nimiä siinä on nyt sit?

Muita uusia pelaajia ensi kauden joukkueessa ovat hyökkääjät Juuso Puustinen, János Hári ja Janne Ofverström. Jatkosopimukset on tehty Eero Somervuoren, Niko Piiparisen ja puolustaja Mikko Kurvisen kanssa. IFK:n testattavaksi tulee kanadalainen puolustaja Braden Birch.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
... sanaton ...

Missä meni taas vikaan ?

Missä Hagman, Salmelainen, Lepistö, Karalahti ja muut sellaiset nimet jotka vetävät jengiä eteenpäin. Huoh. Tämä ei kyllä vielä vakuuttanut ensi kaudesta.
 
Joo ei mullekaan. Mitäs nimiä siinä on nyt sit?

Mclean, Hári, Öfverströn TuTosta, Puustinen ja kokeelle tuleva pakki Braden Birch. Samalla ilmotettiin Kurvisen, Piiparisen ja Sorervuoren jatkot.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
IFK:n testattavaksi tulee kanadalainen puolustaja Braden Birch.

Onko kellään tarkempaa tietoa tästä pelaajasta? Nimensä puolesta kuulostaa julmalta hampaattomalta hanskaajalta.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Birch tulee antamaan piiskaa, hih.

*Tässä pitää tietää, että Birch tarkoittaa suomeksi piiskata.

Onko tässä meidän köyhän miehen Koivu.

*Birch tarkoittaa myös koivupuuta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en taida halutakaan sitä tiedotetta.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eipä näy the tiedotetta edelleenkään. Onkohan gmail suodattanut sen roskapostina kokonaan pois?
 

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
Mä en taida halutakaan sitä tiedotetta.

No et ole ainoa...tota joo...missäs ne kaikki pelimiehet on? Vai oliko tämä nyt tässä, kun ei juhannuksena ole pelejäkään? Aika sanattomaksi vetää kyllä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään tarkempaa tietoa tästä pelaajasta? Nimensä puolesta kuulostaa julmalta hampaattomalta hanskaajalta.

ATK:n syövereistä löytyi videopätkä, jossa Amerikan-Koivu maalaa 5-3 yv:llä. Siitä taitaakin olla aikaa useampi kausi, kun IFK on osunut kahden miehen ylivoimalla, joten IFK:n scouting-ryhmä on tainnut nähdä saman pätkän.

Tässä toisessa pätkässä kaveria haastatellaan viime syksynä. Rinnassa näkyvästä C:stä päätellen ollut joukkueensa kippari.

Ainakin tyypillä on kokoa, joten saattaahan tuo onnistuakin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
HÄLYYTYS!
THE TIEDOTE ON TÄÄLLÄ!

minulle tuo tuli varmuuden vuoksi kahteen kertaan.
Sulle tuli ilmeisesti munkin posti. Turha naputella refressia enää. Palvelu todettu kaikki ennakko-odotukset täyttäväksi.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Älkääs nyt, Curtis on tarpeeksi vanha, "Koivu" tarpeeksi romuluinen (lue luultavasti kankea) ja loput liian nuoria tähän lähtönopeus/ketteryys jengiin, paitsi tietysti Unkarin lahja jääkiekolle, joka on kortti, joka meidän on katsottava.

Tätäkö se tiesi, kun olen lähdössä huomenna Unkariin? Känni päälle jo koneessa.

Ai niin, mä mitään tiedotetta ole saanut s-postiin!!!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Älkääs nyt, Curtis on tarpeeksi vanha, "Koivu" tarpeeksi romuluinen (lue luultavasti kankea) ja loput liian nuoria tähän lähtönopeus/ketteryys jengiin, paitsi tietysti Unkarin lahja jääkiekolle, joka on kortti, joka meidän on katsottava.

Tätäkö se tiesi, kun olen lähdössä huomenna Unkariin? Känni päälle jo koneessa.

Ai niin, mä mitään tiedotetta ole saanut s-postiin!!!

Officelta varmaankin loppui tiedotteet kesken ja vain parikymmentä ensiksi tilannutta ehti saada sen. Tai sitten McLeanin palkkaan upposi niin paljon hilloa, ettei fyrkkaa enää jäänyt loppujen tiedotteiden postittamiseen.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
En ole vieläkään saanut tiedotetta, vaikka olen tilannut sen jopa kahteen eri sähköpostiosoitteeseen. Täytynee istua yksin koko ensi yö kipinässä. Hienoa ATK-toimintaa toimistolla.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Se saapui sittenkin. Ihmeiden aika ei ole ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös