Tässä ketjussa odotamme Rauman Lukon mestaruutta

  • 10 407
  • 87
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Hyvähän tässä on odottelijan odotella. Kelatkaa, Raumalla on nähtävyytenä vesitorni. Olin muutama vuosi sitten paikkakunnalla yötä ja valitettuani vain hetken sain yhden hengen hotellihuoneen, ettei tarvitse köyhiä ihan koko ajan katsella.
Älä mene aina sinne merimieskirkkoon. Sitä voi luulla tietämätön hotelliksi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paikallaan olisi varmaan jo äänestys siitä, mikä näistä kolmesta maailmaa mullistavasta ilmiöstä tulee tapahtumaan ensin?

1) UFO-invaasio
2) Maailmanloppu
3) Rauman Lukon Suomen mestaruus

Veikkaan kaikkien näiden tapahtuvan saman viikon aikana. Lukon kultajuhlien aikana Mars hyökkää maahan ja tuhoaa ihmiskunnan sekä maapallon.

Mutta ei haittaa, koska mestaruus. Kuolisin ainakin onnellisena.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tää on jo niin surullista, että moderaattorit voisivat laittaa ketjun lukkoon. Ihan edes armosta.

Hys, tiedemiehet tutkivat kiivaasti aihetta, että onko tämän ketjun otsikko edes luonnontieteellisesti mahdollista.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Hyvähän tässä on odottelijan odotella. Kelatkaa, Raumalla on nähtävyytenä vesitorni. Olin muutama vuosi sitten paikkakunnalla yötä ja valitettuani vain hetken sain yhden hengen hotellihuoneen, ettei tarvitse köyhiä ihan koko ajan katsella.

Ei tässä tarvitse olla kummoinenkaan psykologi että ymmärtää mistä tällaisen ketjun nosto johtuu. Jotta muut osaavat varoa, kerro missä sinut yllätettiin ja kauanko sisässäsi oltiin ja käytettiinkö kyyneliäsi vai vertasi liukasteena?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei tässä tarvitse olla kummoinenkaan psykologi että ymmärtää mistä tällaisen ketjun nosto johtuu. Jotta muut osaavat varoa, kerro missä sinut yllätettiin ja kauanko sisässäsi oltiin ja käytettiinkö kyyneliäsi vai vertasi liukasteena?

Molempia. Kun siihen sitten tottui niin ihan hyvä oli fiilis.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin väärässä.
Fair enough.

Yleisellä tasolla olen pohtinut menetetyn mestaruuden sijaan semmoista, että kumpi olisi naapurissa aiheuttanut suuremman ilon ja myhäilyn.

Se että kausi olisi keskeytetty jälleen ennen aikojaan, vai se että Lukko olisi hävinnyt finaalit Tepsille.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fair enough.

Yleisellä tasolla olen pohtinut menetetyn mestaruuden sijaan semmoista, että kumpi olisi naapurissa aiheuttanut suuremman ilon ja myhäilyn.

Se että kausi olisi keskeytetty jälleen ennen aikojaan, vai se että Lukko olisi hävinnyt finaalit Tepsille.

Kuten jo olen monesti sanonut, toivon aina Lukon tappiota, kuten hyvään Pori Rauma suhteeseen kuuluukin. Täytyy kuitenkin sanoa, että kun näin Rauman juhlinnan ja muutaman tutun Lukko fanin euforian, olen onnellinen Lukon mestaruudesta. Te ansaitsitte sen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös