Tässä ketjussa odotamme Maikkarin (MTV3) konkurssia

• 162 048
  • 690

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katson pitkästä aikaa MTV:n tuotantoa - ohjelman nimi on The Summit Suomi tai jotain sinne päin. Tämän perusteella pohjakosketus voi olla aika lähellä. Turhanpäiväistä arkipäivän ylitulkitsemisjauhantaa ja katselijoiden ajan tuhlausta.

Vähän samat fiilikset kun muutaman jakson katsonut, vähän myös formaatti tuntuu hakevan sitä että onko se enemmän selviytyjien kaltainen vai selviytymisohjelma. Alkaa tosi-tv rintamallakin itse kaivata enemmän vaikka BB tyylistä ohjelmaa kun että on näitä että heitetään pelaajat jonnekin metsän keskelle.

Schibsted on Wikipedian mukaan Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mediakonserni. Onko tämän kaupan jälkeen suurin vai ketkä ovat vielä edellä?

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Saadaanhan tämän myötä Antero ja Mika vittuun pilaamasta Liiga-matseja, saadaanhan?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Uudet isännät talossa, mutta sama paska jatkuu puheiden perusteella. Noh, onneksi katson maikkarilta ainoastaan uutisia ja säätiedotuksia.

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat. NHL - Suomipelaajat
Aika vahvasti Huomenta Suomen lauantailähetys nostaa Sohvaperunoita esiin.

Harvemmin kilpailijakavan juttuja ihan näin paljon korostetaan.

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Aika vahvasti Huomenta Suomen lauantailähetys nostaa Sohvaperunoita esiin.

Harvemmin kilpailijakavan juttuja ihan näin paljon korostetaan.
Miten korostivat? En itse katsonut koska nuo viikonloppu lähetykset on suht turhia.

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat. NHL - Suomipelaajat
Miten korostivat? En itse katsonut koska nuo viikonloppu lähetykset on suht turhia.
Oli ensin Oulun opettajat haastattelussa ja sitten vielä saivat tehtäväksi "kympin uutisten loppukevennyksen", jota sitten ruotivat yhdessä entisten uutisankkureiden kanssa. Varmaan pisin aamun jutuista.

Vaimo arveli, josko siirtyisi maikkarille koko ohjelma...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy