Tässä ketjussa odotamme Maikkarin (MTV3) konkurssia

  • 138 827
  • 629

PetriVaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko faktaa? Itse ajattelisin niin, että ihan jokaisessa maassa on sama tilanne ja oikeudet omistava kaupallinen toimija pitää huolen, ettei muita ole samoilla apajilla.

Mun mielestä juuri näin eli maissa joissa kisat televisioidaan, ei IIHF:n streamit pyöri. Vastaavasti taas jossain hollannissa ja espanjassa streamit pyörivät. Itse olen katsonut molempien maiden vpn:n kautta muiden kuin Suomen pelejä.
 

ndal88a

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee, Tampere
Saattaa olla ettei pohjois-Amerikassa myös näy.
USAn puolella pelit näkyvät NHL Networks:ssa, mutta sen verran vedetään kotiin päin että esim. nämä viimeiset pelit, näytettiin USA-Tsekki peli, no, sitten Suomi-Ruotsi pelistä näkyi jatkoaika. Kanadan puolella kanavia joissa pelejä näkyy on enemmän, esim molemmat puoliväriottelut näytettiin.
Käsittääkseni YouTube striimejä ei näy, ainakaan pelipäivänä.

JOL
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Jotain hyvääkin välillä Maikkarilta, eilen illalla tuli dokumentti vuoden 1972 Summit Seriesistä. Olihan se aika käänteentekevä tapahtuma kiekkohistoriassa. Dokkarissa käytiin aika hyvin läpi mitä kulissien takana tapahtui ja miten koko homma sai alkunsa. Myös tapahtumaa telkkarista ja paikan päällä seuranneiden kuten Wayne Gretzkyn tarinat olivat mielenkiintoisia.
 

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Maikkarilla ollaan ihan pihalla tuotteesta, jota näyttävät ja mainostavat, eli NHL:stä. Kanavalla pyörii Stanley Cup finaaleiden mainokset, jossa voice overissa pohditaan, viekö Edmonton ensimmäisen Stanley Cupinsa 18 vuoteen. Joko Maikkarilla eletään vuotta 2008 tai sitten eivät todellakaan tiedä, että vuonna 2006 voitti Carolina eikä Edmonton... Puuhastelu on vahvasti läsnä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös