Keränen, Hade, Pessi, Spede, JMA... tervetuloa ensikaudeksi kotio vaan kaikki.
Kyllä tolla voisi lähtä kotiuttaan tai pitämään pojan ja voittamaan NHL:n :)
Vähän ihmetyttää tämä asenne Kerästä kohtaan. En siis tuomitse, ihmettelen vain. Kyllä Juho Keränen on ainakin itselleni osoittanut mahtuvansa koska vain mun Kärppiin. Tahtomaali Frölundaa vastaan CHL-finaalissa kuvastaa mainiosti sitä minkälainen pelaaja Keränen on.
Minä en taas ymmärrä tätä ajattelumaailmaa, että joku pelaaja vanhoilla näytöillä omistaisi ikuisen kausikortin joukkueeseen. Jos taso ei vastaa enää Kärppien vaatimuksia niin ei siinä tarvitse katsoa menneitä saavutuksia. Enkä puhu nyt Keräsestä, vaan yleisesti tästä aiheesta.
Samaa mieltä. Lisäksi minun Kärpät uudistuu aina hiukan ja tarvitaan uusia kasvoja. Ei mitään Kertsiä vastaan, kokonaisuus ratkaisee, mutta kokonaisuus tarvitsee olla tuore ja freshi.Minä en taas ymmärrä tätä ajattelumaailmaa, että joku pelaaja vanhoilla näytöillä omistaisi ikuisen kausikortin joukkueeseen. Jos taso ei vastaa enää Kärppien vaatimuksia niin ei siinä tarvitse katsoa menneitä saavutuksia. Enkä puhu nyt Keräsestä, vaan yleisesti tästä aiheesta.
KHL:ssä Admiral Vladivostok pahoissa talousvaikeuksissa ja palkat rästissä. Siellähän olisi yksi Kärpille tuttu mies kenties kohta vapaana, Martin St-Pierre.
Joo ei taida olla herra Moosekseen edes kärppäkukkarossa varaa puhumattakaan jostakin alkomahooliongelmaisesta. Ei kiitos.Ei mitään Moosesta. Kyllä se pitää vähintään Jeesus näköjään olla. Johan tässä on 20 sivua Harrille skoutattu, mutta kun ei muu kelepaa prkl. No toisaalta onhan se hirveä vaiva halkoa meret, tosimiehet kävelee päältä ja niin päin pois.
Eiköhän tuo Jokereihin tiensä löydä, ainakin jos ei oo viinan kanssa ollu ongelmissa ja sen takia saanu fudut.
Patrik Moisio jälleen vapaalla jalalla. Joko!?
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille kärppämielisille!
Ollut liian tehokas aikanaan SHL:ssä kelvatakseen meille.Dennis Rasmussen - Eliteprospects.com
Ei tänne ketään tule. Linkki vie ruotsalaisen sentterin elite-sivuille.
Dennis Rasmussen - Eliteprospects.com
Ei tänne ketään tule. Linkki vie ruotsalaisen sentterin elite-sivuille.
Millä tavalla tuo svedu on potentiaalinen nimi tähän ketjuun vai laitellaanko vaan jotain randomeja?
Onko hän vapaana siis?
Eliten huhuissa siirtymssä Anaheimistä jonnekin. Sen kummempaa ei takana mutta eihän tämä huhupalsta olekaan että olisi Kärppiin mitään yhteyttä. Tason luulisi riittävän liigaan tällä randomilla.
HAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHAHAAAAAAAAAATai sitten Haba on scouttaamassa?!