Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Juurikin näin. Nelosketjuksi Sailio-Humaloja-Keränen = silkkaa seksiä.Keränen mahtuu aina mun Kärppiin.
Juurikin näin. Nelosketjuksi Sailio-Humaloja-Keränen = silkkaa seksiä.Keränen mahtuu aina mun Kärppiin.
Ilolla tervehdin tätä isojen poikien kertomaa uutista! Keränen on kuitenkin niitä pelaajia, joille Kärpissä pelaaminen merkitsee selvästi erityisen paljon ja routasydän sykkii ilmeisen voimakkaasti. Kyllähän siinä vähän meinasi itsekin herkistyä kun herrat Huml ja Keränen kertoilivat kauden 2015-2016 päätteeksi pronssimitalit kaulassa ja kyyneleet silmissä mitä Kärpissä pelaaminen heille merkitsee.Ensi kaudesta kun puhutaan, niin paluu Ouluun. Näin tiesivät isot pojat kertoa.
Tietyllä tapaa olisi, mutta hiukan erityylisistä pelaajista on M. Koiviston ja J. Riikolan kohdilla kyse. Suomi-Kiekko sivuston jutun perusteella sanoisin, että ulkomaille suuntaa Riikola ensi kaudeksi.Kuopion Kalpa uutisoi, että Juuso Riikola lähtee seurasta kuluvan kauden päätteksi. Olisiko tänään maajoukkuepaidassa debytoiva Riikola meidän ensi kauden "miikakoivisto"?
Itsekin haluan Kärpissä nähdä nuoria, nälkäisiä ja kehityskelpoisia pelaajia, jotka haluavat tulla Kärppiin ottamaan ne viimeiset kehitysharppaukset ennen suuntaamista kovempiin sarjoihin. Uskoisin, että Kärppien nykyvalmennus kovasti edellämainitun kaltaisia pelaajia houkuttelee. Tärkeä osa menestyvää joukkuetta on kuitenkin myös kokeneemmat pelaajat, joilla on omakohtaista kokemusta siitä mitä voittaminen ja pitkäkestoinen menestys vaatii.Esim pitäisin ennemmin Karvisen joukkueessa, hän on luisteluvoimaisempi ja kookas kaveri. Mieluummin pelaajia joilla on ura viellä edessä ja eteenpäin menemisen nälkää kuin esim. Keränen. En ainakaan itse usko että olisi enää tänne tulossa ja hyvä niin.
Olet seurannut Nenosta muutaman kauden ajan, mutta siteeraat silti EP:n pelaaja-arviota vuodelta 2011. Kuudessa vuodessa lienee Nenonenkin puutteitaan jonkin verran saanut korjattua?Itse olen "seurannut" Nenosta muutaman kauden ajan, ja mielestäni hän on hiukan yliarvostettu pelaaja. Hyvä/erinomainen laukaus ja laukoo paljon - hyvä!, mutta sitten EP:n mukaan heikkoutena allround-pelaaminen, puolustaminen, sijoittuminen ja luistelu - huonompi homma.
Mitä tulee Karviseen niin mies tuntuu viettävän aikaa niin paljon sairastuvan puolella, ettei hänestä oikein tunnuta saavan irti sitä mitä valmennusjohto kuvitteli. Ennemmin näkisin kaukalossa ehjän Keräsen jakelemassa tööttejä kuin lukisin juttuja Karvisen sairaslomien pituuksista.
Niin no oli tuo sitten vuodelta miekka ja kypärä, niin tottahan tuo oli. Vähän noita päivitettyjä arviointeja netistä löytyy, mutta jos löytyy, niin pointti lienee "hyvä laukaus, laukoo paljon, kokemuksen myötä kehittynyt monella osa-alueella".Olet seurannut Nenosta muutaman kauden ajan, mutta siteeraat silti EP:n pelaaja-arviota vuodelta 2011. Kuudessa vuodessa lienee Nenonenkin puutteitaan jonkin verran saanut korjattua?
Joo niin on Karvinen valitettavasti telakalla ollut ja on kai nytkin, mutta jos miettii ensi kautta ja olettaa hänen olevan silloin terveenä niin se on eri asia. Hänessä on hyvää voimahyökkääjän potentiaalia joka voidaan saada esiin, parhaassa tapauksessa Karvisen parhaat vuodet ovat edessä.
Keränenkin voi oikeastaan tulla siinä tapauksessa jos pelipaikka on laitahyökkääjä ja ketju 4 ketju.
Mennään sen kuuluisan posin kautta: miehellä on "vain" optio ensi kaudesta, mitä ei toivon mukaan käytetä.Jos olettaa. Jos taas katsoo historiikkia, niin ei ole kyllä montaa kautta kaverilla ehjänä. Paljonkohan kertoimet, että pelaa ensi kaudella 50 peliä? Veikkaan, että melkoisen palautuksen saisi, jos kaveri pystyisi.
Pitää paikkansa. Sen lisäksi uudet haasteet uralle ja suurempi rooli oli muuton taustalla. Hämeen Sanomissa oli miehestä ja siirrosta HPK:n riveihin pidempikin juttu taannoin, jonka muistan joskus lukeneeni, mutta näyttääpä nettiversio artikkelista olevan maksumuurin takana.Eikö se Keränen lähtenyt hämeenlinnaan opiskelemaan ja siksi valitsi kerhon?
Itseäkin vähän epäilyttää, että näinköhän parin kauden aikana olisi kerennyt koulut käymään loppuun ja siinä sivussa toimimaan ammattiurheilijana. Riippuu toki koulutuksesta.Nytkö se on jo kerennyt koulut käydä ja on tulossa Ouluun?
On mahdollista hakea siirtoa vuoden opiskelun jälkeen. Mm. Siirtohaku, syynä käy mm. Että työpaikka vaihtuu.Tietääkseni koulutuspaikkoja ei voi muuttaa eikä varsinkaan opiskeluoikeutta siirtää minnekään muualle kesken opintojen. En tiedä mitä Keränen meni opiskelemaan, mutta itselläni tulee lähes ainoana mieleen autokoulun opettajakoulutus, jota ei voi Oulussa opiskella ja Hämeenlinnassa voi.
Se, mitä itse kuulin huhuina, kertoo ettei seurakaan ole erityisen tyytyväinen Keräsen panokseen. Tämä kausi on ollut Kertsille aivan karmea ja hän ei ole Kerhon mittarilla tietystikään mikään halpa mies. Samoissa puheissa paluuta Ouluun on pidetty hyvin mahdollisena.
Edwin Hedberg - Eliteprospects.com
EP-scouttauksen perusteella oikeinkin sopiva kaveri ilmeisesti lähtökuopissa Röglestä. Olisiko tässä hyvä vahvistus?
Ilolla tervehdin tätä isojen poikien kertomaa uutista! Keränen on kuitenkin niitä pelaajia, joille Kärpissä pelaaminen merkitsee selvästi erityisen paljon ja routasydän sykkii ilmeisen voimakkaasti.
Tietääkseni koulutuspaikkoja ei voi muuttaa eikä varsinkaan opiskeluoikeutta siirtää minnekään muualle kesken opintojen. En tiedä mitä Keränen meni opiskelemaan, mutta itselläni tulee lähes ainoana mieleen autokoulun opettajakoulutus, jota ei voi Oulussa opiskella ja Hämeenlinnassa voi.
Samoilla linjoilla itsekin tämän casen suhteen olen. Monien kriittisen asenteen itsekin ymmärrän jo kuluvan kauden tilastojakin katsellessa. Olen myös ehdottomasti sitä mieltä, että pelkkien menneisyyden meriittien takia on turha ruveta Kärppiin pelaajia haalimaan nostalgiahuuruissa. Kertsin kuitenkin uskon olevan edelleen ihan mies paikallaan nelosketjussa. Toki siellä tällä hetkellä on muutenkin tungosta kun Kärpissä on niin monta nelosketjua. Hymiö.Vähän ihmetyttää tämä asenne Kerästä kohtaan. En siis tuomitse, ihmettelen vain. Kyllä Juho Keränen on ainakin itselleni osoittanut mahtuvansa koska vain mun Kärppiin. Tahtomaali Frölundaa vastaan CHL-finaalissa kuvastaa mainiosti sitä minkälainen pelaaja Keränen on.