Tästä tulikin mieleeni, että mä olen tässä jo vähän aikaa elätellyt päässäni toiveita, että Kasimir Kaskisuo kuulisi Narrin kutsun ja tulisi nostamaan kasvattajaseuransa Liigaan.tai kauden alun ilman seuraa olleet.
Tästä tulikin mieleeni, että mä olen tässä jo vähän aikaa elätellyt päässäni toiveita, että Kasimir Kaskisuo kuulisi Narrin kutsun ja tulisi nostamaan kasvattajaseuransa Liigaan.tai kauden alun ilman seuraa olleet.
Sportilla myös Svoboda pitkään poissa ja Veini ollut siellä ennenkin lyhyen pätkän. Saa nähdä mihin päätyy.Vehviläinen ja JYP ovat nyt virallisesti purkaneet sopimuksen, eli uusi seura on tiedossa.
Jos Suomeen jää niin veikkaan joko Jokereita tai Kärppiä.
Jos Suomeen jää niin veikkaan joko Jokereita tai Kärppiä.
Oho, kova kaappaus Tutolta! *hymiö*Aurajoen rannalle.
Hieman yllättäen. Nähtäväksi jää väistettiinkö tässä kuitenkin luoti, niinkuin näyttäisi olevan Hovisen tapauksessa.Aurajoen rannalle.
Väistettiin!Hieman yllättäen. Nähtäväksi jää väistettiinkö tässä kuitenkin luoti, niinkuin näyttäisi olevan Hovisen tapauksessa.
Miten tämä liittyy millään tapaa Jokereiden potentiaalisiin nettiscouttauksiin?Jossain maassa ja jossakin sarjassa en nyt muista missä oli ainakin ennen sellainen sääntö,että yhden kentällisen tuli koostua omista??? alle 21 v pelaajista. En ole varma ikärajasta mutta yhden kentällisen piti olla juniorikenttä.
Voisiko olla Suomessa mahdollista....sen sijaan,että valitetaan ettei löydy kotimaisia niin pakolla yksi kenttä junnuja ....eipä ne kaverit pelaamatta ja ilman vastuuta kehity.
Onko joku katsonut Heikkisen pelejä Espoossa?Heikkinen ei ainakaan tässä vaiheessa näytä riittävän kakkossentteriksi joukkueessa, joka haluaa lyödä kerhojukurit keväällä neljä kertaa.
Johan sellainen on tällä kaudella esiintynyt Jokeripaita päällään, ainakin somessa.Ideaalitilanteessahan tuohon kakkosen keskelle olisi löydyttävä joku Heikkistä kovempi sentteri. Kysymys kuulukin, että mistä tuollaisen Heikkistä paremman sentterin löydät mestikseen tässä vaiheessa kautta. Tuskin mistään.
Minulla ei ole ketään nimeä heittää edes spekulaatioksi
Keskushyökkääjiähän meillä on jonoksi asti, mutta ei ehkä sellaista suoranaista "kakkossentteriä", joka voisi edes jotenkin olla vertailukelpoinen karsintavastuksen vastaavaan pelaajaan.
Tämä on täysin totta, Heikkinen on meidän ylivoimaisesti paras ja tärkein hyökkääjä pappaketjun jälkeen. Ainoa ongelma tässä on se, että kukaan ei tiedä missä Heikkinen pelaa huomenna, ensi kuussa tai karsinnoissa.Heikkinen on pelaaja, kenestä olen (pelillisesti) kaikista vähiten huolissani. Todella luotettavaa 2-suunnan peliä ja siinä ohessa pisteitä. Kun sentteri hoitaa omat velvoitteensa niin mallikkaasti, kuin Jamo hoitaa, niin laitureille ja pakille jää enemmän vapauksia.
Tästä pakko nostaa kättä pystyyn sen verran, että kerhossa voisikin olla kilpailemassa 2-3ketjun sentterin paikasta noin 3-4 jätkän kanssa. En silti näkisi Heikkistä liigassa tulosyksikön pelaajana, mutta voin olla väärässäkin.Onko joku katsonut Heikkisen pelejä Espoossa?
On muistettava, että pelasi tuolla Liigaa 4. ketjun minuuteilla, 4. ketjun roolissa, 4. ketjun pelikaverien kanssa. Ja sitten tällä otannalla (todennäköisesti katsottu vain pistesaraketta) dumataan, ettei riitä karsintoihin mihinkään rooliin ketään vastaan.
Espoossa sentteristö on ns. kunnossa. Jossain Jukureissa tai Kerhossa Heikkinen olisi 3. ketjun sentteri ja voisi onnistumisilla hätyytellä jopa paikkaa kakkosen keskellä. Tuossa roolissa myös ylivoimavastuuta on yleensä tarjolla minkä mukana tulee myös pisteitä.
Heikkinen on pelaaja, kenestä olen (pelillisesti) kaikista vähiten huolissani. Todella luotettavaa 2-suunnan peliä ja siinä ohessa pisteitä. Kun sentteri hoitaa omat velvoitteensa niin mallikkaasti, kuin Jamo hoitaa, niin laitureille ja pakille jää enemmän vapauksia.
Se pelaa siellä missä se milloinkin on Jokereitten kannalta parasta! Terv. O-PTämä on täysin totta, Heikkinen on meidän ylivoimaisesti paras ja tärkein hyökkääjä pappaketjun jälkeen. Ainoa ongelma tässä on se, että kukaan ei tiedä missä Heikkinen pelaa huomenna, ensi kuussa tai karsinnoissa.
Muutaman olen nähnyt. Vierellä on ollut vuorotellen Piipponen, Koivusaari ja Degerstedt eli ei nyt kauheasti ole voinut luodakkaan. Ylivoimalle on päässyt toki kokeilemeaan ja esim. Tampereella Ilvestä vastaan jyräsi moken yli joten ylivoimalla ei syntynytkään osumaa. Tuo ainut syöttö syntyi ihan pelin lopussa karussa tappioasemassa. Vauhdissa on kuitenkin pysynyt.Onko joku katsonut Heikkisen pelejä Espoossa?
Kukaan ei teidän vai sinä et tiedä?Tämä on täysin totta, Heikkinen on meidän ylivoimaisesti paras ja tärkein hyökkääjä pappaketjun jälkeen. Ainoa ongelma tässä on se, että kukaan ei tiedä missä Heikkinen pelaa huomenna, ensi kuussa tai karsinnoissa.
Alle kauden mittaisia lainapestejä Jokereihin ei tehdä.
Tästähän meillä on hyvät perinteet.Toivottavasti tässä on oikeasti urheilullisesti oikea ratkaisu, Jokereiden kannalta.
Luulisi olevan selvää. Aika monelle muulle se on epäselvää ja tiedottaminen on täysin luokatonta. Onko itselläsi tietoa, että pelaa Jokereissa varmuudella loppukauden?Eiköhän Jokereissa ole täysin selvää minkälainen sopimus Heikkisellä, Jokereilla ja Espoolla on.