Lager Lager
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- National Hockey League
Kyllä Timppa on enemmänkin laituri, mutta tänne ja heti!
Tim Stapleton on huhujen mukaan saamassa kenkää Kazanista kun he ovat hommanneet karmean hyökkäysarsenaalin ja Stapleton on jäämässä ilman roolia. Siitä Kurri meille sentteri!
Kyllä Timppa on enemmänkin laituri, mutta tänne ja heti!
Ilmeisesti n. 1.9 miljoonaa dollaria. Hiljaista voi olla, mikäli samaan pitäisi päästä Suomen verotuksella.Onko kellään mitään hajua mikä oli Timin viime kauden palkka? Ei taida olla meillä hirveesti saumaa kaveriin.
Muistelen kanssa jostain lukeneeni, että olisi noin kaksi miljoonaa dollaria.Ilmeisesti n. 1.9 miljoonaa dollaria. Hiljaista voi olla, mikäli samaan pitäisi päästä Suomen verotuksella.
Sportboxin ja Suomikiekon mukaan Timppa saa erorahoja neljänneksen palkastaan eli noin 320 000 euroa.
www.suomikiekko.com
Siinä on jo vähän pesämunaa niin ei tarvitse Jokereiden niin pitkää penniä maksaa. Nyt Kurri verkot vesille!
SHL:n pistepörssin voittaja Pär Arlbrandt jättää Linköpingin. Siitä kun Jari naulaisi sen meille, niin vojavoja..
Eliteprospects.com - Pär Arlbrandt
edit. Miestä huhutaankin aika vahvasti Bielin riveihin Sveitsiin.
Mun mielestä Teemu on edelleen ykkös-kakkosketjun pelaaja. Siis KHL:ssä. Täysin käyttökelpoinen esimerkki on Teemun esitys olympialaisissa. Siellä nro. 8 pelasi erinomaista peliä. Tuli se MVP-valinta aiheesta tai ei, kyllä kisat osoittivat sen että hyvillä ketjukavereilla (Koukal, Omark esim.) ja oikeassa roolissa, Teemu on vieläkin hyvä pelaaja.Minkä verran jengin mielestä ukolla on todellista käyttöä versus puhdas mainosarvo?
Toisaalta tuskin tässä kannattaa nyt alkaa liikaa hätäilemään, voittoja tulee ja Harju saanee vielä näytönpaikkansa.
Voitais vaihtaa Harju Laineeseen, joka pelaa hv:ssa tällä hetkellä kiikaritehoilla.
Teemu Laine kirjoitti:Laine ei näytä vihreää valoa, kun kysytään mahdollisuutta paluuseen Jokeri-nuttuun.
- Ikinä ei saa sanoa ei ikinä, mutta todennäköisesti ei. En tule pelaamaan.
Käytännössä myös raha näyttelee isoa osaa, sillä Suomen kovempi veroaste vaikuttaa KHL:n nykysuomalaisten päätöksiin.
- Totta kai se olisi mahtavaa pelata synnyinkaupungissa, se olisi tosi hienoa, mutta Suomessa on vähän verotus kireämpi kuin Venäjällä. Mä luulen, että se vaikuttaa aika moneen suomalaiseen huippupelaajaan.