Tässä ketjussa liputamme Kimmo Kuhdan puolesta!!!

• 55 650
  • 180

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopparia pöytään!

Kimmo Kuhdan tapaisella seuraikonilla pitäisi aina olla paikka joukkueessa jo sen takia, että se antaa ulospäin kuvan siitä, että omista pidetään huolta ja sen takia, että näin vahvoja HIFK-taustaisia pelaajia ei ole liikaa.
Apassi todella hyvin kiteytti nämä omatkin aatokset Kiben sopparin suhteen.

En todellakaan halua seurata Kimmo Kuhdan peliä jossain Bluesissa tai yhtään missään muulla kuin HIFK:ssa. Käsittääkseni Kibe on/oli valmis tulemaan palkan "tarkistamisessa" reilusti vastaan..tämähän tehtiin myös talvella kun Kibe sainattiin loppukaudeksi.
Jos yksi harvoja ihan aidosti IFK-sydämen omaavia pelaajia tyrkätään jonnekin landelle niin jää kyllä mun kausari uusimatta.

Viime syksynä kun protestoin Kiben "kohtelua" seuran taholta niin mua pidettiin täällä ihan ääliönä.. ainakin haluan uskoa että se (ääliönä pitäminen) johtui siitä ;)

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime syksynä kun protestoin Kiben "kohtelua" seuran taholta niin mua pidettiin täällä ihan ääliönä.. ainakin haluan uskoa että se (ääliönä pitäminen) johtui siitä ;)

Päinvastoin!!!

Täällä Jatkoajassa on yllättävän äänekäs anti-Kuhta-osasto, jos vertaa vaikka ihmisten yleiseen fiilikseen Nordiksella. En tietenkään ole puhunut kaikkien hallilla kävijöiden kanssa, mutta jos verrataan sitä määrää, jonka kanssa Kuhdasta on tullut hallilla keskusteltua ylipäänsä, on huomattavan suuri enemmistö ehdottomasti sitä mieltä, että Killen paikka on IFK:ssa. Yllättävän vähän siellä on esim. sivuttu palkkapussin paksuutta, joka täällä taas vilahtaa Kuhdan kanssa lähes aina. Ja tämäkin siksi, että tietyt nimimerkit täällä siihen aina tarttuvat. Osin myös virheellisin tiedoin. Fakta sekoittuu mutuun ja omiin fiiliksiin ja kappas, siinä meillä on JA:n absoluuttinen totuus.

Itselleni Kuhta ei sinänsä ole mikään kynnyskysymys kausarin hankkimiseen, mutta paskat fiilikset esim. madaltavat kynnystä sietää huonoa menestystä. Minun IFK:ni kunnioittaa perinteitä muutenkin kuin korulauseissa. Minun IFK:ni pitää aina omiensa puolta. Omia ei kyykytetä, eikä omia nöyryytetä. Minun IFK:ni ei koskaan sano "ei" entiselle kapteenilleen, jonka peliesityksissä eikä kaukalon ulkopuolisissa esiintymisissä ole koskaan ollut moitteen sijaa. Toisaalta, minun IFK:ssani kuka tahansa ei kapteeniksi pääsekään, vaan hänen täytyy olla jollakin tavalla erityinen. Minusta Kimmo Kuhdassa on jotain erityistä, vaikken ehkä hänen valintaansa kapteeniksi uudelleen puollakaan. Mutta se onkin asia, jolla ei ole merkitystä, kun pitäisi tehdä maali. Ja sen Kimmo Kuhta osaa edelleenkin, 35-vuotiaana.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päinvastoin!!!

Täällä Jatkoajassa on yllättävän äänekäs anti-Kuhta-osasto, jos vertaa vaikka ihmisten yleiseen fiilikseen Nordiksella. En tietenkään ole puhunut kaikkien hallilla kävijöiden kanssa, mutta jos verrataan sitä määrää, jonka kanssa Kuhdasta on tullut hallilla keskusteltua ylipäänsä, on huomattavan suuri enemmistö ehdottomasti sitä mieltä, että Killen paikka on IFK:ssa.

Niin, mullekin jäi sellainen fiilis että jengi vaan enimmäkseen vinkui tästä palkka-asiasta.
Totta, hallilla Kibellä on mahtavasti kannattajia hän on monelle mr HIFK.
Mulle #9 joka tapauksessa yksi niistä pelaajista jotka haluan nähdä IFK:ssa enkä missään muualla.

Viimeksi muokattu:

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Päinvastoin!!! ...

Jos oma kirjallinen ulosantini olisi vastaavalla tasolla, niin olisin kirjoittanut tuon ylläolevan. Ilolla tervehdin sitä seikkaa, ettei täällä kuitenkaan kaikki juokse niiden muutaman kirjoittajan perässä, jotka uskovat tietävänsä asioista enemmän kuin itseasiassa tietävätkään.

Diili käteen ja lopulta paita kattoon. (Pepen jälkeen ei olisi pitänyt jäädyttää yhtäkään. Jos siellä kuitenkin roikkuu Kortelainen, niin silloin on roikuttava uran jälkeen ysikin.)

Viimeksi muokattu:

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Sen enempää muiden mielipiteitä tässä ketjussa lukematta (vielä), paitsi tietysti otsikon, päätin tässä laittaa oman panokseni tähän keskusteluun, koska kyseessä on minulle sellainen pelaaja, jonka todella soisin jatkavan HIFK:ssa niin pitkään, kuin terveys ja luoja suo.

Kaikki sai alkunsa vuonnna 1997, kun menin nykyiseen työpaikkaani kesätöihin. Siellä yksi sanoi minulle Kimmo Kuhdasta näin: Ihmettelen, että se ei ole saanut parempaa näytön paikkaa, se mitä "Kibe" on Haukoissa pelannut, niillä esityksillä siitä vielä kuullaan myöhemmin. Sitä kannattaa seurata. Kibe Kuhta oli silloin 22-vuotias "raakile". Ja nyt näin jälkeenpäin voin sanoa, että todellakin kannatti.

99-2000 kaudella ostin sitten kaverin kanssa Kiben aidon pelipaidan puoliksi. Sain sen vakuutettua onneksi silloin ja eipähän kaverin ole tarvinnut katua. Maaleja on tullut tuuletettua katsomossa lukuisia. Hauskinta tässä paidan ostamisessa oli se, että juuri Kiben paita oli alennuksessa. Normaalihinta oli 700 mk, tämän paidan sai 600 mk.

Nykyään, kun näen jossain lukevan "paloposti", tulee siitä väistämättä mieleen Kimmo Kuhta ja jatkoaika. Sen verran on täällä tullut lokaa niskaan, osin aiheesta, mutta yleensä aiheetta.

Kyllä, täältä todella iso peukku siihen suuntaan, että Kuhta jatkaa ensi kaudellakin HIFK:ssa. Vaikka sitten joudunkin ostamaan taas kausarin... :)

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Laitoin silmät kiinni ja jäin miettimään, mitä mielikuvia Kibestä tulee mieleen.
1) Punainen paita #9. 2) Hakee kiekon omalta alueelta, ja tuo sen leikitellen hyökkäyspäähän. 3) Ranneveto ja kädet kohti hallin kattoa. 4) Oppinut syöttelemään. 5) Kibe = HIFK.
En osaa kuvitella miestä muussa pelipaidassa. Ilman muuta joku rooli löytyy. Pitää löytyä. Omalle miehelle. Pitäähän oma pappa olla jengissä...

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Samaan aikaan kun Keklu kertoo tarkat visionsa narri-faneille tulevaisuudesta niin me kinastellaan jatkaako Kuhta meillä. Jos jatkaa hyvä ja jos ei niin sekin on hyvä. Kertoo vaan siitä että asialla ei ole mitään merkitystä menestyksen tai tulevaisuuden suhteen. Jotain muuta visiota tulevaisuudesta haluaisin kuulla kuin Kuhdan mahdollinen jatko.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Noutaja#9 kirjoitti:
Nykyään, kun näen jossain lukevan "paloposti", tulee siitä väistämättä mieleen Kimmo Kuhta ja jatkoaika. Sen verran on täällä tullut lokaa niskaan, osin aiheesta, mutta yleensä aiheetta.

Tätä ihmettelen minäkin, miksi Kibe on saanut näinkin paljon lokaa niskaan Jatkoajassa viime vuosina (siis keskustelupalstalla). Oma kasvatti, joka on aina osannut maaleja tehdä ja on vielä aito stadilainen, jota pidetään kovassa huudossa HIFK:ssa. Ei siis ole "juntti". Jos mietitään vaikka Porin Ässiä, jos Kiben kaltainen kaveri pelaisi siellä, fanit ylistäisivät häntä. Porilainen kaveri, joka tekee takuuvarmasti sen 20 maalia kaudessa. Kai me IFK-fanit ollaan osittain liiankin vaativaisia.

Toivon todella, että Kuhta jatkaa punapaidassa myös ensi kaudella.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotain muuta visiota tulevaisuudesta haluaisin kuulla kuin Kuhdan mahdollinen jatko.

Ja päätit tulla päivittelemään asiaa ketjuun, jonka nimi on "Täällä liputamme Kimmo Kuhdan puolesta"? Noh, jokainen tyylillään.

Shanahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Ja päätit tulla päivittelemään asiaa ketjuun, jonka nimi on "Täällä liputamme Kimmo Kuhdan puolesta"? Noh, jokainen tyylillään.

Veit sanat suustani... Huh, jotku ei vaan osaa...

Mut asiaan. Hieno ketju.

Kibe Kuhta ja HIFK kuuluu yhteen. HIFK 2000-luvun kapuilla on huono karma jatkiksen ikivalittajien joukossa (lojaalisuus tmv missä pelaa), mut Kibestä ei pitäis kellään olla mitään negatiivista sanottavaa. Eli soppari Kibelle!!!

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans on jättänyt tarjouksen Kibestä. Tämähän ei vielä tarkoita yhtään mitään, mutta vituttaa silti kummasti. Olisi edes huhu, mutta ei ole.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lahden Pelicans on jättänyt tarjouksen Kibestä. Tämähän ei vielä tarkoita yhtään mitään, mutta vituttaa silti kummasti. Olisi edes huhu, mutta ei ole.

Siis Lahden Pelicans on ehdottanut sopimusta Kibelle? Vai mitä tarkoitat tuolla, että olisi jättänyt tarjouksen? Jättänyt tarjouksen mille?

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis Lahden Pelicans on ehdottanut sopimusta Kibelle? Vai mitä tarkoitat tuolla, että olisi jättänyt tarjouksen? Jättänyt tarjouksen mille?

No, varmaan jättänyt sopimustarjouksen Killelle... Eipäs nyt viisastella.

Tuliko tämä nyt jollekin yllätyksenä, että Kimmo Kuhdalle on yhä edelleen käyttöä SM-Liigassa ja joku seura voisi hänestä olla kiinnostunut? 100%:na faktana pystyn kertomaan, että Kimmo Kuhdasta ollaan aiemminkin oltu kiinnostuneita muiden seurojen toimesta, toisin kuin täällä on "viisaammat" meitä valistaneet. On jopa vallan tarjottu parempaa palkkaakin kuin mitä IFK on hänestä maksanut. Mutta Kimmo Kuhtapa on valinnut HIFK:n, koska haluaa tässä seurassa pelata.

Vaan tokkopa sillä on IFK:lle mitään merkitystä... Killen itsensä vuoksi tavallaan toivoisin, että tekisikin diilin jonnekin muualle. Eipähän tarvitsisi enää odotella, mitä IFK tekee, koska luultavasti se ei aio tehdä yhtään mitään ennen kuin on paskat housussa. Ja silloinkin mitä luultavimmin suhtautuminen on hivenen ylimielistä. Vituttaisi rankasti, jos Kille muualla pelaisi, mutta tavallaan se olisi IFK:lle ihan oikein.

Lukaisinpa muuten äskettäin jostain, olisikohan ollut HIFK Magazinessa, Kuhdan haastattelun liittyen viime kauden paluuseensa HIFK:hon. Jutussa pisti silmään se, että tiedon paluusta seuraan oli tehnyt Kari Jalonen. Ei siis seuran UTJ Tom Nybondas, vaan joukkueen päävalmentaja. Tämä kertonee kaiken oleellisen. Sekin on muuten 100% faktaa, että KJ olisi halunnut Kuhdan joukkueessa pitää myös kaudelle 09-10, mutta Nybondas ei asialle oikein lämmennyt. Ok, taustalla oli tämä ikävä loukkaantuminen, joka nosti kynnystä sopimukselle, mutta siitä huolimatta Nybondas sivuutti Kari Jalosen mielipiteen ja toiveenkin ihan kylmästi. Ja kyse on kuitenkin kapteenin natsojakin kantaneesta pelaajasta, jonka näytöt ennen loukkaantumista oli paremmat kuin moni olisi ennakkoon osannut aavistaa. Mä en osaa arvostaa IFK:ta tässä Kuhta-asiassa ollenkaan. Missä vitussa ne Kiffelit ja Koffelit on nyt, jotka runnovat omat toiveensa joukkueeseen liittyen läpi? Sakarille kyllä on aina paikka, tuloksista riippumatta, mutta stadilaiselle maalintekijälle, jonka puolesta puhuvat jopa aina niin tärkeät tilastotkin, meillä ei just nyt oo käyttöä. Paitsi, jos ilmaiseksi pelaa. Kas, kun eivät vaadi Kuhdan ostavan esim. kausikorttia, että pääsee jengiin messiin.

Ollaan ihan hiljaa vain ja lomaillaan. Koff, koff!

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Lahden Pelicans on jättänyt tarjouksen Kibestä.

Ei mikään yllätys tämä tarjouksen jättäminen, eikös Pelsut olleet myös viime kesänä Kiben perässä? Heillä on myös akuutti tarve suht varmalle maalintekijälle, Jarna sitä tuskin enää ensi kaudella on?!

Tässä ajatusta BOL:lle, ehkä Nybiksellä ei ole niin hyvät suhteet näihin HIFKin "vanhempiin" ja kokeneempiin pelaajiin, koska hän on kuitenkin suurimmaksi osaksi leikkinyt näiden omien junnujen kanssa. Omiin, entisiin junnuihin vaikuttaisi olevan hyvätkin välit edelleenkin?

ps. Kiffelit ja Koffelit ovat kesälomilla, he nyt viimeksi ottavat tähän aikaan kantaa mihinkään asiaan... pahaa pelkään, että lomilla ovat kaikki muutkin henkilökunnasta.

Suosikkijoukkue
HIFK
Noin yleisesti ottaen mun IFK:ssa on aina tilaa apaut 20 kaappia kaudessa rykivälle laiturille. Jos se on vielä stadia bamlaava "oma poika", niin aina parempi.

IFK:n tilanne on kuitenkin jo monen kauden ajan ollut se, että tehtyjen maalien määrästä homma ei jää runkosarjassa kiinni; kevään peleissä kylläkin. Puolustus ja maalivahtipeli ovat olleet ne perinteiset kompastuskivet 2000-luvulla. Nyt meille on kerrankin kiinnitetty molari, joka suurella todennäköisyydellä pistää luukut kiinni tehokkaammin kuin kukaan sitten Tim Thomasin. Kun kyseessä on IFK, on tietysti olemassa mahdollisuus, että tämäkin hankinta menee puihin tavalla tai toisella, mutta tällä kertaa ainakin yritys on hyvä. Puolustus on vielä erittäin suuri kysymysmerkki: sinne on luvattu hankkia täydennystä, mutta miten laadukasta ukkoa sinne saadaan, on iso kysymysmerkki. Jonkinlaista luottoa Nybariin on, mutta Juuson ja VP:n jälkeen ei ole julkistettu yhtään uutta sopimusta - eikös VVV ole vain try out -peluri? - ja pitkä hiljaisuus huolestuttaa.

Tuntuu pahalta sanoa näin, mutta joukkueen kokoajana mä olisin valmis uhraamaan Kiben, jos siitä säästyvällä fyrkalla saadaan sisään huippupakki tai edes huipun veli. Mä siis näen puolustuksen vahvistamisen tärkeimpänä ja kiireellisimpänä tehtävänä. 20 maalia runkosarjassa on paljon, mutta jos päästettyjen maalien sarakkeesta saadaan 20 maalia pois, korvaisi se todennäköisesti mennen tullen sen loven, jonka 20 tehdyn maalin menettäminen Killen muodossa aiheuttaisi. Hyökkäyksessä on kyllä melko vähän käsiä ja kokemusta, joita molempia Kibe toisi sinne lisää. Silti olisin valmis ottamaan riskin, jos joukkueeseen saataisiin parin vuoden takainen Lupa tai 2000-luvun alun Zeta. Varsinkin, koska huippupakki saattaisi tehdä poffeissakin pari tärkeää maalia, jotka Kibeltä valitettavasti jäi tänäkin keväänä tekemättä.

Tietysti ihannemaailmassa ensi kauden joukkueessa luistelisivat sekä "zeta" että Kibe.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue

Jättänyt tarjouksen agentille. Eivät pelaajat sopimuksiaan itse neuvottele muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mutta niin tai näin, niin asiahan pysyy kuitenkin samana.

BoredOldLady osaa näköjään tiivistää ajatukseni paremmin kuin minä itse.

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Kiitos kamuille (BOL ja Sinner etunenässä) kun pidätte eloa ketjussa, kun mä suoritan 2 viikon pöndekierrosta... ; )

Noh juu, asiaan. Kyllä mua vituttaa rankasti JOS Kille jossain muussa sm-liigajengissä skulaa! Ulkomaat ei ehkä niiiin ketuta... Mutta toisaalta olen myös samaa mieltä siitä, että toivottavasti Kibe näyttää epäiljöille taas kerran, pelaa sitten missä tahansa!

Kille on Mr. IFK!!! Jannesta ja Södestä voinee ehkä käyttää samaa nimitystä ja Lennustakin ehkä vielä joskus... Mies on pelannut liigaa kilpipaidoissa kaikkein kauimmin nykyisestä jengistä. Eikä kovin moni peluri historiastakaan yllä samoihin lukuihin IFK-kausista puhuttaessa... Saati tehoista...

Kuten BOL jo asiaa sivusikin, niin olen saanut kuulla, että Killeen ei olla oltu millään tavalla yhteydessä IFK:n taholta. Tämä on mielestäni törkeää!!! Jos kyse olisi yhden vuoden IFK:ta edustaneesta "täytemiehestä", niin ymmärtäisin asian paremmin, vaikka sekään ei mielestäni olisi ammattimaista. Nyt on kuitenkin kyse IFK-sydämen omaavasta, tehokkaasta "omasta jätkästä". Olisi suotavaa edes ilmoittaa esim. tyyliin, nyt neuvotellaan pakin ja sentterin kanssa ja katsotaan sun tilanne heinäkuun lopulla. Ehkä siellä stten tosiaan vaan odotellaan ja luotetaan # 9 :n lojaalisuuteen- edelleen...
Kun minulla on vain yhden käden tietoa, eikä 100 % faktaa asiasta, niin en viitsi tästä aiheesta enempää meuhkata ja toivon että olen väärässä...

Toivon myös, että IFK:ssa ymmärretään Killen arvo ja tehdään sopimus mahdollisimman pian!!! PRKL! Ei näitä seurauskollisia pelureita ole kovin montaa tässä liigassa. Niiden perään moni kuitenkin haikailee, ihan syystäkin mielestäni. Tässä tapauksessa kyse ei edes ole mistään kehäraakista, niin HALOO!

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
BoredOldLady kirjoitti:
Vituttaisi rankasti, jos Kille muualla pelaisi, mutta tavallaan se olisi IFK:lle ihan oikein.

Kyllä. HIFK on suhtautuu mielestäni vastenmielisesti kaveriin, joka on pelannut seurassa 13 vuotta. Se on todella pitkä aika, eikä Kuhta ole ollut edes mikään "ynnä muut"-osastoon kuuluva janari, vaan tappavan hyvä maalintekijä. Mulle on se ja sama onko tää kaveri virallisesti oma kasvatti vai ei, mutta ainakin IFK-sydän Kuhdalla on. Joten haloo, IFK! Miksei tätä jätkää sainata? Onko hintalapussa jotain vikaa, tosin ei kai sitä ole edes kysytty, kun ei kerran ole oltu edes missään yhteydessä. Pelicans tulenee viemään miehen ja vaikka se sydämmeen sattuukin, niin se on kyllä IFK:lle ihan oikein.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Millä tavalla se on perseennäyttämistä IFK:lta Kuhdalle, jos IFK ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut tekemään sopparia enää sadatta kertaa, ja näinollen ei luonnollisestikaan ole yhteydessä Kuhtaan ollut. Hyökkääjistä puhuttaessa IFK lienee oikealla tiellä, kun ei pelkästään "ikoni-mielessä" soppareita jakele. Jos taas parempaa ei edes yritetä, niin sitten Kuhdan soppari ok, muuten ei.

Nyt isot setelit pöytään, ja Koistisen, Laatikaisen ja Hyvösen kaltaisia sällejä meille, kiitos.

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Killen pelaaminen on IFK:ssa TODELLA epätodennäköistä. Ei ole mun ymmärtääkseni kontaktia IFK:n ja Killen välillä, mutta kaikkihan saattaa muuttua.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Case Kibeen sanon sen verran, että tasatilanteessa aina oma ensin, sitten vasta muut. Ja oikeastaan 'melkein tasatilanteessakin' painaa oma kaveri enemmän... Kibe on hieno tyyppi, perusstadilainen, joka on kaikin tavoin HIFK henkeen ja vereen. Tilaisuuksia olisi ollut vaihtaa muualle paremmalla hinnalla, mutta Kibe on laittanut seuran aina edelle.

En tiedä mikä on ollut syynä siihen, ettei Kibelle ole tarjottu sopimusta, mutta ihan todella elättelen toivetta siitä, että organisaatio tietää mitä tekee.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä mikä on ollut syynä siihen, ettei Kibelle ole tarjottu sopimusta, mutta ihan todella elättelen toivetta siitä, että organisaatio tietää mitä tekee.

Syytä olisi, sillä minun kausikorttini ei todellakaan ole ainoa, joka jää uusimatta ilman ysiä tai todellista kesän tekijää. Ja tämä on satavarma.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
douppi kirjoitti:
Millä tavalla se on perseennäyttämistä IFK:lta Kuhdalle, jos IFK ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut tekemään sopparia enää sadatta kertaa, ja näinollen ei luonnollisestikaan ole yhteydessä Kuhtaan ollut. Hyökkääjistä puhuttaessa IFK lienee oikealla tiellä, kun ei pelkästään "ikoni-mielessä" soppareita jakele. Jos taas parempaa ei edes yritetä, niin sitten Kuhdan soppari ok, muuten ei.

Ai, Kuhta on siis kussut myös sun muroihin. Kyllä, se on nimenomaan perseen näyttämistä. Ymmärtäisin tämän, jos Kuhta olisi joku tusinajanari vaikka "häppölä", mutta en ymmärrä, että "oma poika", joka on aika takuuvarma 20 maalin mies, ei seuralle kelpaa. Sitten tietysti ymmärtäisin minäkin, JOS kiikarissa olisi jo takuuvarma sniper, joka nostaa kertaheitolla koko joukkueen tasoa usean pykälän. Kannattaa muuten katella viime kauden tilastoja, ja etenkin sitä "voittomaalit"-saraketta. Siinä on taas yksi hyvä syy Kuhdan sainaamiseen.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ai, Kuhta on siis kussut myös sun muroihin.

Ei se muroihin kussut ole, enkä koskaan ole sanonut Kuhtaa huonoksi pelaajaksi. Sitä vaan tarkoitin, että ei tietenkään IFK ole Kuhtaan yhteydessä ollut, jos se ei halua sopimusta enää (mitä sitä lämpimikseen juttelemaan, kun ei kuulu suomalaiseen tapaan), ja kiikarissa voi olla esim. Hyvönen, joka on pari kaliiberia Kuhtaa parempi ja viileämpi ratkaisija, varsinkin poffeissa.

Mutta jos IFK hoitaa nyt tärkeimmän kunnolla kuntoon, eli puolustuksen, ja hommaa sinne 2 kovaa pakkia, niin mun puolesta Kuhta voi olla se viimeinen hyökkääjäsainaus ennen kauden alkua. Kuhta osaa runkkarissa kuitenkin maaleja tehdä, ja niiden maalien arvo on korkea. Mitä sitä poffeista edes puhumaan, jos joku ei niitä runkkarimaaleja ensin tee.

sumsum: Kuhta on mielestäni aina ollut lievästi yliarvostettu pelaaja. Ei paljon, mutta vähän kuitenkin. Muistan yhden kylmänviileän tasoituksen Kärppiä vastaan poff-maailmassa, mutta kaikki muut muistot ovat runkosarjasta, ei poffeista. Se vähän nykii takaraivossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy