Tänään TV:ssä

  • 829 681
  • 3 622

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänään Uutisvuodossa Esko Valtaoja. Hauska ja älykäs ihminen. Arvostan.
Pitää katsella juu. Esko on pelimiehiä. Pitäisi lukea Eskon kirjojakin, oikeastaan hävettää tunnustaa etten vielä ole.
 

ditrim

Jäsen
Suhdekorjaamo

TV2 Ke 14.03.2012 klo: 19.30

Jäätävät välit. Jääkiekko-ottelun lehdistötilaisuudesta tuli Youtube-hitti, kun Kiekko-Vantaan valmentaja Harri Ahola antoi täyslaidallisen tuomarityöskentelystä ottelun tuomarivalvojalle. Harri haluaa pyytää anteeksi.

Telkku.com
 

Hurjis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tänään se alkaa! Viidakon tähtöset subilla klo 21. Taattua viihdettä odotan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nyt joku ei vielä ole nähnyt maailman parhaisiin elokuviin lukeutuvaa klassikkoa Hyvät, pahat ja rumat, niin kohta kakkosella alkaa. Sergio Leonen mestariteos, Ennio Morriconen briljantti musiikki, Clint Eastwoodin vähäeleinen karisma ja Lee Van Cleefin positiivisessa mielessä vittumainen habitus takaavat kokonaisvaltaisen audiovisuaalisen nautinnon. Vähintään viisitoista tähteä tälle, mestariteos.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Huomenna Yle Femmalta klo 21.00: Che - Sankari

Toinen osa (Che - Kapinallinen) sitten viikon päästä samaan aikaan.

Sattumalta osui nuo silmään kun silmäilin ohjelmatietoja. Eipä juurikaan tuota kanavaa tule katseltua, joten hyvä että huomasin. Vielä näkemättä nuo leffat.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jos nyt joku ei vielä ole nähnyt maailman parhaisiin elokuviin lukeutuvaa klassikkoa Hyvät, pahat ja rumat, niin kohta kakkosella alkaa. Sergio Leonen mestariteos, Ennio Morriconen briljantti musiikki, Clint Eastwoodin vähäeleinen karisma ja Lee Van Cleefin positiivisessa mielessä vittumainen habitus takaavat kokonaisvaltaisen audiovisuaalisen nautinnon. Vähintään viisitoista tähteä tälle, mestariteos.

Toinen Sergio Leone - Ennio Morricone mestariteos tulee tänään YLE Teemalta, eli Suuri Gangsterisota (Once Upon a Time in America). Tietysti liki nelituntisessa kestossaan vaatii katsojalta paljon, mutta kyllä se palkitseekin. Itse kun tässä 36 vuoden iässä hieman jo pohtii elämäänsä ja tarkastelee nuoruuttaan jo jostain analyyttisestä näkövinkkelistä, niin kyseisen elokuvan kasvukertomus on myös yksi taso, mistä nauttia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kansantaiteilija Veikko Lavin syntymästä tuli eilen kuluneeksi 100 vuotta. Tänään YLE Teema näyttää Vepan kunniaksi kaksi ohjelmaa uusintana: 22.05 Veikko Lavi 100 vuotta ja 22.55 Väliasemalla Veikko Lavi.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
The Prestige kolmoselta 22.55. Lempileffojani, mainiota mystiikkaa ja käänteitä.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaillaan Teemalla menee Queenin Budapestin keikka vuodelta 86. Kaikinpuolin katsomisen arvoista.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.
Kiitos vinkistä, pistetäänpä tallentumaan. Olisi varmaan jäänyt huomaamatta.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.

Upeaa!
Kiitti vinkistä. Keikalla olin minäkin ja pakkohan tuo on katsoa jo nyt Areenasta ja tallentaa lisäksi telkkarista DVD:lle myöhempiä katselukertoja varten, kun tallentavaa boxia en juuri nyt omista.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olen muutaman kerran tsiikaillut noita ylen live pläjäyksiä, Lady Gaga ja Kylie Minogue, lähinnä eroottisten vivahteiden takia ja nyt olen pitkään toivonut jo että olisi mukava nähdä kunnon heviä. Taitaa olla turha toive.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olen muutaman kerran tsiikaillut noita ylen live pläjäyksiä, Lady Gaga ja Kylie Minogue, lähinnä eroottisten vivahteiden takia ja nyt olen pitkään toivonut jo että olisi mukava nähdä kunnon heviä. Taitaa olla turha toive.

Tänä iltana tulee ainakin kunnon kasariheviä, kun Teema näyttää "tosielämän Spinal Tapiksikin" kutsutun Anvil-dokkarin.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Tänään kannattaa kääntää TV1:lle klo 21:05. Silloin tulee A-Talk, jossa puhutaan mm-kisoista ja toivon mukaan pistetään Kummola tiukille lipun hinnoista. Kalervon lisäksi mukana keskustelussa on mr. Jortikka, Aleksi Valavuori ja Veikkaajan Vesa Rantanen. Odotukset on korkealla kun YLE:llä ei pitäis olla enää suurempaa tarvetta/velvollisuutta kumartaa kiekkoliiton suuntaan. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ihmemies alkaa TV5:lla kello 1900.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.

Miten reilu setti tajunnanlaajennusmateriaalia pitää nauttia, että tuo "taide" alkaa aueta? Selvinpäin pystyin juuri katsomaan 3 biisiä. Sitten tuli raja vastaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Miten reilu setti tajunnanlaajennusmateriaalia pitää nauttia, että tuo "taide" alkaa aueta? Selvinpäin pystyin juuri katsomaan 3 biisiä. Sitten tuli raja vastaan.

Niin no, jotkut tykkää jotkut ei. Eihän Siekkarit koskaan ole ollut mikään "koko kansan bändi", vaikka fanipohja onkin laajaa. Rujo, metallinen soundi, maaniset hokemat ja tapa runtata biisit läpi ilman sen suurempaa yleisönkosiskelua eivät varmasti ihan kaikille sovi. :)
AW Yrjänä sanoi oman bändinsä musiikista, että se voi olla joko taidetta, tai ihan täyttä paskaa, mutta mitään viihdettä se ei ole. Viihdettä on Novat, Voicet, Idolsit ja VOF:it pullollaan. Itse olen aina hakenut musat raja-alueilta. Joskus ihan pentuna kuulin Säkenöivän Voiman ekan kerran ja sillä tiellä ollaan edelleen. Vähän sama kuin Dead Kennedysin kanssa. Ostin 12vuotiaana Frankenchrist-kasetin ja bändi on edelleen ihan saatanan kova. Jostain vain diggailee, eikä sitä oikein osaa selittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös