Tänään TV:ssä

• 838 220
  • 3 645

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
The Prestige kolmoselta 22.55. Lempileffojani, mainiota mystiikkaa ja käänteitä.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parhaillaan Teemalla menee Queenin Budapestin keikka vuodelta 86. Kaikinpuolin katsomisen arvoista.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.

Upeaa!
Kiitti vinkistä. Keikalla olin minäkin ja pakkohan tuo on katsoa jo nyt Areenasta ja tallentaa lisäksi telkkarista DVD:lle myöhempiä katselukertoja varten, kun tallentavaa boxia en juuri nyt omista.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olen muutaman kerran tsiikaillut noita ylen live pläjäyksiä, Lady Gaga ja Kylie Minogue, lähinnä eroottisten vivahteiden takia ja nyt olen pitkään toivonut jo että olisi mukava nähdä kunnon heviä. Taitaa olla turha toive.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olen muutaman kerran tsiikaillut noita ylen live pläjäyksiä, Lady Gaga ja Kylie Minogue, lähinnä eroottisten vivahteiden takia ja nyt olen pitkään toivonut jo että olisi mukava nähdä kunnon heviä. Taitaa olla turha toive.

Tänä iltana tulee ainakin kunnon kasariheviä, kun Teema näyttää "tosielämän Spinal Tapiksikin" kutsutun Anvil-dokkarin.

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Tänään kannattaa kääntää TV1:lle klo 21:05. Silloin tulee A-Talk, jossa puhutaan mm-kisoista ja toivon mukaan pistetään Kummola tiukille lipun hinnoista. Kalervon lisäksi mukana keskustelussa on mr. Jortikka, Aleksi Valavuori ja Veikkaajan Vesa Rantanen. Odotukset on korkealla kun YLE:llä ei pitäis olla enää suurempaa tarvetta/velvollisuutta kumartaa kiekkoliiton suuntaan. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ihmemies alkaa TV5:lla kello 1900.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat

Miten reilu setti tajunnanlaajennusmateriaalia pitää nauttia, että tuo "taide" alkaa aueta? Selvinpäin pystyin juuri katsomaan 3 biisiä. Sitten tuli raja vastaan.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Miten reilu setti tajunnanlaajennusmateriaalia pitää nauttia, että tuo "taide" alkaa aueta? Selvinpäin pystyin juuri katsomaan 3 biisiä. Sitten tuli raja vastaan.

Niin no, jotkut tykkää jotkut ei. Eihän Siekkarit koskaan ole ollut mikään "koko kansan bändi", vaikka fanipohja onkin laajaa. Rujo, metallinen soundi, maaniset hokemat ja tapa runtata biisit läpi ilman sen suurempaa yleisönkosiskelua eivät varmasti ihan kaikille sovi. :)
AW Yrjänä sanoi oman bändinsä musiikista, että se voi olla joko taidetta, tai ihan täyttä paskaa, mutta mitään viihdettä se ei ole. Viihdettä on Novat, Voicet, Idolsit ja VOF:it pullollaan. Itse olen aina hakenut musat raja-alueilta. Joskus ihan pentuna kuulin Säkenöivän Voiman ekan kerran ja sillä tiellä ollaan edelleen. Vähän sama kuin Dead Kennedysin kanssa. Ostin 12vuotiaana Frankenchrist-kasetin ja bändi on edelleen ihan saatanan kova. Jostain vain diggailee, eikä sitä oikein osaa selittää.

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Tänään kannattaa kääntää TV1:lle klo 21:05. Silloin tulee A-Talk, jossa puhutaan mm-kisoista ja toivon mukaan pistetään Kummola tiukille lipun hinnoista. Kalervon lisäksi mukana keskustelussa on mr. Jortikka, Aleksi Valavuori ja Veikkaajan Vesa Rantanen. Odotukset on korkealla kun YLE:llä ei pitäis olla enää suurempaa tarvetta/velvollisuutta kumartaa kiekkoliiton suuntaan. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan.

Pitää laittaa tallennukseen. Saa nähdä mitä valheita Kummola keksii.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olenko ainoa joka ei pitänyt Crank 2-leffaa läheskään niin hyvänä kuin ykköstä?

Kakkonen meni jo "hieman" yli kaikessa, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Ykkönen on loistava.

Edit: Muokataas vähän, kun tarkoitus itselläkin oli ns. ironisoida sanaa hieman.

Viimeksi muokattu:

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Olenko ainoa joka ei pitänyt Crank 2-leffaa läheskään niin hyvänä kuin ykköstä?

Kakkonen meni jo hieman yli kaikessa, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Ykkönen on loistava.

Et ole ainoa. Ykkönen tosissaan oli hieno tekele, mutta kakosessa kaikessa vedettiin rajusti ylitse. Jostain kumman syystä kakkosessakin on muutamia kohtia mitkä ovat jääneet mieleen ja naurattaneet vielä jälkikäteenkin. Mutta kokonaisuutena leffa oli itselle pettymys ykkösen jälkeen.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vähän myöhässä mutta ehkä parempi niin kuin ei ollenkaan, eli Maikkarilla jatkui tänään jälkiä jättämättä sarja. Minä ainakin tykkäsin ensimmäisestä kaudesta joten jännityksellä jatkan seuraamista siitä kuka sen Rosie Larsenin murhan takaa löytyy...

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tänää Avalla n. klo 20:00 jääkiekko-ottelu Suomi-Kanada.

Uskoakseni ihan mielnkiintoinen reality-sarja sille, joka on jaksanut seurata sitä alusta lähtien. Toki, näkemykseni mukaan, tällaisen yksittäisenkin esityksen voi katsoa menettämättä fokusta kokonaan toisin kuin esim. jossain Big Brotherissa, jossa tapahtumat seuraavat kiinteämmin edellisiä.

Valitettavasti illan toinen osapuoli, Kanada, sinänsä tuttuna länsimaisena sivistysvaltiona ei ehkä ole parasta mahdollista antia ja mielenkiinnon herättäjänä, mutta luvassa ohjelmatietojen mukaan on vastustajana myös Kazakstan, eksootinen ja paljon tuntemattomampi, jolloin asiasta kiinnostuneiden kannattaa mielestäni olla hereillä.

Itse en ehkä kerkiä seurata tätä kuin vilaukselta, koska YLE Femiltä tulee samaan aikaan Kirjakausi ja Pixel peräkkäin ja sitten myöhemmin Ykköseltä Strada ja Inhimillinen tekijä.

Jos nyt kuitenkin jotakin sattuisi kiinnostamaan mainittu ohjelma, voisiko ystävällisesti referoida sen minulle muutamalla rivillä, vaikka YV:llä, jotta saan jotain kosketuspintaa näihin hieman harvinaisempiinkin ohjelmaformaatteihin ja tapahtumiin niissä - kiitos jo etukäteen.

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Tänään on tosiaan odotettu ilta; Suomi-Kanada Saukkosen selostamana! En vielä tiedä onko elämys kovinkaan silmäystävällinen, mutta ainakin korvani tulevat nauttimaan siitä suuresti. Mertarannan eilinen suoritus oli tosin jälleen kerran aika heikko, en tiedä olisiko se parempi vaihtoehto..

Ottelun tauoilla olisi tarkoitus seurata viihdettä, jonka toimivuus on Suomen peliä varmempaa. Kakkoselta klo 21.00 Kirsi Ranto @ Tartu Mikkiin. Tulee olemaan herkkua monelle aistille!!

Lauantain tarjonnasta on vielä mainittava Sergio Leonen länkkäri, joka on ainakin minulle uusi tuttavuus: "Maahan, senkin hölmö". James Coburn on yleensä laadun tae, Morriconesta puhumattakaan!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lauantain tarjonnasta on vielä mainittava Sergio Leonen länkkäri, joka on ainakin minulle uusi tuttavuus: "Maahan, senkin hölmö". James Coburn on yleensä laadun tae, Morriconesta puhumattakaan!
Kiitos kun mainitsit. Taisin ohi mennen lukea jostain lehdestä, että tuo olisi tulossa töllöttimestä, mutta olin jo unohtanut. En ole kyseistä leffaa ainakaan muistaakseni koskaan nähnyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy