The Prestige kolmoselta 22.55. Lempileffojani, mainiota mystiikkaa ja käänteitä.
Kiitos vinkistä, pistetäänpä tallentumaan. Olisi varmaan jäänyt huomaamatta.Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.
Taitaa sama keikka löytyä myös YLEn Areenasta, jos ei television ääreen ehdi. Eilen tuli tuo taltiointi Areenasta mulkoiltua.
Tässä vielä linkki kyseiseen keikkaa: Yle Live: Sielun Veljet | Tv | Areena | yle.fi
Sielun Veljet TV2 klo 22.35. Olin yhdellä noista Tavastian keikoista, suosittelen siis katsomaan. On nimittäin aikamoista tykitystä.
Olen muutaman kerran tsiikaillut noita ylen live pläjäyksiä, Lady Gaga ja Kylie Minogue, lähinnä eroottisten vivahteiden takia ja nyt olen pitkään toivonut jo että olisi mukava nähdä kunnon heviä. Taitaa olla turha toive.
Miten reilu setti tajunnanlaajennusmateriaalia pitää nauttia, että tuo "taide" alkaa aueta? Selvinpäin pystyin juuri katsomaan 3 biisiä. Sitten tuli raja vastaan.
Tänään kannattaa kääntää TV1:lle klo 21:05. Silloin tulee A-Talk, jossa puhutaan mm-kisoista ja toivon mukaan pistetään Kummola tiukille lipun hinnoista. Kalervon lisäksi mukana keskustelussa on mr. Jortikka, Aleksi Valavuori ja Veikkaajan Vesa Rantanen. Odotukset on korkealla kun YLE:llä ei pitäis olla enää suurempaa tarvetta/velvollisuutta kumartaa kiekkoliiton suuntaan. Saa nähdä mitä ilta tuo tullessaan.
Tänään taattua Stathamia: Crank 2. Hiton hyvä.
Olenko ainoa joka ei pitänyt Crank 2-leffaa läheskään niin hyvänä kuin ykköstä?
Kakkonen meni jo hieman yli kaikessa, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Ykkönen on loistava.
Kiitos kun mainitsit. Taisin ohi mennen lukea jostain lehdestä, että tuo olisi tulossa töllöttimestä, mutta olin jo unohtanut. En ole kyseistä leffaa ainakaan muistaakseni koskaan nähnyt.Lauantain tarjonnasta on vielä mainittava Sergio Leonen länkkäri, joka on ainakin minulle uusi tuttavuus: "Maahan, senkin hölmö". James Coburn on yleensä laadun tae, Morriconesta puhumattakaan!