Mitä, et kai väitä että Poliisiopistot olisi tullut töllöstä joskus aiemminkin?Ne on niin NÄHTY... Ei viitsi enää edes mainita.
Mitä, et kai väitä että Poliisiopistot olisi tullut töllöstä joskus aiemminkin?Ne on niin NÄHTY... Ei viitsi enää edes mainita.
No jos on jo nähty niin sitten voi aina vaihtaa Bondiin.Ne on niin NÄHTY... Ei viitsi enää edes mainita.
JA sitä ennen kasarilla katottiin ne 29 kertaa VHS:ltä kun vuokrattiin niitä.Vasta 29. kerta kun näytetään telkkarissa.
Ei tietenkään. Kaikki seurasi Bondia.Poliisiopisto menossa Subilla eikä kukaan ole sanonut mitään!
Mä seurasin poliisiopistoa. En oo kattonu yhtäkään bondia missä näyttelee se venäläisen näköinen.Ei tietenkään. Kaikki seurasi Bondia.
Ei se meidän vika ole jos sun elämä on huonoa.Mä seurasin poliisiopistoa. En oo kattonu yhtäkään bondia missä näyttelee se venäläisen näköinen.
Ei tarvii uhriutua heti.Ei se meidän vika ole jos sun elämä on huonoa.
Veli ehtis ennen minua ja sen jälkeen joku Princen keikka.Stanley Kubrickin klassikko Tohtori Outolempi eli: kuinka lakkasin olemasta huolissani ja opin rakastamaan pommia alkoi juuri Yle Teemalla. Rooleissa Peter Sellersin lisäksi mm. nuori James Earl Jones.
Tykkäsin, vaikken allekirjoitakkaan tota "lempiurheilijaa". Mutta mää oonkin rebel.Jatkoajan "lempiurheilija" Kristiina Mäkelä on tänään Puoli seiskassa (TV1 klo 18.30).