Bonuskysymyksenä sellainen, että moniko ei Pirkanmaalla asuva on käynyt katsomassa Ilveksen putoamiskarsintoja Hakametsässä?
Sata bussia vaasalaisia.
Bonuskysymyksenä sellainen, että moniko ei Pirkanmaalla asuva on käynyt katsomassa Ilveksen putoamiskarsintoja Hakametsässä?
Lasketaanko löysällä vatsalla pierun mukaan eksyvä ns. teelusikallinen tähän?Kuinka moni jatkoaikalainen on paskonut housuunsa aikuisiällä?
Pre-season paikallisottelu Panthers-Bolts viime syksynä.Kuinka moni on nähnyt kahden NHL-joukkueen harjoitusmatsin Pohjois-Amerikassa?
Lasketaanko löysällä vatsalla pierun mukaan eksyvä ns. teelusikallinen tähän?
Kuinka moni jatkoaikalainen on paskonut housuunsa aikuisiällä?
1. Paljon mahdollista. Postaatko kaikista panoistasi kuvan nykyhetkellä, strategiset mitat, nimen, puhelinnumeron ja subjektiivisen "panisin" raten?- Onko kukaan jatkoaikalainen minulle ns.napalanko eli joskus pannut samaa naista?
- Onko kenelläkään muulla Jatkoaikalaisella lähes pakkomielteistä tarvetta nähdä jokaisen viikon Avara Luonto -jakso?
- Onko kenelläkään muulla Jatkoaikalaisella lähes pakkomielteistä tarvetta nähdä jokaisen viikon Avara Luonto -jakso?
Täällä ilmottautuu yksi Ipa-fanikin. Uudeltamaalta "asti" kävin ihailemassa Sportin 0-2-voittoa.Bonuskysymyksenä sellainen, että moniko ei Pirkanmaalla asuva on käynyt katsomassa Ilveksen putoamiskarsintoja Hakametsässä?
Onko monikin jatkoaikalainen ollut intissä laivastossa?
En ole kokeillut moista taiteenlajia varmaan 30 vuoteen (olen nyt 32), mutta jos asia noin paljon kiinnostaa, niin avaa aiheesta äänestys. Olihan täällä joskus sellainenkin äänestys kuin "Oletko kussut housuihisi?".
Kaksi kertaa viimeisen 5 vuoden aikana. Sen jälkeen en ole juonut kirkasta enempää kuin muutama huikka. Mahan kanssa ollut häikkää ja tähän yhtälöön ei väkevät näemmä sopineet. Jälkikäteen naurattaa, silloin lähinnä itketti.
Mukavaa hommaa noin muuten, paskahousuna ei ole hassumpaa.
- Onko kukaan jatkoaikalainen minulle ns.napalanko eli joskus pannut samaa naista?
Lasketaanko sun äiti tähän? Ei sillä että olisin sitä nylkeny mut tuli vaan mieleen.
Jottei mene offtopiciks niin haluan tietää onko kukaan pannu Pavlovin Koiran äitiä?
Ja välillä asiallisemmille linjoille. Mua ihan oikeasti kiinnostaa, onko yleistä että kiekkoilijat itse tai seurojen organisaatioissa työskentelevät henkilöt kirjoittelevat Jatkoajalle? Ipan ex-toimarihan tänne taisi ihan itse kirjoitella ja olikohan nyt Tepsin osiossa myös joku organisaation tyyppi kirjoittelemassa myös.
Entä onko yhdelläkään jatkoaikalaisella suhteita NHL-pelaajiin? Teemu Selänteen isän hyvä ystävä?
_o/Kuinka moni on paskonut veteen (järveen, jokeen tai vastaavaan)?
Entä onko yhdelläkään jatkoaikalaisella suhteita NHL-pelaajiin? Teemu Selänteen isän hyvä ystävä, Saku Koivun entinen naapuri, Olli Jokisen kummisetä, Joni Pitkäsen lapsuuden kaveri tms?