Avoimet typaikat - Paikan tietojen katselu (linkki vie MOLin sivuille)Olisi hienoa tavata Mehu-Janne.
Laita hakemus sisään, niin unelmasi voi toteutua.
Itse haluaisin tavata Costa Concordian kapteenin Francesco Schettinon.
Avoimet typaikat - Paikan tietojen katselu (linkki vie MOLin sivuille)Olisi hienoa tavata Mehu-Janne.
Olisitpa uskaltanut. Eri lähteiden perusteella olen päätellyt, että vilpitön lähestyjä sai Leskiseltä yleensä suopean vastaanoton ja tilanteen salliessa juttuseuraakin. Minäkin olen jäänyt kaipaamaan tällaista tapahtumatta jäänyttä Leskis-keskustelua. Siis sillä tavalla jäi tapahtumatta, etten koskaan kohdannut Juicea siten, että olisi ollut edes mahdollista harkita juttusille käymistä.Juicen kanssa olisi ollut mukava jutella elämästä ja elämisestä - vahinko, etten aikanaan uskaltanut lähestyä häntä.
Olisitpa uskaltanut. Eri lähteiden perusteella olen päätellyt, että vilpitön lähestyjä sai Leskiseltä yleensä suopean vastaanoton ja tilanteen salliessa juttuseuraakin. Minäkin olen jäänyt kaipaamaan tällaista tapahtumatta jäänyttä Leskis-keskustelua. Siis sillä tavalla jäi tapahtumatta, etten koskaan kohdannut Juicea siten, että olisi ollut edes mahdollista harkita juttusille käymistä.
Mestari. Onneksi Häntä näkee usein tv:ssä, mutta olisihan se huikea livenä joskus..Jari Porttilan.
Olisitpa uskaltanut. Eri lähteiden perusteella olen päätellyt, että vilpitön lähestyjä sai Leskiseltä yleensä suopean vastaanoton ja tilanteen salliessa juttuseuraakin.
Minultakin jäi mahdollisuus päästä jututtamaan Juicea tarjoutumatta, enkä oikein tiedä, olisinko uskaltanut, jos olisi tarjoutunut. Olisin todennäköisesti ollut lisä siihen suureen joukkoon, joka on Juicen kanssa juttua yrittänyt heittää, mutta jotenkin jäätynyt ja keskustelu jäänyt sisällöltään tyhjäksi. Tai sitten Juice olisi ottanut ohjat käsiinsä ja tuloksena olisi ollut unohtumaton keskustelu. Mene ja tiedä.
Kerrassaan mahtava tulkinta myös Mikko "känkkäränkkä" Alatalolta.
Muiskis muiskis ja parempaa onnea ensi kerralla! Schollia en tahtoisi tavata, sillä en arvosta nelisilmäisiä anorektikkoja.Jos tähän ketjuun kirjoittaa niin sitten pitää tehdä myös jotain sen eteen, että tapaa ne henkilöt. Muuten se on turhaa. Jos haluaa tavata jonkun niin todellakin pitää tehdä jotain sen eteen, että tapaa sen. Vielä kolmannen kerran sama, aloittakaa huomenna miehet!