Tämän ihmisen haluaisin tavata

  • 6 302
  • 38

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Juicen kanssa olisi ollut mukava jutella elämästä ja elämisestä - vahinko, etten aikanaan uskaltanut lähestyä häntä.
Olisitpa uskaltanut. Eri lähteiden perusteella olen päätellyt, että vilpitön lähestyjä sai Leskiseltä yleensä suopean vastaanoton ja tilanteen salliessa juttuseuraakin. Minäkin olen jäänyt kaipaamaan tällaista tapahtumatta jäänyttä Leskis-keskustelua. Siis sillä tavalla jäi tapahtumatta, etten koskaan kohdannut Juicea siten, että olisi ollut edes mahdollista harkita juttusille käymistä.
 

passenger

Jäsen
Olisitpa uskaltanut. Eri lähteiden perusteella olen päätellyt, että vilpitön lähestyjä sai Leskiseltä yleensä suopean vastaanoton ja tilanteen salliessa juttuseuraakin. Minäkin olen jäänyt kaipaamaan tällaista tapahtumatta jäänyttä Leskis-keskustelua. Siis sillä tavalla jäi tapahtumatta, etten koskaan kohdannut Juicea siten, että olisi ollut edes mahdollista harkita juttusille käymistä.

Sattuipa mukavasti, että tätä lukiessa alkoi soittolistalta kuulua Juicen kirjoittama Per Vers runoilijan nimikkobiisi. Kerrassaan mahtava tulkinta myös Mikko "känkkäränkkä" Alatalolta.

Todella vaikea mainita yksittäisiä henkilöitä, joita haluaisi tavata. Neil Youngin kanssa voisi rupatella mielellään musiikista ja muustakin toki. Nelson Mandelalla voisi olla aika paljon mielenkiintoista kuultavaa. Muusikoista olisi myös mukava selvittää onko Nick Cave todellakin niin mulkku äijä kuin itse väittää olevansa. Kotimaalaisista olisi varmasti mukava rupatella usein ja iloisesti julkisuudessa esiintyvän Juha Seppälän kanssa.
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Olen joskus pelannut jalkapalloa ja haluaisin tavata erään turkmenistanilaisen jalkapallon pelaajan. Goçguly Goçgulyýew

Este tässä on lähinnä se, että katkaistaanko sukunimessa yksi tavu pelkästään kirjaimen mittaiseksi? Sii Goç-gu-ly-ý-ew? Kaipa niin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olisitpa uskaltanut. Eri lähteiden perusteella olen päätellyt, että vilpitön lähestyjä sai Leskiseltä yleensä suopean vastaanoton ja tilanteen salliessa juttuseuraakin.

Minultakin jäi mahdollisuus päästä jututtamaan Juicea tarjoutumatta, enkä oikein tiedä, olisinko uskaltanut, jos olisi tarjoutunut. Olisin todennäköisesti ollut lisä siihen suureen joukkoon, joka on Juicen kanssa juttua yrittänyt heittää, mutta jotenkin jäätynyt ja keskustelu jäänyt sisällöltään tyhjäksi. Tai sitten Juice olisi ottanut ohjat käsiinsä ja tuloksena olisi ollut unohtumaton keskustelu. Mene ja tiedä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Minultakin jäi mahdollisuus päästä jututtamaan Juicea tarjoutumatta, enkä oikein tiedä, olisinko uskaltanut, jos olisi tarjoutunut. Olisin todennäköisesti ollut lisä siihen suureen joukkoon, joka on Juicen kanssa juttua yrittänyt heittää, mutta jotenkin jäätynyt ja keskustelu jäänyt sisällöltään tyhjäksi. Tai sitten Juice olisi ottanut ohjat käsiinsä ja tuloksena olisi ollut unohtumaton keskustelu. Mene ja tiedä.

Sattumoisin aikoinaan menimme kihlattuni veljen kanssa Joensuussa lauantai-iltapäivänä lähes tyhjään baariin ja hetken päästä sinne tuli Juice parin kaverinsa kanssa. Istuivat viereiseen pöytään. Juteltiin niitä näitä pari tuntia. Ihan samoja juttuja kuin yleensä kapakassa ihmisten kanssa. Elämästä yms. Mutta ei musiikista.

Aikoinaan kun olin Kuubassa, olisin halunnut jutella Fidel Castron kanssa mutta ei hänellä ollut aikaa. Piti pitää viiden tunnin puhe telkkarissa. Oma espanjankielenikin on aika heikko eikä Fidel kai englantia paljon puhu. Enivei, myöhemmin oli tilaisuus jutella Alberto Juantorenan kanssa.

Timo Soinia voisin jututtaa, jos kohdalle sattuisi.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Stalin, Hitler, Mao ja Pol Pot nyt ensin alkuun olisi mukava tavata. Olisi mukava tietää, oliko näillä oikeasti jokin suurempikin missio, vai tekivätkö nämä tekonsa vain siksi, että pystyivät tekonsa vapaasti kenenkään estämättä tekemään.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pistetään yksi ehdokas kummastakin sukupuolesta ja sitten vielä kategoriat elävät ja kuolleet.

Elävät:

Paul David Hewson - U2 on lempparibändi + arvostan Bonon tekemää hyväntekeväisyysduunia.

Sabrina Salerno - Lapsuuden haave oli tavata tämä neito. 8)

Edesmenneet:

John Lennon - Pitkään mietin että valitsenko Jeesus Nasaretilaisen vaiko Lennonin. Mutta jos kävisikin niin että Jeeus olisikin vain juutalainen profeetta/puuseppä eikä jumalan poika niin keskustelut varmaan ois aika köykäisiä kun tuskinpa silloin osaisi suomea ja enkä mä osaa muinaiskreikkaa tai hepreaa jota ne tais silloin höpöttää siellä päin maailmaa.

Norma Jeane Mortenson - Päädyin Marilyn Monoroeen kun saattaisi ton Kleopatran taikka Katariina Suuren kanssa olla aika kova kielimuuri.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kerrassaan mahtava tulkinta myös Mikko "känkkäränkkä" Alatalolta.

Tätä en halua tavata, mutta känkkäränkkä olis ihan siisti joskus todeta olevaksi. Kerran matkalla Pulteriin mentiin Mikon takapihalle katselemaan, että josko näkyisi känkkis. Ei löytynyt ja oli varmaan näky, kun kolme sekavaa ihmistä nokki siellä. Älkää kysykö miksi. En tiedä, enkä edes enään itse halua.
PS. Alkoholilla oli osuuttaa asiaan.
 

scholl

Jäsen
Jos tähän ketjuun kirjoittaa niin sitten pitää tehdä myös jotain sen eteen, että tapaa ne henkilöt. Muuten se on turhaa. Jos haluaa tavata jonkun niin todellakin pitää tehdä jotain sen eteen, että tapaa sen. Vielä kolmannen kerran sama, aloittakaa huomenna miehet!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
KivaHarrilta olisi ihan kiva kuulla sen pelifilosofia.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jos tähän ketjuun kirjoittaa niin sitten pitää tehdä myös jotain sen eteen, että tapaa ne henkilöt. Muuten se on turhaa. Jos haluaa tavata jonkun niin todellakin pitää tehdä jotain sen eteen, että tapaa sen. Vielä kolmannen kerran sama, aloittakaa huomenna miehet!
Muiskis muiskis ja parempaa onnea ensi kerralla! Schollia en tahtoisi tavata, sillä en arvosta nelisilmäisiä anorektikkoja.

Pat Conroy elossa olevista olisi mielenkiintoinen tavattava.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös