Outoa...
Kylläpä näytti oudolta kun Markku Tähtinen oli Hokinaitin haasattelussa sininen kypärä ja keltainen paita päällä.
...Sama Tähtinen joka 1.5 viikkoa sitten hokinait pelissä sai Saarelan mailasta kasvoihinsa ja Lukko sai tästä tilanteesta jäähyn.
...Sama Tähtinen joka sai todella kovan vihellyskonsertin tämän jälkeen ja jolle huudettiin *Tähtisen pelle* seuraavat 5 minuuttia.
...Sama Tähtinen joka siirtyi eilen Lukkoon, sai monet ässäfanit vihaisiksi ja tulee saamaan 27.2 paskaa niskaansa.
...Sama Tähtinen joka syötti tänään lukon ainoan maalin, maalin, joka toi elintärkeän pisteen Lukolle.
Tänään kun heräsin, luulin nähneeni unta, että Markku Tähtinen tulee Lukkoon, se olikin totta.
Ymmärrän Ässäfanien tuskaa ja vihaa, se tulee ihan aiheesta.
Ehkä ässäfanienkin tulisi kuitenkin ymmärtää, että Tähtinen tuli Lukkoon, koska:
-Tähtisen tyttöystävä opiskelee turussa ja Tähtinen itse porissa.
-Tähtinen halusi kasvattajaseuransa hyötyvän kaupasta, näin ei olisi käynyt esim. Tähtisen siirtyessä Ruotsiin.
-Tähtinen halusi joukkueeseen, joka todennäköisesti(HUOM: TODENNÄKÖISESTI) pelaa pudotuspeleissä.
Kyllä tässä tulee semmonen olo, varsinkin ton Anun loppukevennyksen jälkeen, että kannattaakin "sympaattisen pikkuseuran" sijasta "ökyrikasta suurseuraa".
Olenkin kuullut huhuja, että Hartwall-arena siirretään raumalle, jokereista tehdään lukon farmijoukkue ja samalla jokerit putoaa mestikseen ja lisäksi Raumasta tehdään suomen pääkaupunki.
No vitsit vitseinä, mutta kyllä niitä uusia tähtisiä sinne poriin tulee ja minä ihan tosissani uskon, että sekä Ässät, että Lukko voittavat mestaruuden 10:n vuoden sisällä.
Saas nähä miten sitä osaa suhtautua kun tähtinen tulee ekaa kertaa raumalle, tottakai olen tyytyväinen, että hänet lukkoon saatiin, mutta vähän ristiriitaiset ovat tunteet, koska mies tuli ÄSSISTÄ...
No, tässä kaikki tältä erää, hyvää yötä satakuntalaiset!