Yrität? No ei siltä vaikuta, kun ohitat kaikki selitykset "vihalla" tai "wokella"
Yleisesti Elokuvana:
Sunko mielestä kyseessä oli koherentti trilogia?
Sunko mielestä Rey hahmo on hyvin kirjotettu ja koherentti leffasta toiseen?
StarWars
Sunko mielestä potentiaalia ei hukattu lainkaan?
Minä en ole wokesta puhunut muuta kuin sen, että mielestäni Rey ei ollut mikään woke-juttu, vaan että haluttiin varmaan vain naispääosanesittäjä...
Ja kyllä kun noista puhutaan, niin kyllä sieltä selvä viha kumpuaa kaikkia ohjaajien tekoja, käsikirjoitusta, näyttelijöitä jne. kohtaan... En viitsi puuttua joka selitykseen yksityiskohtaisesti, ne ovat heidän mielipiteitään, ja kunniotan niitä, vaikken olisi kaikesta samaa mieltä...
Osa piti aluksi Empireäkin 80-luvulla kökkönä, esiosiakin dissattiin, mutta nyt niistä taas pidetään..
Kyllä ne minulle tuo trilogia kelpaa kaikkineen vikoineen, on niissä muissakin vaikka mitä typeryyksiä, mutta ei ne minua häiritse niin paljon...
Kyllä minulle Rey kelpaa ihan hyvin, kaikkine vikoineen, vaikka olisi miten Mary Sue...
Totta kai kaikessa on aina parantamisen varaa tietysti, mutta ei ne enää siitä miksikään muutu, niin en jaksa valittaa niiden sisällöstä niin paljoa...
Ja mitä potentiaaliin tulee, niin jokaisella oli omat fantasiansa, ja odotuksensa mitä pitäisi tapahtua...
Kaikkia ei voi vain miellyttää...
Olen vain normi SW-viihdekäyttäjä, en ole lukenet mitään kirjoja jne... Otan ne viihteenä kaikkine vikoineen...
Mutta olen kyllä katellut Clone Warsit, Rebellsit ja muut animaatiot, legoja en nyt jaksa sentään katella...
Tiedostan, että ulosantini voi toisinaan tulkita vihamieliseksi, mutta ei se ole sitä, vaikka siltä vaikuttaa...
Totean asioita vain omalla kyynisellä tavallani...
Anteeksi, jos olen jotakuta loukannut, se ei ole ollut tarkoitukseni...