Rupesit kuitenkin esittämään Simon Templaria sekä James Bondia.Jatkoajan keskustelupalstalle en kyllä rekisteröidy ja kirjoita tänne eniten koko palstan historiassa.
Olisiko kannattanut jäädä historiaan Ivanhoena?
Rupesit kuitenkin esittämään Simon Templaria sekä James Bondia.Jatkoajan keskustelupalstalle en kyllä rekisteröidy ja kirjoita tänne eniten koko palstan historiassa.
Padelia en pelaa. Daijun oloista hommaa. Tennis tenniksenä, kössi kössinä ja rantamailat rannalle.
No, mihin asti niiden sun homohousujen pitäisi sitten yltää?Polveen asti yltäviä homohousuja en ala käyttämään.
Ai saatana. Mulla on ollu viimeset reilut puol vuotta nilkkoihin asti yltävät. Nyt on kyllä itsetutkiskelun paikka...Polveen asti yltäviä homohousuja en ala käyttämään.
Tähän voisi vastata että älä ala... jne.No, mihin asti niiden sun homohousujen pitäisi sitten yltää?
Joo... mää tiedän... runkku mikä runkku, mutta minkäs tässä ittelleen mahtaa...Tähän voisi vastata että älä ala... jne.
Luetaanko itämaisiin uskontoihin myös kristinusko, koska sehän syntyi Lähi-idässä?Pitkät tukat, vapaa rakkaus, psykedeelit, itämaiset uskonnot, Volkswagen Kleinbus. Vitun hipit.
Kaikki uskonnot lanan alle. Ihme hössötyksiä.Luetaanko itämaisiin uskontoihin myös kristinusko, koska sehän syntyi Lähi-idässä?
Vittuilemaan en ala.
Minä en ole koskaan vängännyt riviäkään.
Käytät siis puhelimellasi tiktokia?Näppäinpuhelimet - ei ikinä!!! Kyllä tuo kierrettävä kiekko on paras, sen äänikin on niin rauhoittavaa, kun kiertää numeroita ja antaa kiekon raksuttaa takaisin... tiktok, tiktok, tiktok.....
En minä, puhelin käyttää...Käytät siis puhelimellasi tiktokia?
Olin tulossa kirjoittamaan samaa mutta olit 10 minuuttia minua nopeampi.Sähköpotkulauta. Pääsen vain hengestäni ja muutenkin en todellakaan...NIH
Ja niillä muillakin pitäisi olla polvisuojat, kyynärsuojat ja kypärät, NIHOlin tulossa kirjoittamaan samaa mutta olit 10 minuuttia minua nopeampi.
Sähköpotkulautailemaan en ala!