Synergia-areena – helvetin esikartano?

  • 526 724
  • 1 924

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ok, itse ainakin keskialueella istuin ja ympärillä porukka taputti ihan hyvin ja samalla oli myös mukava kuulla jotain pelin ääniäkin,

Kyse on vain siitä miten tuo ykköskorin kannustustyyli nousee esiin. Kyllähän syneltä varmasti ujot läpläpit kuuluu jos kaikki muut ovat hengittämättä. Rumpuryhmän melusaaste on perusteltua juurikin sen vuoksi kun potentiaalista haastajaa sille ei ole. Se toinen faniporukka haastaisi rummut varmasti vetämällä edes yhden pelin yhtenäistä huutoa hela 60min.
 

Handyy

Jäsen
Kyse on vain siitä miten tuo ykköskorin kannustustyyli nousee esiin. Kyllähän syneltä varmasti ujot läpläpit kuuluu jos kaikki muut ovat hengittämättä. Rumpuryhmän melusaaste on perusteltua juurikin sen vuoksi kun potentiaalista haastajaa sille ei ole. Se toinen faniporukka haastaisi rummut varmasti vetämällä edes yhden pelin yhtenäistä huutoa hela 60min.
Niin, ensimmäinen askel on rummuton areena, jonka jälkeen on mahdollista kehittää kannattamista edelleen. Eihän tuo Torpedo-pelin tunnelma (jossa jo itse viihdyin ainakin paremmin) ole millään tavalla se, mitä se olisi jos annettaisiin mahdollisuus oikealle kannattamiselle. En ymmärrä miksei potentiaalista haastajaa olisi, eikö noissa rummuttomissa halleissa ihan hyvin ole onnistuttu kannattamaan joukkueita?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
En ymmärrä miksei potentiaalista haastajaa olisi, eikö noissa rummuttomissa halleissa ihan hyvin ole onnistuttu kannattamaan joukkueita?

Rumpuryhmä on vain penetroitunut JYPiin vuosikausia niin vahvasti ettei sitä poisteta luomalla tasa-arvoisia olosuhteita toiselle faniporukalle. Tämän vuoksi sen toisen faniporukan pitää tuoda oma olemassaolonsa esiin ja kyseenalaistaa rumpuryhmän asema. En näe tätä mahdottomana jos niin moni pitää rumpuporukkaa pilaantuneelta maidolta maistuvana melusaasteena. Muussa tapauksessa lätistään vain paskaa ja silloin asialle tulee antaa sen mukainen painoarvo.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tähän debaattiin liittyen olisi joskus hauska kokea kannustuskilpailu JFC:n ja Samban välillä ja parhaiten se tapahtuisi jos kumpikin kannustaa omaa joukkuetta. Tällä tarkoitan sitä että vaikka Samba kannustaisi JYPiä ja JFC kannustaisi Akatemiaa jos sellainen JYP - Akatemia harjoitusottelu joskus järjestettäisiin. Siinä sitten jotkut keskikatsomossa tuomaroivat kumpi kannustaa monipuolisemmin.
 

Erik Loka

Jäsen
Rumpuryhmä on vain penetroitunut JYPiin vuosikausia niin vahvasti ettei sitä poisteta luomalla tasa-arvoisia olosuhteita toiselle faniporukalle. Tämän vuoksi sen toisen faniporukan pitää tuoda oma olemassaolonsa esiin ja kyseenalaistaa rumpuryhmän asema. En näe tätä mahdottomana jos niin moni pitää rumpuporukkaa pilaantuneelta maidolta maistuvana melusaasteena. Muussa tapauksessa lätistään vain paskaa ja silloin asialle tulee antaa sen mukainen painoarvo.

Tuohan on vähän sama kuin kyseenalaistaisi Alkon olemassaolon perustamalla kilpailevan viinakaupan.
 

Baldrick

Jäsen
Ok, itse ainakin keskialueella istuin ja ympärillä porukka taputti ihan hyvin ja samalla oli myös mukava kuulla jotain pelin ääniäkin, ehkeipä se sitten kuulunut sinne missä makasit sammuneena.

Itse olin päätykatsomossa ja vain välillä kuulin kuinka koko hallista vaivalloista rytmitöntä taputtelua kuului ehkä muutaman näyttävimmän pommin ja JYPin tehdessä maalin. Muuten kyllä kuulin jokaisen kolauksen kaukalosta ja katsomon hälinä ei päässyt juurikaan häiritsemään kajareista pauhavia poppibiisejä tai mainoksia. Minä olen sitä mieltä, että kyseessä oli reilusti perusrunkosarjapeliä heikkotasoisempi kannatus.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Itse olin päätykatsomossa ja vain välillä kuulin kuinka koko hallista vaivalloista rytmitöntä taputtelua kuului ehkä muutaman näyttävimmän pommin ja JYPin tehdessä maalin. Muuten kyllä kuulin jokaisen kolauksen kaukalosta ja katsomon hälinä ei päässyt juurikaan häiritsemään kajareista pauhavia poppibiisejä tai mainoksia. Minä olen sitä mieltä, että kyseessä oli reilusti perusrunkosarjapeliä heikkotasoisempi kannatus.
Tuokin on eteenpäin menoa, rumpuhelvetistä. Parempaakin toki toivoisi, mutta uskon että se olisi myös mahdollista, jos rumpuryhmä ei terrosoisi kotihallissa tunnelmaa. Tiedetään kuitenkin, että vieraspeleissä missä JYP FC on paikalla ja missä rumpuja ei ole, niin tunnelma on ollut erittäin hyvä, erinäisin lauluin, huudoin ja niitä yhdistellen. Kysymys on miksei tämä onnistuisi kotihallissakin, varmasti onnistuu, mutta yksi onnistumisen edelletys olisi syytä taata. Monotominen paukutus pois, niin tilaa tulee äänenkäytöllekin, toki voidaan jatkaa näinkin. En vaan näe tätä tunnelmana missään määrin, vaan pelkkänä melusaasteena. Rumpuryhmän puolustelijoiden mielestä varmaan heidän kotonaankin on helvetin kova tunnelma, jos tulen parin kaverin kanssa sinne hakkaamaan kattiloita yhteen. Ai eikö tunnelma ja desibelimäärä ollutkaan synonyymejä?
 

Handyy

Jäsen
Itse olin päätykatsomossa ja vain välillä kuulin kuinka koko hallista vaivalloista rytmitöntä taputtelua kuului ehkä muutaman näyttävimmän pommin ja JYPin tehdessä maalin.
Nähtävästi siis ylivoimilla kannustustaputukset eivät sinne päätykatsomoon esimerkiksi kuuluneet, harmi sinänsä. FC:n huutoja ja apua siis tarvitaan, mikä nyt sinänsä on ihan luonnollista ja olisi hyvä aihio tunnelman nostamiselle. No, mitäpä tästä sen enempää jauhamaan, rumpuryhmä on sinetöity Tynin toimesta JYPin imagoon ja sillä selvä. Ainakin nyt pääsee aina kerran kaudessa nauttimaan harkkapelissä rummuttomasta ilmapiiristä, ainahan sekin on tyhjää parempi.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en tiedä mutta jotenkin olen itse ainakin tykännyt viimekauden Pelicans harjoitusottelussa ja tämänkauden Torpedo otteluista kun rummut ei ole ollut pakalla. Tapuutuksia esimerkiksi ylivoimalla kuitenkin koko hallissa paljon enemmän kuin normaaleissa otteluissa. Siis näitä missä suurinpirtein kaikkialla hallissa taputetaan. Silloin kun rummut pauhaa niin silloin harvemmin kaikkialla hallissa taputetaan kun se on melko turhaa ja suuta nyt varsinkin turha avata. Toki kauden aloitus myös varmasti tuo sitä hyvää fiilistä, mutta on se jos viihtyy höntsämatsissa paremmin kun liigapeleissä...
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Se toinen faniporukka haastaisi rummut varmasti vetämällä edes yhden pelin yhtenäistä huutoa hela 60min.

Harmi kun tämä on edelleen tätä vastakkainasettelua kun viime kaudella näiden kahden piti peleissä olla yhtä. Pientä ratkeilua yhteistyöstä kuitenkin oli havaittavissa, en minä tiedä mikä tilanne jäsenten välillä on nyt. Olen kyllä siinä mielessä samaa mieltä että rummut kyseenalaistetaan vasta siinä vaiheessa kun ne saadaan peitettyä huutomyrskyyn, lauluihin ym. ja vielä että suuri yleisö lähtee jopa niihin ennemmin mukaan. Mutta jos palataan todellisuuteen ja mietitään montako tyyppiä siinä rumpujen alapuolella oli viime pelissä niin ei. Ainakin täynnä porukkaa sen alapuolen pitää olla mutta en tiedä riittääkö se minkäänlaiseen haastamiseen sittenkään. Yhteistyöhön kylläkin on kyetty, mutta niin ne rummut vaan silloinkin hallitsee lopulta.

Mutta hallitseeko ne silloin vähemmän, jos FC kerää suuren miehityksen, jo CHL-peleihin. Koko alakatsomo täynnä kuten keväällä, ja vedetään pelkästään kannustuksia johon kuuluu huuto/laulu. Ja siten ainakin yritetään haastaa rummut, ja saamaan perussambakompin vähenemistä aikaan. Turha sitä komppia silloin edes aloittaa jos koko alapuolinen katsomo vetää kannustusta mihin jo muukin yleisö on tarttumassa (tosin näinhän on tapahtunut..). Ja muutenkin vähemmän hiljaisia hetkiä ettei sitä pelkkää rummutusta voi perustellusti aloittaa(kuulemma rumpuja pitää alkaa paukuttaan jos hallissa hiljaista, 45s híljaisuusraja). Ja jos sitä sambakomppia alkaa kaikesta huolimatta tulemaan, tehdään siinä yhteistyön osalta poikkeus ja aletaan kovapäisesti huutamaan omaa kannustusta päälle, eikä vaivuta synkkyyteen. Taistelua tuulimyllyjä vastaan? On sitä ainakin yritettävä, ei ne rummut pyytämällä lähde.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Rumpuryhmä useasti ja paikoitellen jopa vittuilevan alleviivatusti läpläpiä rumpupaukkeen sijaan. Pisteet tälle!
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Meni kyllä taas järki tuohon rumpuryhmään, eikö heillä ole mitään muuta tavoitetta kuin paukuttaa ja paukuttaa niitä rumpujaan? Tilastot monotomisesta rummunpaukutuksesta, ensimmäisessä erässä tekivät tilastointiajan ennätyksensä pelkässä rumpujen hakkaamisessa, mutta sitten meni järki ja alettiin muutaman fanclubilaisen kanssa chanttaamaan. Saatiinkin toisessa ja kolmannessa erässä vähän hiljenettyä pelkkää rynkytystä.

1erä - 8.49
2erä - 5.04
3erä - 4.52

Eli pientä eteenpäin menoa havaittavissa, mutta todella pientä. Meni muuten totaalisesti järki tuohon paskaan ja tuli avauduttua sekä facebookissa, että twitterissä. Twitter - Click.

Jokainen voi kuitenkin parantaa Synergian tunnelmaa ja vähentää rumpujen ylivaltaa, no miten? Lähtemään huutoihin sekä taputuksiin mukaan ja tuomaan halliin sitä ihmisläheisempää ääntä, eikä tuota keinotekoista rummunjytkettä. Sitä ei kuitenkaan loppupeleissä taida haluta kukaan muu kuin rumpuryhmäläinen kuunnella.

Parastahan oli taas ne vihaiset katseet rumpuryhmästä meille, kun emme antaneet heidän vaan hakata päämärkänä rumpuja, vaan tuotimme halliin ääntä taputuksin/lauluin ja huudoin. Muutaman kerran sitten alkoivat kesken chanttimme rynkyttämään sitä kaikille tuttua komppia: rynkyti rynkyti hei hei hei... Eli pelkkä rumpupauhasi ilman ihmisen äänen pihaustakaan..
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Meni kyllä taas järki tuohon rumpuryhmään, eikö heillä ole mitään muuta tavoitetta kuin paukuttaa ja paukuttaa niitä rumpujaan?

Siis mikä tuossa nyt oli se iso ongelma? Sanoitkin homman menneen eteenpäin ja ainakin omalla väijyllä sieltä lähti normaalia useammin läpläpiä kuin saatanallista pauketta. Todella paljon karmeampaa kamaa on aiemmin irronnut.

Tänään oli mielestäni sitä "tyhjää tilaa" minkä taputuskuoro voisi dominoida itselleen. Jos siis rahkeita riittää. Tällöin kyseenalaistetaan rumpuryhmä ja tällöin nähdään myös se toinenkin tyyli kannustaa.

Kitinät vittuun ja töitä horot, t. julmatoteamus ZayWestiltä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Klotenista saapuneille iso peukalo! Oli tosiaan hieno meininki, niinkuin Tuomio tuossa yllä jo kirjoittikin.

On tosiaan jännä tämä "riita" mikä nyt taas on nostettu esiin FC:n ja RR:n välille. Onko sitä? Minusta tässä korkeintaan asiat riitelee, ei ihmiset. Niinkuin tuossa yllä osuvasti sanottiinkin, FC haluaa muutosta RR sitä ei niin kamalasti. Olisiko se sittenkään paha asia jos liput ja kepit olisi toisella puolella ja rummut toisella puolella? FC voisi toteuttaa itseään ja laulella menemään ja rummut voisi sitten välillä sambailla kaikessa rauhassa. Vaikkapa vuorotellen RR-FC-RR-FC...

Tuossa Tinypic-palvelussa näkyvä kuva eiliseltä. Rumpuryhmän alla ei juuri ketään, toisella puolella lippuja ja enemmän ihmisiä. Miksikö? No kun rumpujen alla ei ole läskiä demppaamassa ääntä, siinä on helkutin epämiellyttävää seisoa. Korvaparat...
 
Viimeksi muokattu:

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Olisiko se sittenkään paha asia jos liput ja kepit olisi toisella puolella ja rummut toisella puolella? FC voisi toteuttaa itseään ja laulella menemään ja rummut voisi sitten välillä sambailla kaikessa rauhassa. Vaikkapa vuorotellen RR-FC-RR-FC...

Taitaa niin olla että tuo olisi se kompromissi mikä pitää näillä katsomo-olosuhteilla tehdä. Rumpujen alle ei porukan kokoa muutenkaan voi määrättyä enempää kasvattaa. En kuitenkaan ehkä laittaisi hommaa niin kahtia että tulee täysin omat kannustusvuorot. Meinaan sitä ettei toisen puolen kannustaessa toinen puoli ajattelisi että meidän ei nyt kuulu eikä tarvitse lähteä tuohon mukaan. Kuitenkin yhteisellä asialla ollaan kannustusnäkökulmista huolimatta. Eli yhteisiä huutoja, vuorohuutoja.

Viime pelissä sain yhden idea-aihion kun samba huuteli jotain että "keski-suomest kajahtaa" ja toisti sitä. Mieleen tuli esimerkkinä meidän kaikkien rakastama biisi "JyP on rautaa" ja siitä kohta "Keski-Suomi pauhaa - JyP on rautaa". Eli toinen puoli huutaisi tuosta alun ja toinen heti perään lopun, vaikka ilman mitään välitaputuksia. Joskus oli tämä "toinen puoli huutakaa meille" missä nyt ei sikäli ole mitään järkeä eikä kannustustakaan, kuitenkin jonkinlaista yhteishengen kohotusta se toi, eikä samban ja FC:n välillä nyrpeitä ilmeitä nähty. Myös Eteläpääty on kahdessa katsomossa ja siellähän huudetaan "Jokerit" vuoronperään, siitä tuli mieleen että miksei täällä voitaisi huutaa Jyppiä samanlailla.

Eli mielikuvitus on rajana, kun nähdään asiat enemmänkin mahdollisuutena eikä ongelmina.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pakko myöntää että suorastaan hävettää tämä kannatuksen nykytila Jyväskylässä.

Et oo ainoa mielipiteesi kanssa.

Mitä oon pelejä käynyt kattomassa harvakseltaan tässä vuosien varrella, niin enemmän mun mielestä tunnelmaa on tuonut se porukka joka on nimenomaan heiluttanut näitä lippuja ja kaksikeppisiä, eikä tämä "rummunpäristelijöiden klubi".

Tässä tuli mieleen että pääsisköhän tuohon rumpuryhmään jos toisi peleihin pari sumutorvea ja muutaman parin kattilankansia..

(E: Luinkin tässä pari viestiä ajatuksella.
Ilmeisesti jotain sovintoakin yritetty, mutta laihoin tuloksin..)
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Vieläkö rumpuryhmä on Tyntsän hoivissa eli saavatko alennuksia/ilmaislippuja matseihin?

Ensimmäinen tie rakentavaan vuorovaikutukseen on se että kaikki ryhmät ovat samalla viivalla. Käytännössä siis tarkoittaa sitä että kaikki maksavat peleistään saman summan FC:ssa ja rumpuryhmässä tai eivät kumpikaan mitään.
 

jaguar

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (ht)
Hei.

Kiitokset DrMultihunterille palautteesta. Palautteesi on huomattu ja siitä on keskusteltu meidän sisäisesti. Toivottavaa olisi, että palaute osoitettaisiin suoraan rumpuryhmälle (rumpuryhma.jyp@gmail.com), jotta se tulisi varmasti perille eikä sitä tarvitsisi monen mutkan kautta lukea. Pisteet siitä, että palaute on annettu omalla nimellä.

Minäkin hieman ihmettelen sitä, että täällä pidetään yhä yllä sitä myyttiä, että rumpuryhmä on täysin muutoksenvastainen toiminnassaan tai, että meillä olisi hirveä ”riita” FC:n kanssa.

Mielestäni viime kauden lopun yhteistyö oli varsin lupaavaa ja ainakin rumpuryhmällä on halu jatkaa ja kehittää toimintaa yhdessä myös tulevalla kaudella. Itse en ainakaan odottanut, että heti saman tien olisi touhu lähtenyt menemään täysin sujuvasti eteenpäin. Tiettyä sekavuutta oli havaittavissa viime kaudella. Monesti kävi niin, että juuri samalla hetkellä molemmat aloittivat huutamisen tai/ja soittamisen. Lisäksi osa lauluista ja huudoista oli uusia jolloin kaikki eivät niihin osallistuneet. Muutenkin täytyy seurata sitä, että mitkä huudot ja laulut ovat toimivia ja mihin porukka lähtee mukaan.

Tämän vuoksi on aikomuksemme pyytää palaveria FC:n kanssa ennen liiga kauden alkua, jossa käydään läpi ottelutapahtuma ja se systeemi mikä meillä on kannustuksessa ollut. Näin saataisiin hieman sovittua sitä, mitä kulloinkin tehdään ja vältetään se tietynlainen sekavuus ja päällekkäin huudot/soitot.

Itse olen sitä mieltä, että jatkettaisiin viime kauden lopun tapaan. Jos olemme eri puolilla, niin silloin on todella hankala liittyä toisen puolen huutoihin tai tahdin pitämiseen. Viime pelissäkään ei meinannut kuulla mitä toisella puolella huudettiin (tämän vuoksi sinne siis vilkuiltiin). Parhaamme mukaan yritimme niihin huutoihin lähteä mukaan.



Yhteistyö terveisin
Petri Sellman
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harmi, että tuo pääty piti aikanaan jakaa seisomakatsomon osalta kahtia. Toki tuo oli talouden takia varmasti lähes pakko tehdä. Nykyiseen (viime kauden loppupuoli) verrattuna aktiivista porukkaa tarvittaisiin paljon lisää, jotta kannustus eri puolilta päätyä saataisiin kuuluvaksi ja toimivaksi. Tuo yksittäinen liuska päädyn B-puolella on aika pieni tila ja ainakin allekirjoittaneella on rumpujen takia suht iso kynnys sinne edes tulla lähinnä terveydellisistä syistä. Hieman myös "nauratti" rumpuryhmän alueen rajaaminen narulla, jonne sitten tyytyväisenä kömmitään 5min ennen pelin alkua. Siinä mielessä ymmärrän tämän, että tuolle liuskalle olisi syytä mahtua kaikki ääntään ja käsiään aktiivisesti käyttävät kannattajat niiden kädet puuskassa pönöttävien tuulareiden sijaan - kärjistetysti sanottuna.

Toki siitä kulmakatsomon reunaltakin on hyvä näkyvyys mutta jokainen varmaan tietää miten kiva siellä "syvempänä" kulmassa on olla tolpan takana, joten sinne suuntaan tuskin "fanikatsomoa" saadaan hirveästi laajennettua.

Mitä vielä rumpuihin tulee, niin toivottavasti päästäisin siihen tilanteeseen että päädyssä olisi yksi rumpu (basso) vetämässä tahtia kannustukselle. Rummuilla on Jyväskylässä / Hippoksella pitkä historia ja perinteet, mutta toisinaan kaivataan myös muutosta. Seuran suunnalta fanitoiminnan eteenpäin viennille annettu tuki lienee kyseenalaista, kun tiedetään yhtälö Kari Tyni + rummut. 45s "hiljaisuusraja" ja rynkyti rynkyti -komppi hallin kaiuttimista. Kuten jo aiemmin todettu, nolouden huippu.

Toki yksi pointti on myös tuo Hurraan mainitsema taistelu tuulimyllyjä vastaan ja kynnyskysymyksenä on varmasti myös FC:n koko / miesmäärä. Miten saataisiin lisää väkeä innostumaan peleihin huutamaan, taputtamaan, laulamaan ja tunnustamaan väriä? Mulla ei ole asiasta sen tarkempaa käsitystä, mutta kateellisena on tullut katsottua esim. viimeisimpänä Osasto 41:n esiintuloa Suomen kannatuskulttuurissa. Rauma, Tampere, Lappeenranta... Miksei myös Jyväskylässä?

edit: Täytyy vielä itsekin mainita se eräs viime kevätkauden vierasottelu Tapparaa vastaan. Toisessa päässä vajaa parisataa (hatusta heitetty) JYP-kannattajaa, ei rumpuja ja kannustus oli käytännössä koko pelin ajan hyvää ja myös suht monipuolista. Vieraspeleissä tottakai viinalla on oma osuutensa asiaan. Joka tapauksessa oli upaa kuunnella ja katsoa sitä äänen ja käsien käyttöä - värin tunnustamista unohtamatta. Jos joskus samankaltaista Synergiallakin...

Tarkoittanet varmaan 45 sekunnin "hiljaisuusrajaa".

Hyvä korjaus. :)
 
Viimeksi muokattu:

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Seuran suunnalta fanitoiminnan eteenpäin viennille annettu tuki lienee kyseenalaista, kun tiedetään yhtälö Kari Tyni + rummut. 45min "hiljaisuusraja" ja rynkyti rynkyti -komppi hallin kaiuttimista.
Tarkoittanet varmaan 45 sekunnin "hiljaisuusrajaa". Mutta eihän se varmasti helppoa ole jos itse pääorganisaatio on hieman kallellaan toiseen suuntaan. Samalla toki totean sen, että molempien ryhmittymien pitää pystyä aikaisempaan parempaan yhteistyöhön ja onneksi sen yhteistyön parantumisesta on merkkejä ilmassa.
 

Sudan1

Jäsen
Eipä ole kaikki huomanneet uuden liigalipun "väärinpäin" olevaa katsomonäkymää, kun esimerkiksi JYP-Sport ottelun hurrikaanikatsomon alarivi on buukattu täyteen ylärivin ollessa vielä tyhjillään.
 

SjV

Jäsen
Eipä ole kaikki huomanneet uuden liigalipun "väärinpäin" olevaa katsomonäkymää, kun esimerkiksi JYP-Sport ottelun hurrikaanikatsomon alarivi on buukattu täyteen ylärivin ollessa vielä tyhjillään.

Tai sitten tuo on Lippu.fi:n "parhaiden paikkojen"-probleema, täytetään alimmalta rivilta alkaen. Järjestelmän mielestä tällä hetkellä, johonkin random valittuun otteluun, A2 lohkon paras vapaa paikka on Rivi: 1, Paikka: 742. Tuo kuitenkin on ensimmäinen jakkara JYPin vaihtoaition takaa. Näkeehän tuosta varmaankin varamailat ja penkillä istuvien pakkien niskat.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loppukesän pikkulinnut laulelivat jotta Kari "Tyntsä" Tyniä haastateltu viime viikolla, ja lähiaikoina pitäisi tulla haastattelusta juttua paikalliseen lehteen. Täälläkin jo pidemmän aikaa väänetty siitä, mihin suuntaan fanitoimintaa ja Synergian tunnelmaa pitäisi viedä. Samaa seikkaa kysyttiin myös Tyniltä. Tyni aloitti painottamalla rumpujen pitkää perinnettä Jyväskylässä, mutta myös sitä että varmasti kaikkien toiveissa olisi saada halliin lisää laulua ja huutoa - mieluiten vaikka yhden rummun tahdittamana.

No, lehdestä voi sitten lukea lisää... Hienoa kuitenkin huomata, että Tyni alkaa ilmeisesti myös fanikulttuurin osalta havahtua tähän päivään.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
No, lehdestä voi sitten lukea lisää... Hienoa kuitenkin huomata, että Tyni alkaa ilmeisesti myös fanikulttuurin osalta havahtua tähän päivään.

Jep, 10pv on keskisuomalaisessa juttua, Tynin lisäksi piinapenkissä oli Marko Virtanen... Toivottavasti tuo mainitsemasi kohta tosiaan tulee lehteen, ainahan vaarana, että Tyni tajuaa mitä sanoi ja haluaa ettei sitä julkaistakaan lehdessä.. Toivossa on kuitenkin hyvä elää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös